Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?
Kommentit (697)
Vierailija kirjoitti:
10 milliä rahaa käteisenä. Sillä pärjäisin varmasti mukavasti loppuelämäni.
Käteisenä? Sitten sattuu tulipalo ja setelit vaan leijailee nokena ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen persaukista porukkaa täällä, ei voi muuta sanoa.
No mitä odotit? Elämme Suomessa. Ei täällä kellään ole mihinkään luksukseen varaa kuin ökyrikkailla. Loput ottavat lainaa, pikavippejä tai ovat ilman ja vain haaveilevat.
Aivan. Mitään tekemätön pascasakki imee kaiken rahan. Ja nää vajaaälyiset äänestää vassareita jotka jakaa kaikki rahat pascasakille.
Ja nämä vajaaälyiset eivät ymmärrä että myös heidän elintaso on heikentynyt tuon pascasakin takia. Mutta kun onhan meillä täällä suomessa tilaa ja Suomella on rahaa ja paljon elättää ne. V..i.t.u.taaa mailmanhalaus!
Elät täydellisessä itsepetoksessa. Luulet, että sinut elätettäisiin jotenkin ruhtinaallisemmin jos maassa ei olisi tulokkaita mutta niin ei ole. Ei ihan varmasti. Usko jo. Hoida itse asiasi kuntoon, niin me muutkin teemme.
Minäkin uskon, että elettäisiin, jos tiettyjä tulleita ei olisi. Sitten on toisenlaisia, jotka vaikuttavat myönteisesti. Se on fakta. Herää ihan itse! Olette molemmat väärässä ja minä taaskin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysjärkiset naapurit näiden nykyisten aina vaan oudommaksi muuttuvien sijaan.
Pidätkö sä sun naapureitasi vankina sun kodissasi? Kai ne nyt muuttuu vähemmästäkin oudoiksi.
Olipa taas outo puujalkavitsi tai olemattoman älyn pinnistys. Voihan tuon muotoilla vaikka niin, että haluaa rauhan ja hyvänolon, jota naapurit eivät mitenkään häiritse tai muuten pilaa. Et sitten tämän vertaa osannut käyttää järkeä, että olisit muotoillut itsellesi ymmärrettävään muotoon tuon halun?
Ilman viilentimen: kunolisen siiretävän kerostalo kaksioon,jossa asun vuokralla ja aurinko paahtaa aamusta iltaan sisään.Huh! Helettä! Niinpä vietän ulkona suuriman osan ajastani kesällä.No Suomen kesä lyhyt.Kiitolinen vuokra asunossani ei talvellakaan palele!
Leveä barokkisänky ja kaappikello samaa aikakautta. Nyt nukun patjalla ja pikkukelloja on kaksi.
Olin tulossa kirjoittamaan, että yhden huoneen lisää, mutta sellainen on vähän hankalaa saada kerrostaloon, ja se ei ole huonekalu eikä sisustusjuttu.
Lapsille paremmat patjat.
Keittiö kokonaan uusiksi. Käytävän ja keittiön välisen seinän voisi poistaa, niin tulisi lisää tilaa. Muutama naapuri on tehnyt niin.
Astianpesukone hajosi puoli vuotta sitten. Olisi ihan kivaa saada uusi.
vilma, 19, julkaisi kuvan pyllystään – tärkeä sanoma: ”Jos mun etusivulle pärähtää tällainen posekuva..
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/7d565f64-94db-467e-90d8-726e0b277555
Säilytyssysteemin kaikille kodin tavaroille ja vaatteillekin. Asun vanhassa talossa ja komeroitakin on vähän. Hinaan kesäretut vintille talveksi yms. Kellari on sen sijaan hyvä, perunat säilyvät ja jotain pesureita yms. viedään sinne talveksi. Samaten kylmäsäilytystiloihin olen tyytyväinen (kunnes jääkaappi hajoaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 millillä sais kyllä paloturvakaapin tai kaksikin ostettua ;-)
Kassakaapinhan joka tapauksessa tavis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 millillä sais kyllä paloturvakaapin tai kaksikin ostettua ;-)
Kassakaapinhan joka tapauksessa tavis.
Kele lukihäiriö: taRvis.
Jos mitä tahansa voisi hankkia niin hankkisin täydellisen uudistuksen. Keittiön tekisin isommaksi siirtämällä yhtä seinää, ja olohuoneen/keittiön katto korotettaisiin ja uudet ikkunat ja tietenkin täysi keittiöremontti. Kylpytilat kokisivat täydellisen uudistamisen, ja päämakuhuoneesta puhkaistaisiin yksi seinä ulos ja siihen laitettaisiin liukuovet tai vastaavat. Muut tilat kävisivät läpi maalausta ja ehkä tapetointi ja uudet lattiat joka paikkaan. Uudet ovet ja ikkunat.
Sisustusjuttuja: Kolme kappaletta tulevaisuuden tietokoneita. Tai neljä kappaletta.
Säkkituolin täynnä sadan euron seteleitä