Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?
Kommentit (697)
Palkkaisin ammattilaisen suunnittelemaan meille keittiöremontin, eli ostaisin uuden keittiön. Meillä on uudehko asunto vm. 2015, mutta keittiö on kunnon mörön pylly. Omat aivot eivät riitä järkeilemään, että onko tuosta edes mahdollista saada pikkuisen toimivampaa. Keittiön kaapisto on pienehkö U-mallinen, ja roskakaappi on ainoa alakaappi, joka ei ole tosi v-mäinen kulmakaappi. Muutenkin haluaisin alas mieluummin laatikot kuin kaapit.
Olen niin onnekkaassa tilanteessa, etten oikeasti tarvitse yhtään mitään enkä keksi mitään mitä haluaisin.
Palkkaisin sisustussuunnittelijan, joka sisustaisi parvekkeen. Nyt parveke muistuttaa romuvarastoa, vaikka olen yrittänyt tehdä siitä viihtyisän. En keksi miten sen saisi kivaksi.
3000 kg painavan buddan 24k kultasta.
Voisin uhrata sille paikan vanhan puretun puuhellan kohdalta.
Peittäisin sen lakanalla sitten, kun vuolujäljet näkyisi pahasti. Toisaalta kylläsyisin ehkä piankin ja myisin metallin hinnalla pois.
Kauniin kirstun jonka sisällä olisi miljoona euroa siisteissä nipuissa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaihtaa 160 cm sänkyni 120 cm sänkyyn mutta ei ole autoa/apua sänkyjen kantoon
Eikö huonekaluliikkeet enää nykyään vie vanhaa pois, kun tuovat uuden tilalle? Rahalla saa ihan varmasti myös kasauspalvelun samasta paikasta, jos on jokin koottava malli (kaikkihan ne taitaa olla, enemmän tai vähemmän).
Jouhitäytteisen futon-patjan, tauluja (näiden saaminen on kiinni vain siitä, että tarttuisin siveltimiin ja maalaisin), uuden telkkarin, vähän isomman (nykyinen 32") ja seinälle kiinnitettävän, kylpyammeen, mutta sitä varten tarvittaisiin myös uusi kylpyhuone ja parempi kaivo.
Uuden wc.n ja makuuhuoneen oven, kummassakin useita lähes läpi reikiä(päihdeongelmaisen lapsen(aikuinen iältään kyllä) tekosia, eikä ole hällä rahaa niitä koskaan maksaa.) Ja mielellään vaihtaisin monen muunkin huonekalun, sängyn, tietokonepöydän ja vaikka ihan mitä. Kaikki on joko muiden vanhaa tai itse joskus 15v sitten ostettua halvinta mitä löytyi ja sen näköistä.
Sonyn A90J oled-television. Voisin kyllä sellaisen hankkia, mutta edellinen pari vuotta vanha on vielä kuvanlaadultaan sen verran hyvä, ettei uuden hankkimiselle ole sinällään tarvetta. Televisio voisi vain olla kooltaan suurempi.
Onks pakko valita vaan yks?
Uusi ja sopivampi sohva
Terassikalusteet ja somisteet terassille
Päiväpeitto makkariin
Lattioiden uusiminen
Keittiöremppa
Olen iän kaiken haaveillut vaaleanpunaisesta vuodesohvasta. Sellainen "murrettu roosa".
Seinien maalaus / tapetointi.
Uusi keittiön pöytä (teetetty vanhoista lankuista)