Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet sinkkuna "markkinoitko" itseäsi somessa, laitat vain kauniita kuvia näkyville, julkaisut julkisia, kommentoit hauskasti ja yrität saada huomiota

Vierailija
08.05.2020 |

Mikä on ollut paras tapa saada huomiota kiinnostavilta miehiltä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma havainto on että eronneiden naisten profiilikuvat alkavat vaihtua usein ja hyvin edustavia otoksia

Vierailija
2/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tunnusta mutta kaikki tekee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne miehet jotka instagramissa ovat seuraavat vain malleja ja bikini beibejä, joten panostan enemmän livenä, sillä persoona tulee esille ja löytää oikeasti mukavaa seuraa.

Vierailija
4/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään somessa. Johtuukohan se sittenkin siitä, että olen ollut vuosikausia sinkku...

Vierailija
5/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Minusta ei ole yhtään kuvaa netissä. Fb on yksityinen, eli vain hyväksytyt kaverit näkevät, jos kerran parissa vuodessa kirjoitan jotain. En koskaan kommentoi Fb:ssa tai IG:ssa mitään kenellekään, ei jaksa.

En tiedä miten saisi huomiota netissä, koska en saa sitä livenäkään.

Vierailija
6/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuote markkinoi itse itseään, ei siihen tarvii markkinointia ;)

Vierailija
7/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki eronneet tutut ja kaverit alkaa käyttäytymään kuvailemallasi tavalla. Ei tarvii kuulumisia vaihtaa, kattoo suomesta että nyt taas mennään

Vierailija
8/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somessa sinkkuna enkä parisuhteessa. Tai on mulla profiili kahteen peleihin liittyvään palveluun. Nimimerkillä (ei oma nimi) ja ilman kuvaa. Hassua on, että löysin sattumalta sitä kautta itselleni poikaystävän sekä myös oikeita ystäviä.

Vierailija
9/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää sinkku, mutta silloin kun olin, en markkinoinut. Ensinnäkään minusta ei saa kauniita kuvia ja toisekseen en usko tyrkyttämiseen. Halusin tavata mahdollisen kumppanin oikeassa elämässä, en ruudulla. Jouduin odottamaan jonkin verran ja pettymään joitakin kertoja, mutta sitten tapasin sattumalta oikein mukavan oloisen miehen. Tutustuimme ja tässä ollaan, toivottavasti yhdessä koko loppuelämä.

Vierailija
10/12 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En markkinoinut. Miten kukaan ennestään tuntematon mies olisi voinut kiinnostua minun yksityisistä sometileistäni? Edes tinderin bioon en kirjoittanut sanaakaan ja silti on kihlattu nyt kainalossa.

Vierailija
11/12 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaahan sen heti kun nainen tulee sinkuksi, markkinointi alkaa :)

Vierailija
12/12 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo somessa kuvien kera. Markkina-arvoni olisi todennäköisesti aika korkea mutta en oikeen kehtaa enkä oo hyvä ihmisten kanssa.