Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?
Kommentit (697)
Kaikki keittiö- ja muut kiintokaapit uusiksi, keittiöstä samalla myös kodinkoneet
Sohva on pitänyt hankkia vuoden mutta en ole saanut aikaiseksi. Tv on seinällä ja huone remontoitu vuosi sitten. Muuta siellä ei sitten olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kylpyammeen. Se olisi elämänlaatuani merkittävästi parantava elementti. Valitettavasti vain tässä asunnossa ei ole paikkaa kylpyammeelle, ellei saunaa muuta ammehuoneeksi.
Itse olin innoissani, kun pääsin teininä ensimmäisen kerran lillumaan kylpyammeeseen ystäväni vuokra-asunnossa! Kylpyhuoneessa oli suihku vain kylpyammeen päällä. Täytin ammeen kuumalla vedellä ja ajatteli lojun vedessä mahdollisimman kauan. Kuuma vesi alkoi viilentyä yllättävän nopeasti ja lämmin vesi teki oloni pian huonoksi. En viihdy saunassakaan kuin muutaman minuutin, kun olo alkaa olla hankala.. Se oli ainoa kylpyammekerta. En kaipaa uusintaa! Ihmisiä on varmasti erilaisia, mutta itse en viihdy lämpimässä vedessä tai helteessä kuin hetken. Peseytyminen ammeessa seisten ilman ammekylpyä suihkulla oli myös naurettavaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Uima-altaan.
Yäk, kloorivedeltä haiseva ongelmalaitos. Ellei nykyään veden puhdistusaineet ole jo erilaisia. Ja kuinka paljon sen montun vedellä täyttäminen, vesien vaihtaminen ja lämmittäminen mahtaa maksaa? Ikinä en huolisi myöskään talon rakenteisiin tuommoista kosteusvaurioiden pelossa. Pihalla saisi lojua täynnä lehtiä ja muuta törtettä käyttämättömänä.
Avolavan, johon voin heittää kirjahyllyn, möhkäletuolin ja ison lipaston. Olisin vapaa. Ihmiset ovat monesti tavaroidensa orjia ja vankeja.
Äänieristetyn huoneen, pianon ja kunnon musalaitteet. Kuuntelua, soittamista ja laulamista varten.
Moppaavan roboimurin. Tai uuden telkkarin. Keittiönkaappeihin ovet ja lattiat uusiksi. Tai jos pitää olla sisustusta niin ehkä pari taulua tai keittiöön uudet valaisimet.
Uudet kaapinovet niin keittiöön kuin muihinkin huoneisiin, samoin uudet sisäovet. Ja wc-remontti.
Naispuolisen työkaverini.. olisi loistava sisustukseen... vaimo tuskin olisi samaa mieltä.
Jotain kallista, minkä voisin myydä ja sillä tavoin tienata.
Jos täytyy pitää esine itsellään, niin satulatuoli.
Onko sisustussuunnittelija sisustusjuttu? Jos, niin joku hyvä selainen tänne juttelemaan.
Sinulla pitäisi olla "faint room" ja siellä "faint couch", suurta muotia 1800-luvulla. Voit sitten teatraalisesti nostaa käden otsalle, käden selkä otsaa vasten ja lausua: Oh, rakkaani, minun pitää pyöryä nyt! Sitten kiiruhdat horjuvin askelin juuri hankkimallesi "faint couch"ille.