Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon lähihoitajat tienaa kuukausittain?

Vierailija
21.10.2024 |

Luin jutun jossa lähihoitaja tienaa 70 000euroa vuodessa.

alkoi kiinnostamaan lähihoitajan työ. koska pitäisi saada maksettua ulosottoon velat (noin 20 000€).

Lähihoitajaksi onneksi nykyään pääsee helposti ja nopeasti kouluttautumaan, mutta mitä millaista palkkaa te lähihoitajat oikeasti tienaatte kuukausittain ?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan 3400 bruttona. Normi tessin mukainen liksa lienee jotain 2400.

Vierailija
2/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sulla muutama vuosi menee opiskeluun, että kai siinä ajassa lyhentelee muutakin työtä tekemällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun peruspalkka Attendolla kahdella kokemuslisällä on vähän alle 2500€. Siihen päälle kolmivuorotyön lisät 250-500€ riippuen tehdyistä vuoroista. Julkisella puolella peruspalkka on 150-200€ enemmän. 

Sen jutun lähihoitaja tekee töitä monessa eri paikassa. Yhdessä paikassa normaalia työmäärää tekevä lähihoitaja ei todellakaan tienaa lähellekään noin paljon. 70 000 euroon pitää tehdä todella paljon töitä ja kyllä siinä ihminen uupuu.

Vierailija
4/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500€/kk

Vierailija
5/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun peruspalkka Attendolla kahdella kokemuslisällä on vähän alle 2500€. Siihen päälle kolmivuorotyön lisät 250-500€ riippuen tehdyistä vuoroista. Julkisella puolella peruspalkka on 150-200€ enemmän. 

Sen jutun lähihoitaja tekee töitä monessa eri paikassa. Yhdessä paikassa normaalia työmäärää tekevä lähihoitaja ei todellakaan tienaa lähellekään noin paljon. 70 000 euroon pitää tehdä todella paljon töitä ja kyllä siinä ihminen uupuu.

Joo ei todellakaan pääse noille liksoille ellei ole aivan koko ajan töissä ja hyvin maksavien rekryfirmojen kautta.

Vierailija
6/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet erikoissairaanhoidossa kolmea vuoroa ja ylityöitä jatkuvasti+ viikonloput, niin voi hyvällä säkällä elää just sen vuoden, että saa sen 70 000 kasaan.

Vierailija
7/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei todellakaan pääse noille liksoille ellei ole aivan koko ajan töissä ja hyvin maksavien rekryfirmojen kautta.

Ja sekin kannattaa pitää mielessä että _kirjaimellisesti_ koko ajan, lomaa nimittäin ei kerry rekryfirmojen kautta.

Vierailija
8/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet erikoissairaanhoidossa kolmea vuoroa ja ylityöitä jatkuvasti+ viikonloput, niin voi hyvällä säkällä elää just sen vuoden, että saa sen 70 000 kasaan.

Erikoissairaanhoidossa lähihoitajan palkka on edelleen se 2500€/kk, ei tuohon mitenkään pääse vaikka tekisi vuoden jokaisen sunnuntain ja arkipyhän ja pelkkää yövuoroa. Eikä se sitä paitsi ole edes mahdollista.

Vierailija
9/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellainen jutun ripsityrkky mitään 14-tuntisia päiviä tee. 

Vierailija
10/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sitä juttua lukeneet ovat täysin sivuuttaneet sen, että se Laura tekee töitä monessa eri paikassa. Ei millään näytä menevän joillekin jakeluun, että suurin osa lähihoitajista tienaa huomattavasti vähemmän eikä lähihoitajan normaalipalkka ole lähellekään tuon vertaa.

Vierailija
11/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspalkka on n. 2500. Vuorolisät siihen päälle. Niistä kertyy 100-500, riippuen miten osuu pyhiä listalle.

Pelkillä sunnuntailisillä ei pääse 70000 vuosituloihin, ei riitä kalenterissa pyhät eikä minun työpaikassa ainakaan saa yksi ihminen päättää, että teen kaikki pyhät töitä, vaan ne jakautuu tasaisesti kaikille. 

Vierailija
12/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellainen jutun ripsityrkky mitään 14-tuntisia päiviä tee. 

Miksi ei muka tekisi? Ei ripset liity mitenkään siihen paljonko ihminen tekee töitä. Jos hän tienaa noin paljon, niin pakostakin tekee aivan järjettömän paljon töitä. Ei normaalilla lähihoitajan työllä päästä lähellekään tuollaisia vuosiansioita. Ei edes kolmivuorotyössä.

Vierailija
13/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoissairaanhoidossa lähihoitajan palkka on edelleen se 2500€/kk, ei tuohon mitenkään pääse vaikka tekisi vuoden jokaisen sunnuntain ja arkipyhän ja pelkkää yövuoroa. Eikä se sitä paitsi ole edes mahdollista.

Aika epätodennäköiseltä vaikuttaa kyllä. Ei vaikka olisi joka päivä töissä ja tekisi keikkaa muualle, silti taitaa jäädä alle tuon 70 000.

Vierailija
14/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taitaa olla kaikki vkl, vuoro ja ylityölisät mukana?

Vierailija
15/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, niistähän se kokonaisansio koostuu. Peruspalkka + lisät.

Vierailija
16/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on se peruspalkka jonka saan. Lisät päälle. Teen ainoastaan keikkaa parille rekryfirmalle. Maksavat hyvin nykyään.

Vierailija
17/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sulla muutama vuosi menee opiskeluun, että kai siinä ajassa lyhentelee muutakin työtä tekemällä.

No mitä töitä voisin päästä tekemään. en ole löytäny mitään töitä omasta kaupungistani. tai olen löytänyt mutten saanut sitä duunipaikkaa mistään.

Elämässä on kuitenkin tällä hetkellä koulunkäyntiä, joka loppuu ihan pian, muttei se ala näköjään työllistä ainakaan kovin helposti vaikka niin luvattiin ennenkuin hain opiskelemaan.

Ja monet paikat joihin olen yrittänyt töihin vaativat ajokorttia myös. sitä minulla ei ole.

laita mulle muutama vinkki työpaikoista joihin pääsee helposti duuniin kuka tahansa:

Vierailija
18/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva yövuoro, tulot hiukka vaihtelee kk mutta verokortissa vuositulot n.63000.

Vierailija
19/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on se peruspalkka jonka saan. Lisät päälle. Teen ainoastaan keikkaa parille rekryfirmalle. Maksavat hyvin nykyään.

On eri asia tehdä rekryfirmojen kautta kuin olla esim. sairaahoitopiirillä tai yksityisellä kuten Attendolla töissä. Monesti rekryfirmat maksaa lomat heti pois eli palkallista lomaa ei kerry pidettäväksi.

Vierailija
20/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku sellainen soppari, että maksetaan täyttä palkkaa ja sen mukaan saat niitä sijaisuuksia? Oon itse joskus nimittäin katsellut noita missä luvataan tollasia summia mut oon aina vähän epäillyt noita keikkafirmoja :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi