Mikä elokuva oli niin hauska, että nauroit vedet silmissä?
Kommentit (86)
Kauhea kankkunen
Ykkönen oli paras
En yleensä naura jenkkikomiikalle, mutta mies ja alaston ase leffat ovat naurattaneet.
The Room, olin myös aika pilvessä silloin
Sekaisin Marista ja kuokkavieraat
21 ja 22 Jump Street . Nämä on tietenkin makuasioita, varmasti monia ei nuo elokuvat naurata, mutta itse nauroin tosiaan vedet silmissä.
Tropic Thunder. Parasta leffassa on alun trailerit.
Aina mietin että Mies ja alaston ase -trilogia on niin lapsellinen että takuulla olen kasvanut sen yli viime katsomiskerrasta, mutta aina se Leslie Nielsen vaan onnistuu iskemään.
The heat. Melissa McCarthy ja Sandra Bullock. Meinasin pissata housuuni.
Zoolander
Austin Powers in Goldmember (Austin Powers ja Kultamuna)
Vierailija kirjoitti:
21 ja 22 Jump Street . Nämä on tietenkin makuasioita, varmasti monia ei nuo elokuvat naurata, mutta itse nauroin tosiaan vedet silmissä.
Meinasin myös sanoa nämä. Erityisesti ekan leffan takaa-ajokohtaus on jäänyt mieleeni hulvattomana.
Tulin takaisin ja täällähän on vaikka kuinka ja monta vaihtoehtoa :) Kiitos:) Näistä varmasti on hyviksi vinkiksi myös muillekin.
Ap
Poliisiopisto 1 ja 2. Oikeasti.
Muutoin pidän raskaasta draamasta ja laatukomediasta. Ei silti pidä olla tosikko.
Katsoin hallituksen tiedotustilaisuutta, nauroin vedet silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin hallituksen tiedotustilaisuutta, nauroin vedet silmissä.
Seuraamme.Ja.Kuuntelemme.Herkällä.Korvalla.Asteittain.Ja.Portaittain
Siis ihan hirveää, mutta viimeisin elokuva, jolle olen oikeasti nauranut on vuodelta 2013 Steve Cooganin Alpha papa (Alan Partridge).
Toki olen hymähdellyt ja katsonut hyvillä mielin esim.
Mannen som heter Ove,
se brittielokuva, jossa kolme pöljäkettä lähtee muslimitaistelijaksi Afghanistaniin, ei tule leffan nimi mieleen
One upon a time in Hollywood
Coco
Florence
jne. mutta ei ne aiheuta suoranaista ääneen nauramista. Ei elokuvat enää näin vanhaan pysty (50 v). Sen sijaan juuri tänään nauroin ääneen koronameemeille. Ne ovat minulle sellainen uusi asia, että vielä osaavat yllättää nokkeluudella.
Haunted house (parodia paranormal activity leffasta). Nauroin niin että pierukin karkasi hanurista. Todella hyvät hahmot ja ala-arvoista huumoria (joka ei kaikkia naurata mutta mua kyllä)