Auttakaa!! (Kuukuppi)
Olen yrittänyt käyttää kuukuppia kohta vuoden. Olen asettanut sitä istuallani, kyykylläni, seisaallani, selälläni, ja kaikilla mahdollisilla taitteluilla. Olen käyttänyt kaiken maailman konsteja saadakseni alipaineen oikeaksi, kupin asettumaan juuri oikeaan kohtaan, varmistaakseni että se on varmasti täysin auki. Ja voin sanoa jo tässä vaiheessa, että kyllä, olen 1000% varma, että kuukuppi on TÄYSIN auki, kohdunsuu on aivan varmasti sen ylä/sisäpuolella ja KYLLÄ, alipaine syntyy. Mutta silti, SILTI se falskaa. Eikä kyseessä ole se että se falskaisi vain joskus tai vaikka vain öisin, vaan joka hemmetin kerta. Vielä kertaakaan en ole edes vahingossa saanut kuppia asettumaan niin, että verta ei vuotaisi ohi. Suurin osa verestä menee kyllä kuppiin, mutta silti huomattava osa valuu ohi, joten minun pitää käyttää sidettä kupin lisäksi, mikä käytännössä mitätöi kaikki kupin hyvät ominaisuudet. Eikä kyseessä ole se, että vaihtaisin kuppia liian harvoin, sillä a) kuppi ei ole läheskään täynnä kun käyn tyhjentämässä sen ja b) pahimmillaan käyn tunnin välein vessassa ja siinä ajassa on jo vuotanut ohi. Ei ole haamuvuotoa, koska sitä verta valuu ohi ihan suhteellisen paljon, vaikka syväpuhdistaisin alapääni. Tästä en ole varma, mutta luulen, että kuppi vuotaa aina silloin, kun nousen makuu- tai istuma-asennosta seisomaan. Yksi teoriani on, että kun makaan tai istun, kupissa oleva veri valuu ulos kupista ja kun nousen, osa verestä liukuu emättimen seinämiä pitkin kupin ohi. Mutta miten kenelläkään muulla netissä ei näy olevan tätä ongelmaa? Ja miten tällaisen ongelman muka voisi ratkaista? Ette ymmärräkään v*tutuksen tasoa joka minulla tällä hetkellä on. Onko minun pakko palata tamponeihin? Auttaisiko kuppimerkin vaihtaminen? En kyllä tiedä, riittävätkö rahani turhan monen kupin testaamiseen, jos selviääkin että alapääni on yksinkertaisesti väärän mallinen...
Kommentit (45)
Minulla Lunetten pienempi koko toiminut aina hyvin. Kun kokeilin isompaa kokoa, tuntui vuotavan jonkin verran ohi. Pienempikokoinen tuntuu olevan rakenteeltaan ohuempi ja notkeampi kuin iso, tiedä sitten, vaikuttaako tämä asiaan.
Minulla teki ohivuotoa aina, kun ulostetta oli loppusuolessa. Ei kai sinulla ole ummetukseen taipuvainen suoli? Joo, ällöttävän kuuloista kyllä, mutta minulla teki tuota. Kuppi ei auennut kunnolla.
Ap, lukaisepa tuolta arkistoista. Saat enemmän ja takuulla parempaa tietoa kuin täältä.
Ja teinipojat ja muut provoilijat sitten samaan osoitteeseen, kun kerran kiinnostaa niin hurjasti.
https://web.archive.org/web/20150131015502/http://www.kuukuppikunta.net…
Tää on varmaan aika harvinaista,mut mun kaverilla oli poikkeava anatomia (kaks kohtua), jonka vuoksi kuppi ei sopinut. Tosin jos oot tutustunut kunnolla emättimeesi niin tuskin kyse tästä :)
Minulla kuppi, josta antenni on leikattu kokonaan pois, on niin ylhäällä, kuin sen saa, ja kyllä se toimii, jos on oikeassa kohdassa, eikä kupin reuna "nojaa" kohdunsuun reunukseen. Alempana se ei edes voisi olla, koska silloin se painaisi emättimen suulla ikävästi.