Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?
Kommentit (697)
Vierailija kirjoitti:
Vaimon
Miehen. Meidän pitäsi tavata.
Ei huonekalu, eikä sisustusjuttu, mutta jos olisi enemmän tilaa, niin hankkisin painoräkin.
Ruokapöytä tarvis kaverikseen uudet tuolit. Eteiseen lipasto.
Pyöreän ison olohuoneenmaton, tuo pieni matto takertuu aina sohvapöytään kun vähän siirtää ja kaikki kompastuu siihen. Lisäksi olkkari on niin väritön että kuviomatto piristäisi. Haluaisin himmennettävän yövalon pöydälle, pari kuvaa kehystettyinä seinälle ja joku iso kasvi näkösuojaksi ikkunan eteen. Ikean kellastunut tv-taso vaihtoon, joku kaunis tamminen senkki sen tilalle. Keittiön ja wc:n kaakelit kun saisi maalattua kaakelimaalilla niin olis kiva. Mutta kaupoille en uskalla/halua lähteä ja ainiin, eihän mulla olis varaakaan. :D
Ison telkkarin ja sille pidikkeen seinälle
Jonkun pienen ja sievän sohvan.
Yritin miettiä mitä realistisesti saisi lisättyä pikku yksiöön.
Kaksi sohvaa, vitriinikaappi, sivupöytä, pari uutta mattoa, seinähyllyjä muutama, eteiseen jonkinlainen penkki ja naulakko, lasten sänky, 2 vaatekaappia, terassikalusteet ja grilli.
Ollaan siis muutettu uuteen asuntoon ja täällä on aika tyhjää kun emme omista kuin muutaman huonekalun entuudestaan.
Voi hankkia mitä vain, mutta en tiedä mitä juuri nyt haluan.
Sohvan, verhoilisin nojatuolin, uusisin sängyn, miehen pelihuoneeseen kunnon pelituoli ja pelipöytä, uudet verhot joka huoneeseen ja parit matot. Siinä kai se olisi. Just tilasin vähän kaikkea muuta.:D Noi mitä mainitsin oli semmosia, mitä voisi korvata vanhan tilalta.
Vierailija kirjoitti:
Kylpyammeen. Se olisi elämänlaatuani merkittävästi parantava elementti. Valitettavasti vain tässä asunnossa ei ole paikkaa kylpyammeelle, ellei saunaa muuta ammehuoneeksi.
Voi, kun olisi oma sauna. Taloyhtiön sauna on kiinni tämän tautijutun takia.
Ulkoporealtaan, oih, se olisi niin luksusta.
Poiskuljetuksen kaikelle ylimääräiselle roinalle eikä mitään uutta tilalle. Kulutushysterian vastalause ja tyhjästä "tarpeita" tehtaileville markkinamölöttäjille pyllistys.
Olen ihan tyytyväinen sisustukseen enkä haluaisi mitään lisäkrääsää huonekalujen muodossa. Sisustin kämppäni ja tykkään siitä että vähempi enempi. Toki esim. tekstiilejä voisin hankkia lisää esim. sisustustyynyjä tai huopaa, vähän kesäistä fiilistä. Joku nätti pöytäliina olisi kiva.
Muuten kyllä hankittavaa keksisi :D Esim. hyvät kaiuttimet tai varsi-imuri. Varsi-imuri olisi kätevä koiran kanssa. Olisi siinä aina helposti saatavilla. En ole raaskinut ostaa, kun onhan minulla imuri kumminkin. Kaiuttimetkaan ei ole välttämättömät, mutta olisi kiva jos musiikkia voisi kuunnella paremmalla äänenlaadulla.
Mä en halua / tarvitse kuin kesäkukkia ulkoruukkuihin mutta niitä ei voi vielä laittaa. Nytkin maa valkoisena lumesta.