Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?
Kommentit (697)
Siivooja ehdottomasti. Ei ole otettu siivoojaa kun halutaan että teini-ikäiset lapset tottuu tekemään itse kotitöitä. Kun lapset muuttaa pois kotoa palkkaan heti siivoojan. Ja kun aika jättää nyt 12 v koirasta hommaan kunnon matot. Takan eteen korkeaselkäinen nojatuoli ja jalkarahi molemmille (itselle ja miehelle). Jos vielä saisi toivoa niin kunnon parketit laminaattilattian tilalle, ammattilainen maalaamaan seinät ja kunnostamaan väliovet. Keittiöremontti.
Purkin sikanautaa, kaljaa ja väri-tv:n.
3 - 4 h + k + parvekkeen esteettömästä talosta Hgistä. HEKAlta tms. Vuokra 600 e/kk. Ei muuta tarpeen...
Vesihanan jossa on lämpötilan näyttö, tunnistus ja vipu kuplavedelle. Hyvt maksaa yli kaksi tonnia niin ei raaski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laminaattilattia. Nyt on harmaa muovimatto ja se on tolkuttoman ruma (vuokra-asunto). Olen laskenut, että tulisi maksamaan n. 800e. Olisi rahaa kyllä ja vuokranantajan lupa vaihtaa se itse, mutta mietin koko ajan, että jos lomautukset jatkuu hirveän pitkälle, että uskaltaako käyttää rahaa. Mutta ruma lattia meillä on.
Minkä ihmeen takia uusisit vuokrakämpässä yhtään mitään omalla kustannuksellasi?? :O
Sama kuin antaisit vuokranantajan käteen sen 800 €.
Totta kai se antaa luvan siihen. Wtf. Tollasessa tilanteessa asunnon omistaja maksaa kaikki remppavälineet ja materiaalit. Älä ole tyhmä.
Ei vuokranantajan ole pakko sitä lattiaa uusia ollenkaan. Toki kohtuullista olisi vuokranalennus määräajaksi, jos AP sen lattian laittaisi. Vuokranantajana vaatisin kyllä ammattilaisen työhön.
Meneehän tuo sisustusjuttunakin; kunnon stereot:
https://audiofederation.com/wp-content/uploads/2019/04/lite-magazin-de-…
Haluan saunan ja kylpyammeen. Olen aina kylmissäni kotona ja haaveilen melkein joka päivä lämpimästä kylvystä tai saunasta vaikka en päivittäin niitä käyttäisikään, ehkä. Asunnossani on kuitenkin ihan normaali lämpötila.
Sitten voisin ottaa vielä jonkun robottihierojan.
Remontin ja laajennuksen siten että itse ei tarvitsisi tehdä mitään. Joku suunnittelija soittaisi minulle päin ja tilaisin "Yksi täysremontti kiitos: lisähuone työ/vierashuoneeksi, lisävessa, täysi sisäremontti, energiaremontti ja pihan uudistaminen. Saat vapaat kädet." Muuttaisin kolmeksi kuukaudeksi tilapäismajoitukseen ja palaisin remontoituun asuntoon.
Divaani
Äänieristys jotta vois kuunnella biittejä kolmeasataa
Dippiteline
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon!
Miehen!
(Mutta ei ole sisustusjuttu... joten väärä vastaus sikäli)
It's a match! Menkää treffeille 😘
Äänieristyksen hommaisin joka seinään ja kattoon, jottei tarvitsisi kuunnella naapurin norsua
Astianpesukoneen. Valitettavasti opiskelijayksiööni ei mahdu.
Luteiden poiston.