Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderin mykät!

Vierailija
08.05.2020 |

On kyllä rasittavia nämä tinderin mykät mätsit. Moikat olen heittänyt ja jotain höpinää siihen lisäksi, niin ei mitään vastausta. Mielenkiintoisia tapauksia kuvien ja tekstien perusteella eli ei haluaisi mätsiä poistaakaan. Meneekö epätoivoiseksi odotella pari viikkoa?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mä olen yksi niistä mykistä, en ehkä sun match mutta joidenkin. Käyn välillä Tinderissä katsomassa mikä meininki, sitten saattaa mennä pisempi aika että jaksan mennä sinne tsekkaamaan. Olen kyllä itsekin saanut mykkä matcheja, se on kai siellä yleistä.

Vierailija
2/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna roikkua siellä. Jospa vaikka heräävät myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mä olen yksi niistä mykistä, en ehkä sun match mutta joidenkin. Käyn välillä Tinderissä katsomassa mikä meininki, sitten saattaa mennä pisempi aika että jaksan mennä sinne tsekkaamaan. Olen kyllä itsekin saanut mykkä matcheja, se on kai siellä yleistä.

Miksi et poista mätsejä joille et aio vastata? Siis jos se toinen on jotain lähettänyt? Ja mitä se meiningin tarkastus tarkoittaa?

Vierailija
4/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemaanhan sinne on menty

Vierailija
5/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna roikkua siellä. Jospa vaikka heräävät myöhemmin.

Ajatuksena ollut poistaa koko tinder, mutta kun sattuisi olemaan muutama mielenkiintoinen match jotka eivät vastaa... Nykyään kun ei tuolta tunnu löytyvän mielenkiintoisia tyyppejä, sadasta yksi tulee swaipattua oikealle.

Vierailija
6/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja panemaan mennään ilman ensimmäistäkään viestiä?

Vierailija
7/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en vastaa, jos juttu ei lähde luistamaan enkä jaksa itse alkaa keksimään juttua, jos ei tarpeeksi kiinnosta. En heti poista, jos vaikka jotain mielenkiintoista tulisikin. Poistan, jos tulee jokin turn off. Itselläni suurin osa matcheistä on mykkiä tai sanoo vaan heipat. Olen kai jo paatunut siihen. Yleensä juttelen 1-4 tyypin kanssa kerralla. Ehkä en vaan sitten ehdi alkaa keksimään juttua sen useamman kanssa?

Vierailija
8/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. En tiedä, millä tavalla muut käyttävät tinderiä, mutta minä en ainakaan sinkkuna koko ajan roikkunut tinderissä kirjoittelemassa, vaan saatoin pitää kuukausienkin tauon, esim jos tapailin jotakuta. Saattoi myös olla kausia, että ei vain huvittanut jutella kenenkään kanssa, jos tiesi, ettei kuitenkaan muutamaan viikkoon ehdi edes treffeille. Tinderissä kun aika usein käy niin, että heti kun alat juttelemaan, oletetaan, että päästään aika pian treffeillekin. Sitten pidetään valehtelijana tai pelaajana, jos uudelle tuttavuudelle kerrot, että muutamaan viikkoon ei oikeasti ole mitään mahdollisuutta tavata. Mieluummin aloittaa sitten uuden keskustelun, kun tietää, että pystyy sopimaan myös tapaamisen. 

Vierailija
9/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaminen vaatii energiaa. Mä annan vain painua alas. Jotkut jaksaa kyllä yksinään parikymmentäkin viestiä.

Vierailija
10/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos Tinderiin on pakko tunkea niin kyllä. Onhan niitä kai edelleenkin olemassa kalkkisten palstoja, joissa pitää jaaritella pitkät tovit ennen kuin voidaan siirtyä itse asiaan? 

Vierailija
11/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu kun ei mitään kuulu?

Vierailija
12/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistaminen vaatii energiaa. Mä annan vain painua alas. Jotkut jaksaa kyllä yksinään parikymmentäkin viestiä.

Ok, eli voin suosiolla poistaa nämä mykät mätsit.

Vierailija
13/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et poista mätsejä joille et aio vastata? Siis jos se toinen on jotain lähettänyt? Ja mitä se meiningin tarkastus tarkoittaa?

Miksi ne mätsit siis pitäisi poistaa? Tätä aina jankutetaan, miksi niitä mätsejä kerätään eikä malteta poistaa. En keksi yhtään syytä, miksi niitä pitäisi sieltä poistaa. Mitä haittaa niistä on? Ettekö osaa keskustella yhden mätsin kanssa, jos siinä listalla on muitakin. Poistatteko fb:stäkin koko ajan kavereita tai haluaisitteko, että tältäkin palstalta poistettaisiin aina päivän lopussa kaikki keskustelut? 

Vierailija
14/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos Tinderiin on pakko tunkea niin kyllä. Onhan niitä kai edelleenkin olemassa kalkkisten palstoja, joissa pitää jaaritella pitkät tovit ennen kuin voidaan siirtyä itse asiaan? 

Melkoinen taikuri kyllä olet, jos mätsisi löydät parin kuvan perusteella ja panemaan asti pääset. Ainiin tiedäthän iän ja etunimen....

Vierailija
15/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saat, miksi et saisi :D Yrititkö sinä nyt jotenkin uhkailla, että "jos ette vastaa, minäpäs poistan teidät". 

Vierailija
16/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne mätsit siis pitäisi poistaa? Tätä aina jankutetaan, miksi niitä mätsejä kerätään eikä malteta poistaa. En keksi yhtään syytä, miksi niitä pitäisi sieltä poistaa. Mitä haittaa niistä on? Ettekö osaa keskustella yhden mätsin kanssa, jos siinä listalla on muitakin. Poistatteko fb:stäkin koko ajan kavereita tai haluaisitteko, että tältäkin palstalta poistettaisiin aina päivän lopussa kaikki keskustelut? 

No voisiko olla vaikka, että sinä olet ainoa mätsi? Miehillä niitä mätsejä ei ihan pilvin pimein monestikaan tule, jos on ronkelimpi swaippailemaan itsekin.

Vierailija
17/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen taikuri kyllä olet, jos mätsisi löydät parin kuvan perusteella ja panemaan asti pääset. Ainiin tiedäthän iän ja etunimen....

Kuva, ikä ja nimi ovat lähtökohtaisesti ihan riittäviä tietoja panemiseen. Livetilanteissa Tinderissä annetut tiedot eivät vain valitettavasti aina kohtaa todellisuuden kanssa. 

Vierailija
18/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saat, miksi et saisi :D Yrititkö sinä nyt jotenkin uhkailla, että "jos ette vastaa, minäpäs poistan teidät". 

Siis saan toki ja sen joudunkin tekemään parin viikon odottelun jälkeen. Tässä lähinnä miettii, että voisiko sellainen mykkä joskus vastata sen parin viikon päästä? Viestejäkään ei saa pommittaa, näin olen kuullut. Miksi on alkujaan tykännyt, jos sitten ei ole aikomustakaan vastata?

Vierailija
19/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisiko olla vaikka, että sinä olet ainoa mätsi? Miehillä niitä mätsejä ei ihan pilvin pimein monestikaan tule, jos on ronkelimpi swaippailemaan itsekin.

Niin? Eli jos olen ainoa mätsi enkä vastaa, miten tilanne eroaa siitä, että tyypillä ei ole yhtäkään mätsiä? Mitä minun mätsin poistamiseni auttaa tätä miestä, jonka ainoa mätsi olin? 

Vierailija
20/48 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva, ikä ja nimi ovat lähtökohtaisesti ihan riittäviä tietoja panemiseen. Livetilanteissa Tinderissä annetut tiedot eivät vain valitettavasti aina kohtaa todellisuuden kanssa. 

Edelleenkin sanon samaa, että Tinderissä ilman vähintään sitä yhtä viestiä et kyllä pääse panemaan ketään. Olettaen, että kukaan hullu ei laita puhelinnumeroaan tai osoitettaan profiiliinsa tai kuviinsa. Kukaanhan ei ole sanonut, että tässä jotain liirumlaarumeja olisi tarvetta kirjoitella. Kova kaveri siis olet, kun tiedoin Pirkko 30v ja kaksi kuvaa ja olet panemassa hänen kanssaan ilman yhtään viestiä...