Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?
Kommentit (697)
Art deco -henkisen drinkkikärryn. Ois upee! Työpäivän jälkeen perjantaisin annostelisin siitä itselleni punssiryypyn.
Sänky sekä sohva vetelevät viimeisiään eli alkavat olla kaatopaikkakamaa. Eikä se tiskikonekaan hassumpi vehje varmaan olisi. Eli joka huoneeseen jotakin uutta! Pesuhuone on jo omansa saanut eli pari viikkoa sitten tein kaupat uudesta pyykkikoneesta, kun entinen alkoi toimia vähän miten sattui. No jo sillä oli ikääkin sen verran, että jouti eläkkeelle eli sorttiasemalle.
Äääh, mä oisin tullut vastaamaan että kodinhoitajan. Voi venäjä mä vihaan kodinhoitoa. Olen kesälomalla ja tää on yhtä työleiriä kun kannan kasseittain ruokaa muille, siivoan ja järjestelen, teen ruokaa koko ajan, pesen pyykkiä, ripustan pyykkiä, viikkaan pyykkiä. Tiskaan ja imuroin, tomutan ja kastelen ja leikkaan nurtsia.
Haluisin asua yksin paikassa, jossa kukaan ei sotke. Tai joku muu siivoaa. Siitä unelmoiden sitten vielä seuraavat kymmenisen vuotta ellen tule hulluksi ennen tätä.
Kaksi hyväkuntoista mustaa tai ruskeaa tai viininpunaista nahkaista mekanismituolia. Käytettyjä oon kytännyt netistä mutta kivannäköisiä ja hyväkuntoisia kohtuuhinnalla harvemmin tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Kyl se olis ehdottomasti aidon näköinen/tuntuinen seksi robotti.
Ja vanha akka pihalle.
Yllätyt, kun astun ulos robottitehtaan laatikosta ja alat välittömästi kaivata vanhaa akkaasi. Valitettavasti hän on jo Rivieralla jonkun gigolon seurassa.
Sisustan lisäämällä kämppään 50 neliömetriä tilaa. Samalla saadaan vihdoin se infrapunasaunakin.
Yllättävän moni ei ole jaksanut lukea / ymmärtänyt kysymystä. Vaimo, mies, eläin tai kodinhoitoapu ei ole huonekalu tai esine.
Haluaisin uuden keittiön ja aion myös hankkia. Edellinen reilusti viime vuosituhannen puolelta ja siltä näyttääkin. Joskus syksyllä saa nuo rispaantuneet ja epäkäytännölliset kaapit lähteä.
Sänky, jonka makuuasentoa saisi säädettyä tai ilmalämpöpumppu kilpailevat juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihana vaimo sisustusjuttu? Sellaisen kuitenkin ottaisin.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sänky, jonka makuuasentoa saisi säädettyä tai ilmalämpöpumppu kilpailevat juuri nyt.
Näin yhtäkkiä mielessäni taittosängyn ja ilmalämpöpumpun taistelemassa nyrkkeilykehässä Transformers-tyyliin. Ei mulla muuta, jatkakaa.
Aurinkopaneelit