Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderin mykät!

Vierailija
08.05.2020 |

On kyllä rasittavia nämä tinderin mykät mätsit. Moikat olen heittänyt ja jotain höpinää siihen lisäksi, niin ei mitään vastausta. Mielenkiintoisia tapauksia kuvien ja tekstien perusteella eli ei haluaisi mätsiä poistaakaan. Meneekö epätoivoiseksi odotella pari viikkoa?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mä olen yksi niistä mykistä, en ehkä sun match mutta joidenkin. Käyn välillä Tinderissä katsomassa mikä meininki, sitten saattaa mennä pisempi aika että jaksan mennä sinne tsekkaamaan. Olen kyllä itsekin saanut mykkä matcheja, se on kai siellä yleistä.

Miksi et poista mätsejä joille et aio vastata? Siis jos se toinen on jotain lähettänyt? Ja mitä se meiningin tarkastus tarkoittaa?

Miksi ne mätsit siis pitäisi poistaa? Tätä aina jankutetaan, miksi niitä mätsejä kerätään eikä malteta poistaa. En keksi yhtään syytä, miksi niitä pitäisi sieltä poistaa. Mitä haittaa niistä on? Ettekö osaa keskustella yhden mätsin kanssa, jos siinä listalla on muitakin. Poistatteko fb:stäkin koko ajan kavereita tai haluaisitteko, että tältäkin palstalta poistettaisiin aina päivän lopussa kaikki keskustelut? 

No voisiko olla vaikka, että sinä olet ainoa mätsi? Miehillä niitä mätsejä ei ihan pilvin pimein monestikaan tule, jos on ronkelimpi swaippailemaan itsekin.

Niin? Eli jos olen ainoa mätsi enkä vastaa, miten tilanne eroaa siitä, että tyypillä ei ole yhtäkään mätsiä? Mitä minun mätsin poistamiseni auttaa tätä miestä, jonka ainoa mätsi olin? 

No sitä, että se ei enää odota mätsiltään mitään vastausta, koska sitä ei enää ole. Uutta matoa koukkuun, laskea rimaa jne.

Vierailija
22/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mä olen yksi niistä mykistä, en ehkä sun match mutta joidenkin. Käyn välillä Tinderissä katsomassa mikä meininki, sitten saattaa mennä pisempi aika että jaksan mennä sinne tsekkaamaan. Olen kyllä itsekin saanut mykkä matcheja, se on kai siellä yleistä.

Näin. En tiedä, millä tavalla muut käyttävät tinderiä, mutta minä en ainakaan sinkkuna koko ajan roikkunut tinderissä kirjoittelemassa, vaan saatoin pitää kuukausienkin tauon, esim jos tapailin jotakuta. Saattoi myös olla kausia, että ei vain huvittanut jutella kenenkään kanssa, jos tiesi, ettei kuitenkaan muutamaan viikkoon ehdi edes treffeille. Tinderissä kun aika usein käy niin, että heti kun alat juttelemaan, oletetaan, että päästään aika pian treffeillekin. Sitten pidetään valehtelijana tai pelaajana, jos uudelle tuttavuudelle kerrot, että muutamaan viikkoon ei oikeasti ole mitään mahdollisuutta tavata. Mieluummin aloittaa sitten uuden keskustelun, kun tietää, että pystyy sopimaan myös tapaamisen. 

Voi luoja, olisiko profiilin piilotus mitään jos ei kerran aio hetkeen (kuukausiin) tinderiä käyttää? Ei ihme, että porukka turhautuu mykkiin jotka ei oikein oivalla koko sovelluksen ideaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistaminen vaatii energiaa. Mä annan vain painua alas. Jotkut jaksaa kyllä yksinään parikymmentäkin viestiä.

Ok, eli voin suosiolla poistaa nämä mykät mätsit.

Tottakai saat, miksi et saisi :D Yrititkö sinä nyt jotenkin uhkailla, että "jos ette vastaa, minäpäs poistan teidät". 

Siis saan toki ja sen joudunkin tekemään parin viikon odottelun jälkeen. Tässä lähinnä miettii, että voisiko sellainen mykkä joskus vastata sen parin viikon päästä? Viestejäkään ei saa pommittaa, näin olen kuullut. Miksi on alkujaan tykännyt, jos sitten ei ole aikomustakaan vastata?

Minä tuolla jo aiemmin kerroin, että saatoin pitää taukoja tinderistä, joten silloin en luonnollisestikaan vastannut. Lähtökohtana oli kuitenkin, että kaikki, joille annan sydäntä, voin heidän kanssaan myös jutella. Aina vaan ei aika ja mielentila ole oikea. Ei siinä sen kummempaa ole. Minä en ainakaan poistanut mätsejä ja profiilia vain siksi, että lähden vaikka lomamatkalle tai olen sairas tms eikä muutamaan päivään huvita näpytellä viestejä. 

Jos sillä aikaa joku mätsi on minut poistanut, enpä minä sitä todennäköisesti edes huomaa. Siinä on vain se ero, että todennäköisemmin tietysti vastaan tyypille, joka ei mätsiä poistanut. Jos sinä poistat mätsejä siksi, että he eivät vastaa, et sinä niitä vastauksia saa kyllä yhtään enempää. 

Vierailija
24/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. En tiedä, millä tavalla muut käyttävät tinderiä, mutta minä en ainakaan sinkkuna koko ajan roikkunut tinderissä kirjoittelemassa, vaan saatoin pitää kuukausienkin tauon, esim jos tapailin jotakuta. Saattoi myös olla kausia, että ei vain huvittanut jutella kenenkään kanssa, jos tiesi, ettei kuitenkaan muutamaan viikkoon ehdi edes treffeille. Tinderissä kun aika usein käy niin, että heti kun alat juttelemaan, oletetaan, että päästään aika pian treffeillekin. Sitten pidetään valehtelijana tai pelaajana, jos uudelle tuttavuudelle kerrot, että muutamaan viikkoon ei oikeasti ole mitään mahdollisuutta tavata. Mieluummin aloittaa sitten uuden keskustelun, kun tietää, että pystyy sopimaan myös tapaamisen. 

Voi luoja, olisiko profiilin piilotus mitään jos ei kerran aio hetkeen (kuukausiin) tinderiä käyttää? Ei ihme, että porukka turhautuu mykkiin jotka ei oikein oivalla koko sovelluksen ideaa.

Ei se piilotus kadota mätseiltä sinua näkymästä. Siksi monesti mietinkin, että onko ns. mykkä piilottanut profiilinsa ja ei näy siksi. Parit ihanuudet olen poistanut mykkinä mätseinä, kun ei ole jaksanut odotella ja nyt miettinyt että mitä jos...

Vierailija
25/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olisin jo panohommissa

Vierailija
26/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistäs ihmeestä minä sen etukäteen voisin tietää, miten pitkään se tauko sattuu tulemaan? Ei se profiili ja sovellus minua siellä häiritse millään tavalla, joten miksi ihmeessä käynnistäisin sovelluksen erikseen vain poistaakseni tilin. Otatko sinä kaikki fb-profiilitkin pois, jos vaikka sattuisi käymään niin, että pariin viikkoon ei tule siellä käytyä. Lakkautat sähköpostiosoitteet ja sammutat puhelimenkin aina suihkun tai nukkumisen ajaksi, ettei vain kukaan turhaan tavoittele sinua, kun et aio vastata? Mahtaa olla elämäsi vaikeaa? Minä olen ollut kaksi vuotta parisuhteessa ja taitaa siellä vieläkin minulla olla profiili, piilotettuna kyllä, mutta en minä sitä tiliä ole tainnut koskaan muistaa poistaa. Eikä siitä kyllä tietääkseni ole kenellekään mitään haittaa ollut. 

Vierailija
27/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panemaanhan sinne on menty

Ja panemaan mennään ilman ensimmäistäkään viestiä?

No jos Tinderiin on pakko tunkea niin kyllä. Onhan niitä kai edelleenkin olemassa kalkkisten palstoja, joissa pitää jaaritella pitkät tovit ennen kuin voidaan siirtyä itse asiaan? 

Melkoinen taikuri kyllä olet, jos mätsisi löydät parin kuvan perusteella ja panemaan asti pääset. Ainiin tiedäthän iän ja etunimen....

Kuva, ikä ja nimi ovat lähtökohtaisesti ihan riittäviä tietoja panemiseen. Livetilanteissa Tinderissä annetut tiedot eivät vain valitettavasti aina kohtaa todellisuuden kanssa. 

Edelleenkin sanon samaa, että Tinderissä ilman vähintään sitä yhtä viestiä et kyllä pääse panemaan ketään. Olettaen, että kukaan hullu ei laita puhelinnumeroaan tai osoitettaan profiiliinsa tai kuviinsa. Kukaanhan ei ole sanonut, että tässä jotain liirumlaarumeja olisi tarvetta kirjoitella. Kova kaveri siis olet, kun tiedoin Pirkko 30v ja kaksi kuvaa ja olet panemassa hänen kanssaan ilman yhtään viestiä...

Meidän tiemme eivät selvästikään ole vielä kohdanneet Tinderin maagisessa maailmassa. Vielä jonain päivänä ;)

Vierailija
28/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olisin jo panohommissa

Harmi kun olet nähnyt vain äitisi alasti...

Vierailija
29/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et poista mätsejä joille et aio vastata? Siis jos se toinen on jotain lähettänyt? Ja mitä se meiningin tarkastus tarkoittaa?

Miksi ne mätsit siis pitäisi poistaa? Tätä aina jankutetaan, miksi niitä mätsejä kerätään eikä malteta poistaa. En keksi yhtään syytä, miksi niitä pitäisi sieltä poistaa. Mitä haittaa niistä on? Ettekö osaa keskustella yhden mätsin kanssa, jos siinä listalla on muitakin. Poistatteko fb:stäkin koko ajan kavereita tai haluaisitteko, että tältäkin palstalta poistettaisiin aina päivän lopussa kaikki keskustelut? 

No voisiko olla vaikka, että sinä olet ainoa mätsi? Miehillä niitä mätsejä ei ihan pilvin pimein monestikaan tule, jos on ronkelimpi swaippailemaan itsekin.

Niin? Eli jos olen ainoa mätsi enkä vastaa, miten tilanne eroaa siitä, että tyypillä ei ole yhtäkään mätsiä? Mitä minun mätsin poistamiseni auttaa tätä miestä, jonka ainoa mätsi olin? 

No sitä, että se ei enää odota mätsiltään mitään vastausta, koska sitä ei enää ole. Uutta matoa koukkuun, laskea rimaa jne.

En vieläkään ymmärrä, miksi sitä uutta matoa ei voisi laittaa koukkuun, jos on yksi ainoa mätsi, joka ei edes vastaa? Miksi laitat uuden madon koukkuun vasta, kun edellinen on jotain vastannut? Olisiko tässä melko hyvä syy, että niitä mätsejä ei hirveästi ole :D 

Vierailija
30/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mykkä. Koska en oikeasti usko mitään oikeaa suhdetta sieltä löytäväni ja seksi ei kiinnosta. Olen siellä vain siksi että mittaan markkina-arvoani ja välillä selaan sitä kun on tosi tylsää. Hyvin harvoin nykyään. Koskaan en vastaa mitään viesteihin.

Vierailija
31/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monesta kiinni, alkaako mätsin jälkeen kiinnostaa jutella vai ei. Joskus ei ole aikaa, joskus on kyllästynyt koko Tinderiin, joskus on menossa tiiviimpää viestittelyä jonkun muun kanssa, joskus odottaa, että mies tekee aloitteen, joskus taas että sanoisi jotain kiinnostavampaa kun ”hei”. Ei se mätsi ole vielä lupaus mistään, ja turhautumisen osoitus on negatiivista energiaa ja turn-off. Nainen pitää vietellä, eikä haukkua, jos ei tule toivottua vastakaikua.

Vierailija
32/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään ymmärrä, miksi sitä uutta matoa ei voisi laittaa koukkuun, jos on yksi ainoa mätsi, joka ei edes vastaa? Miksi laitat uuden madon koukkuun vasta, kun edellinen on jotain vastannut? Olisiko tässä melko hyvä syy, että niitä mätsejä ei hirveästi ole :D 

No jos se mätsi on niin hyvä, että haluaisi vain keskittyä häneen. Kaikki ei kuikuile kokoajan parempaa.

Vierailija
33/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on monesta kiinni, alkaako mätsin jälkeen kiinnostaa jutella vai ei. Joskus ei ole aikaa, joskus on kyllästynyt koko Tinderiin, joskus on menossa tiiviimpää viestittelyä jonkun muun kanssa, joskus odottaa, että mies tekee aloitteen, joskus taas että sanoisi jotain kiinnostavampaa kun ”hei”. Ei se mätsi ole vielä lupaus mistään, ja turhautumisen osoitus on negatiivista energiaa ja turn-off. Nainen pitää vietellä, eikä haukkua, jos ei tule toivottua vastakaikua.

En ole itse haukkunut koskaan ketään :)

Vierailija
34/48 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se mätsi on niin hyvä, että haluaisi vain keskittyä häneen. Kaikki ei kuikuile kokoajan parempaa.

Millähän perusteella se yksi mätsi on niin hyvä, että häneen pitäisi erityisemmin keskittyä, jos hän ei edes vastaa? :D Jos ihan tosissasi teet päätelmän mätsin hyvyydestä pelkän profiiin perusteella ilman ensimmäistäkään viestiä ja yrität vielä jotenkin todistaa tälle mätsille uskollisuuttasi, tuo on pikemminkin creepyä

Vierailija
35/48 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah ihana päivän aloitus, tinderissä 5 mätsiä joille olen laittanut aloitus terkut pari viikkoa sitten ja viikko sitten höystettynä päivitys terkuin. Näissä siis jotain hassua läppää mukana ja jotain itsestäni ja kehut tietysti. No ei vastausta keneltäkään ja pari on päivittänyt profiiliaan välissä. Tänään siis iloinen yllätys kun yksi mätsi oli kadonnut. Enää 4 odotellessa... Vai jatkaisiko ja keräisi muutaman mätsin lisää.

Vierailija
36/48 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattais keskittyä vasta sitten kun on edes jutteluyhteys syntynyt...

Vierailija
37/48 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies? Joka tapauksessa voi olettaa, että jos profiili on susta kiinnostava, se on sitä myös muista. Eli mätsi voi saada tosi paljon viestejä. Itse ainakin naisena yllätyin viestien valtavasta määrästä. Ei mulla riittänyt edes kapasiteetti lukea niitä kaikkia. Suurin osa oli niitä todella tylsiä "moi" tai "moi mitä kuuluu" -viestejä. Niinpä kiinnostavillekaan ei tullut vastattua, kun niitä oli mahdotonta seuloa valtavasta massasta. Aika äkkiä totesin, että ei se tinderin loputon näpyttely ole mun juttu ja poistin koko sovelluksen. Mieheni löysin sitten muuta kautta.

Vierailija
38/48 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattais keskittyä vasta sitten kun on edes jutteluyhteys syntynyt...

Entä jos mykkiä mätsejä sitten kertyy se 10 ja joku kaunis päivä kaikki vastaa. Yhden kanssa on juttu jo menossa, vaan tämä eka entinen mykkä vaikuttaisi kiinnostavammalta. Eli muutu mykäksi toiselle ja...?

Vierailija
39/48 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistaminen vaatii energiaa. Mä annan vain painua alas. Jotkut jaksaa kyllä yksinään parikymmentäkin viestiä.

Ok, eli voin suosiolla poistaa nämä mykät mätsit.

Tottakai saat, miksi et saisi :D Yrititkö sinä nyt jotenkin uhkailla, että "jos ette vastaa, minäpäs poistan teidät". 

Siis saan toki ja sen joudunkin tekemään parin viikon odottelun jälkeen. Tässä lähinnä miettii, että voisiko sellainen mykkä joskus vastata sen parin viikon päästä? Viestejäkään ei saa pommittaa, näin olen kuullut. Miksi on alkujaan tykännyt, jos sitten ei ole aikomustakaan vastata?

Olen vastannut joskus viikkojenkin jälkeen, kun joku viesti on vain jäänyt huomaamatta aiemmin. Ja en ole tinderissä muutenkaan joka päivä enkä aina joka viikko.

Vierailija
40/48 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin turhauttavaa! Ehkä pitäisi poistaa koko sovellus, sillä siitä ei ole ollut mitään hyötyä, enemmänkin vain haittaa, sillä aiheuttaa ärtymystä ja itsetunnon laskua.

Hyvin harvassa ovat matchit, jotka aloittavat keskustelua (olen siis nainen). Vielä ärsyttävämpää toki matchit, jotka eivät vastaa minun aloitukseen. Matchit eivät todellakaan ole sarjaa top 10% vaan aivan tavallisia tallukoita, ihan ”omaa liigaa”, joten en jaksa uskoa, että heillä nyt mikään ihan tajuton vienti on.

Ehkä miehet tosiaan laittavat suunnilleen kaikille sen sydämen ja eivät todellisuudessa ole tippaakaan kiinnostuneita. En vain ymmärrä mikä järki on laittaa sydän jos ei ole mitään aikomusta tutustua, laittamalla itse viestiä tai edes vastaamalla viestiin.