Tinderin mykät!
On kyllä rasittavia nämä tinderin mykät mätsit. Moikat olen heittänyt ja jotain höpinää siihen lisäksi, niin ei mitään vastausta. Mielenkiintoisia tapauksia kuvien ja tekstien perusteella eli ei haluaisi mätsiä poistaakaan. Meneekö epätoivoiseksi odotella pari viikkoa?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna roikkua siellä. Jospa vaikka heräävät myöhemmin.
Ajatuksena ollut poistaa koko tinder, mutta kun sattuisi olemaan muutama mielenkiintoinen match jotka eivät vastaa... Nykyään kun ei tuolta tunnu löytyvän mielenkiintoisia tyyppejä, sadasta yksi tulee swaipattua oikealle.
Miehenä joka ei tinderissä matcheja saa, kiinnostaisi minkälaisia ne mielenkiintoiset miehet on?
M37
Ihan normaalin näköinen ja oloinen ihminen, joka antaa itsestään jotain joko kuvien tai tekstin kautta. Mistä olet kiinnostunut? Tuo se esiin. Jos osaat kirjoittaa, teksti aina parempi kuin emoji-oksennus.
Ei suttuisia vessaselfieitä, sairaan nopeita aurinkolaseja ja kaljatölkkiposeja.
Vierailija kirjoitti:
Panemaanhan sinne on menty
Aion vai?. Miä luulin että ihan vaan tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna roikkua siellä. Jospa vaikka heräävät myöhemmin.
Ajatuksena ollut poistaa koko tinder, mutta kun sattuisi olemaan muutama mielenkiintoinen match jotka eivät vastaa... Nykyään kun ei tuolta tunnu löytyvän mielenkiintoisia tyyppejä, sadasta yksi tulee swaipattua oikealle.
Miehenä joka ei tinderissä matcheja saa, kiinnostaisi minkälaisia ne mielenkiintoiset miehet on?
M37
Ihan normaalin näköinen ja oloinen ihminen, joka antaa itsestään jotain joko kuvien tai tekstin kautta. Mistä olet kiinnostunut? Tuo se esiin. Jos osaat kirjoittaa, teksti aina parempi kuin emoji-oksennus.
Ei suttuisia vessaselfieitä, sairaan nopeita aurinkolaseja ja kaljatölkkiposeja.
Olen nuo kaikki kertonut ja kuvatkaan ei ole tuollaisia. Kai se on sitten ulkonäkö mihin tyssää.
M37
Hei mykät naiset, haluatteko sitten että pommitan viesteillä ilman vastakaikua? Vähän epätoivoinen olo moisesta tulee kyllä. Tuossa kun yksi laittoi ettei ollut huomannut aiempaa viestiä.
Suurinosa naisista on tinderissä mykkiä.
Poistan mykän mätsin parin päivän päästä, jos a) sen etäisyys muuttuu eli on käynyt tinderissä ja b) hänellä on profiili näkyvissä eli profiilin pystyy jakamaan. Näistä teen tulkinnan, että en ole toisen mielestä kiinnostava. En suostu olla mikään varanainen.
Jos ei ole aikaa treffeillä tai viestitellä, kannattaa laittaa profiili piiloon (ei siis poistaa).
Teen myös itse aloitteen kirjoittamisessa eli en oleta, että mies tekee aloitteen. Jos mies kokee, että sellainen nainen on epätoivoisen tai uhkaava, niin eihän semmoinen mies ole minua varten. Turha semmoisiin tuhlata ajatusaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies? Joka tapauksessa voi olettaa, että jos profiili on susta kiinnostava, se on sitä myös muista. Eli mätsi voi saada tosi paljon viestejä. Itse ainakin naisena yllätyin viestien valtavasta määrästä. Ei mulla riittänyt edes kapasiteetti lukea niitä kaikkia. Suurin osa oli niitä todella tylsiä "moi" tai "moi mitä kuuluu" -viestejä. Niinpä kiinnostavillekaan ei tullut vastattua, kun niitä oli mahdotonta seuloa valtavasta massasta. Aika äkkiä totesin, että ei se tinderin loputon näpyttely ole mun juttu ja poistin koko sovelluksen. Mieheni löysin sitten muuta kautta.
Miksi mätchejä pitää kerätä niin paljon, ettei kaikkien kanssa pysty viestittelemään? Itse ainakin lopetan selaamisen, kun saan jonkin verran mätchejä/viestittelyä aikaan. Ja jatkan taas, jos aiemmat kuivuu kokoon.
M37