Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannatatko kiusaajapuoluetta? Olitko itse koulukiusaaja?

Vierailija
09.05.2020 |

Pieni ei-edustava gallupintapainen. Vastaa mielellään vain jos kannatat puoluetta jonka ideologiaan kuuluu keskeisenä teemana jonkin ihmisryhmän kiusaaminen, siis jotain seuraavista:
Kokoomus (köyhät)
Kristillisdemokraatit (homot)
Perussuomalaiset (vähän kaikki)

Olitko itse koulukiusaaja ja/tai kiusaamisen uhri? Kiusaatko ja/tai tuletko kiusatuksi edelleen esim. työelämässä tai läheisissä ihmissuhteissa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten maailmassa politiikassa ei puhuta alakouluasioista kuten kiusaamisista.

Vierailija
2/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää nykyään minkään noiden puolueiden kannattaja. Olen kuitenkin ainakin kerran äänestänyt kokoomusta, joten vastaan kysymyksiisi.

Olin koulukiusattu. Nyt aikuisena en ole koulussa enkä töissä, joten en tapaa missään ihmisiä jotka voisivat kiusata minua. Koulukiusaajani ovat nykyään perussuomalaisten kannattajia, se ei ole todellakaan mikään yllätys. Tutkitustikin perussuomalaisten joukossa on eniten koulukiusaajia. Ja sitä samaa kiusaamista persut jatkavat koko elämänsä ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta on Suomen virallinen kiusaajapuolue. Kuvottavaa, itsekästä ja naisia alistavaa käytöstä!

Vierailija
4/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ajaa jonkun ihmisryhmän asioita, ei ole kaikkien muiden kiusaamista. Perinteisellä jaolla oikeisto edustaa rikkaita, ja vasemmisto köyhiä. Ei kummankaan tavoitteena ole ollut erityisesti kiusata sitä toista osapuolta, vaan omien kannattajiensa etujen ajaminen.

Vierailija
5/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit mainita vihreät ja vasemmisto. Nehän ovat valjastaneet koko koneistonsa perussuomalaisten mustamaalaamiseen. Mutta sinähän itse olet näiden kannattajia, joten eihän niitä tässä mainita..?

Vierailija
6/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaikkia voi kiusata?

Vierailija
7/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit mainita vihreät ja vasemmisto. Nehän ovat valjastaneet koko koneistonsa perussuomalaisten mustamaalaamiseen. Mutta sinähän itse olet näiden kannattajia, joten eihän niitä tässä mainita..?

Niinkuin tämänkin ketju.

Vierailija
8/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta on Suomen virallinen kiusaajapuolue. Kuvottavaa, itsekästä ja naisia alistavaa käytöstä!

Ottamatta keskustaan sen kummemmin kantaa töäytyy muistaa, että tämä maailma on miesten rakentama ja suunnittelema. Jos naiset alkaa liikaa leikkimään johtajaa, niin otetaan välittömästi kurkusta ja hiuksista kiinni ja se loppuu siihen paikkaan. Mies on vahvempi ja tekee naiselle ihan mitä haluaa, koska se on luonnon laki, eikä sitä pidä uhmata tai sattuu. Ymmärrätkö? Tuliko selväksi vai väännänkö h uora?

Vierailija
9/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on Perussuomalaisten jäsen. En tunnista häntä kiusaajaksi millään tavalla. Sen sijaan esim. tällä palstalla on ihmisiä, jotka tekevät hävyttömiä ja henkisesti alamittaisia "punaniskayleistyksiä" persuista ja kiusaamistahan se on. Olet kiusaaja ap.

On se vaan niin kamalaa, kun joku on eri mieltä.