Bossladyt sun muut nykyajan höpsöntörö-nimitykset, hohhoijakkaa
Bossladyt sun muut höpsöntörö-nimitykset jotak kuulostavat toki sevngaavalta mutteivät anna työnkuvasta asillista sisältöä lähinnä tuottavat huvittunutta hihitystä kämmeneen kun bosslady istuu (toki jalat harallaan) aina tuolissa väärinopäin leuka silleen haatavasti pystyssä että hei mää oon booosleidi prkl!
Lähinnä pakonnomaisesta itsetehostuksen tarpeesta kärsivät leidit tuntuvat viljelevän näitä lapsellisuuksia, muut leidit keskittyy siihen työhönsä joutavan poseilun ja henkisten bossleidi henkseleiden paukuttelun asemesta .
Kommentit (17)
Vakavasti otettavalle naisjohtajalle jos joku mielikuvitukseton kuvaaja, joka ei ykisinkertaisesti muuta keksi ehdottaa kuin sitä vanhaa aikansaelänyttä mukaseksyä omituisuutta naiselle profiilikuvaan, että pistäppäs kuule se tuoli väärinpäin ja käy siihen istumaan jalat harallaan silleen stripparityyliin ja nojaa siihen nojaan haastavasti, niin ei taitaisi onnistua.
Miksi tuota halvannäköistä tuolijuttua edellen käytetään ahkerasti vaikka se on iankaikkisen vanhaa ja tyylitöntä tapaa asetella kuvattava? Mitä tuolla vartalonasennolla halutaan viestittää, koska katsojan katse osuu ihan ekan sinne haaruksiin joka on aseteltu framille kuvakompositiossa missä istutaan haarat levällään väärinpäin käännetyssä tuolissa?
Kunhan kysyin , anteeksi jos loukkasin jotakuta tekemällä niin.
Juuri näin. Joillekin tuntuu töissä olevan tärkeintä pomottaa muita (olematta oikeasti kenenkään esimiehiä) sen sijaan että töihin keskittyisivät.
Nauttikaa nyt siitä voimaannuttavasta feminismistä
Onhan tuo kyllä hupaisa ni,mitys. Oikeat ladyt ovat nykyään todella harvassa
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan olla höpsöntörö
Just. Samaa mieltä olen. Siksi olenkin bosslady omassa yrityksessäni enkä mikään johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Joillekin tuntuu töissä olevan tärkeintä pomottaa muita (olematta oikeasti kenenkään esimiehiä) sen sijaan että töihin keskittyisivät.
Just tuli sama mieleen, eli joskus vaikuttaa siltä että nämä tittelinkipeät huomionhakuiset tapaukset ovat pahimpia henkisiä kotkia esimiehinä.
Asiallisen jämäkät , ne näennäisen vaatimattomasti esiintyvät korrektit tapaukset naisjohtajista, ovat mielestäni niitä rautaisia ammattilaisia joiden alaisuudessa on unelma työskennellä. Työnjälki puhuu puolestaan, joutavaan itsekorostukseen ei ole heillä aikaa eikä tarvetta plus alaisten kunnioitus heitä kohtaan kumpuaa oikeudenmukaisesta kohtelusta .
Joo, olen minäkin pomo ja ihan Brittifirmassa töissä, joten englanti on työkieli. Ei tulisi silti mieleenkään käyttää mitään bosslady-sanaa. Manager riittää.
Nämä ovat näitä wannabe-tyyppejä, joilla ei ole oikeassa elämässä työtä, paitsi ehkä juuri joku tuottamaton pöytälaatikkofirma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Samaa mieltä olen. Siksi olenkin bosslady omassa yrityksessäni enkä mikään johtaja.
No voi heh heh.
Ja hih hih.
Löytyisikö muita mielipiteitä bossladyltä oikein omassa yritykessä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen minäkin pomo ja ihan Brittifirmassa töissä, joten englanti on työkieli. Ei tulisi silti mieleenkään käyttää mitään bosslady-sanaa. Manager riittää.
Nämä ovat näitä wannabe-tyyppejä, joilla ei ole oikeassa elämässä työtä, paitsi ehkä juuri joku tuottamaton pöytälaatikkofirma.
Onhan näitä tapauksia joista on kiva jaella "toimari" käyntikortteja kun se kuulostaa niin mageelta vaikka firman liikevaihto on luokkaa whoknows. . .whocares. . . .
Miksi englanniksi ? Bosslady kuulostaa kai paremmalta kuin MammaJohtaja, Rouvajohtaja, Neitijohtaja, Hienoleidijohtaja, Pomonainen.
Voi taivas.
Vierailija kirjoitti:
voimaantuminen
Niin.
Voimaantumista voi ilmentää vaikka nostamalla sadan kilon puntteja profiilikuvassa niin että hauistatskat näkyy.
Tai roikkumassa voimistelurenkaissa. Hammaskuorillaan.
KingKong-everybodys-LadyBoss.
Wou ja jei.
Mikä on muuten se Boss-Lazy ?
Meil oli sellanen .
Mikä on muuten se Boss-Lazy ?
Meil oli sellanen .
Vierailija kirjoitti:
No se ei naiselta paljoo vaadi. Jatkat vaan tohon samaan tyyliisi.
Pian ilmestyy hopeinen nimikyltti rintapieleen jossa lukee jotain :Boooshleidi.
Lady Manager, tmv.