Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeasti hyvät deittisovellukset?

Vierailija
08.05.2020 |

Tuohon vihaviesteilyketjuun spin-offina liittyen. Taustaa, olen alle kolmikymppinen, vasta sinkkuuntunut ulkomailta vuosien jälkeen palannut nainen. Olen pihalla deittisivustoista, toivoisinkin kanssasisarilta vinkkejä laadukkaisiin deittisivustoihin ja sovelluksiin joista voisi löytää asiallisia miehiä? Tinderiin en ole toistaiseksi halunnut, käytän Bumblea jossa keskustelun aloite on naisella mutta siellä on vähemmän miehiä kuin edellämainitussa ainakin pk-seudun ulkopuolella. Saa mielellään jakaa kokemuksia myös sivustojen ja sovellusten premium-jäsenyyksistä ja onko hintansa arvoisia!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tinder tietenkin. Ei se vilkaisu mitään vie sinulta pois? Pari kuvaa ja koukku veteen ja sitten katsomaan millaisia könsikkäitä tarttuu. 

Vierailija
2/11 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Badoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä vaikka mitä.. Vaihdoin hetki sitten Rosebrideen koska toinen sivusto muuttui maksulliseksi eikä muutaman vuoden takainen vakkari paikka ollut enää entisellään.

Vierailija
4/11 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palsta voisi olla sovelias.

Vierailija
5/11 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa kaupan kassajonossa?

Vierailija
6/11 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Suomi24. Kokemusta on. Alkoholisteja ja sekopäitä on paljon, samoin pettäjiä. Hyh.

Vierailija
7/11 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä sovelluksella/sivustolla ole väliä. Olennaista on, millaisia ihmisiä on profiilien takana. Tai jos on yhtä ainoaa etsimässä, riittää, että siellä on edes se yksi.

Olen itse uskova nainen eikä sopivia miehiä näytä olevan missään.

Vierailija
8/11 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä sovelluksella/sivustolla ole väliä. Olennaista on, millaisia ihmisiä on profiilien takana. Tai jos on yhtä ainoaa etsimässä, riittää, että siellä on edes se yksi.

No mikset mene vaikka suviseuroille fiilistelemään harrasta tunnelmaa? Ovat usein korkeasti koulutettuja sekä hyviä laulamaan (ainakin virsiä).

Vierailija
9/11 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miulle tuli Tinderissä paljon kosintaviestejä USA:sta bioni takia. Ei kun olihan siellä yksi Irlannistakin. Voi että, hyviä miehiä kaikki tyyni vaan liian kaukana :(

Vierailija
10/11 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy pancake on mielestäni hyvä. Voit laittaa kuvia yksityisiksi ja näyttää ne joille tahdot. Rajattomasti viestejä. Näkyy olevan paljon porukkaa, myös tutut kasvot Tinderistä j muista paikoista.

Vierailija
11/11 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset mene vaikka suviseuroille fiilistelemään harrasta tunnelmaa? Ovat usein korkeasti koulutettuja sekä hyviä laulamaan (ainakin virsiä).

Lestapiireissä on jouduttu turvautumaan ulkopuoliseen mieskantaan. Vanhoillisille tämä ei niin vain onnistukaan. Eronneille onpi heti jonossa ottajia.

Kuulemma Amerikassa olisi vastaavan kaltainen uskonto jossa saattaisi löytyä. Töitä sekä rohkeutta täytyisi omata omasta takaa ennen lähtöä, ellei löydä elättämiseen sitoutunutta miestä.