Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan salapoliisit, mieheni lukee ehkä päiväkirjaani!

Vierailija
08.05.2020 |

Okei, tyhmä otsikko, muutenkin kuulostaa 13-vuotiaan ongelmalta :) Mutta tiedän vauvapalstan olevan täynnä Sherlockeja, joten siksi tulin tänne.

Olen pitänyt koko elämäni päiväkirjaa, lähinnä sinne vuodattaminen kontrolloi stressiä, ja tästä on tullut tapa. Aloitin 7-vuotiaana, nyt olen 34. Mitään ihmeellistä en sinne kirjoita. Olen ollut mieheni kanssa vuosia yhdessä, mutta ihan viime aikoina olen alkanut epäillä, että mies lukee päiväkirjaani. Hänen kommenttinsa ovat nimittäin joskus turhankin osuvia suhteessa edelliseen merkintääni, tyyliin olen kirjoittanut haluavani matkalle, niin mies alkaa heti puhua matkalle lähtemisestä.

Nyt sitten tarvitsenkin armaiden kotisalapoliisien apuja! Säilytän päiväkirjaani yöpöytäni päällä. En haluaisi vaihtaa paikkaa, koska mies voi tajuta siitä, että on jäänyt kiinni. Onko siis mitään kotikutoista menetelmää huomata, onko päiväkirjalla käyty? Joku hiuksen jättäminen sinne väliin on mahdollista huomata, sen tempun kun tietävät kaikki. Mitään riistakameraa taas en saa piilotettua mihinkään, eikä tämä nyt niin vakava juttu ole :)

Perjantain kevennykseksi antakaa siis minulle vinkkejä aiheen suhteen, kiitos! :) En aio miestäni käräyttää, vaan haluan vain tietää :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana "ongelma"! Kerrankin jotakin muuta kuin koronaa! Ihanasti kirjoitettu. Auttaa en osaa mutta halusin vain kommentoida.

Vierailija
2/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi vain kysyä? Sano hymyillen että ethän enää lue sitä, se on henkilökohtainen. Tai ala säilyttää lukollisessa lipastossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tarkkaan, mihin asentoon kirja jää. Jos on hiemankin siirtynyt, luettu on.

Vierailija
4/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita "viimeisimmän" sivun aukeamalle kaksipuoleinen teipinpala. Jos mies avaa aukeaman, teippi repäisee sivua.

Vierailija
5/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään osaa auttaa mut hauska kirjotus!

Vierailija
6/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun oma miehenikin olisi lukutaitoinen.

Vierailija
7/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sinne jotain sellaista, mistä miehesi ei varmasti muuten puhuisi, niin jos hän puhuu siitä, hän on lukenut sitä.

Vierailija
8/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita päiväkirjaan joku testimerkintä, esimerkiksi että järjestelin keittiön kaappeja ja siirsin kauraryynit vaihteeksi jauhohyllyltä leipähyllyn päälle olevalle hyllylle.

Sitten parin päivän kuluttua ihmettelet, että missä ihmeessä kauraryynit ovat kun niitä ei löydy normaalilta paikaltaan. Katso, osaako mies löytää kauraryynit suoralta kädeltä.

(Tuo esimerkki on tietysti tosi huono eikä ollenkaan luonteva, mutta ymmärsit varmaan idean.)

Hauskaa salapoliisina leikkimistä!

Vierailija
9/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita päiväkirjaasi miten tyytymätön olet miehesi varustukseen ja seksielämäänne, ja odota ottaako mies asian puheeksi.

Vierailija
10/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan siirtymisestä ei voi sanoa, koska itse varmaan lukisin niin, että avaan vaan sivuja pöydän päällä enkä nostaisi kirjaa pöydältä ollenkaan. Suosittelen kirjottamaan, että epäilet olevasi lesbo tms.

Vierailija
11/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso tarkkaan, mihin asentoon kirja jää. Jos on hiemankin siirtynyt, luettu on.

Tätä olen yrittänyt, otin jopa kerran päiväkirjasta kuvankin, mutta en nähnyt eroa. Mies ei ole tyhmä :D Siksi juuri haluaisinkin saada varmuuden, kotona on käynyt aika pitkäksi, joten leikin salapoliisia :)

t. ap

Vierailija
12/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania ideoita! Te olette kyllä ihan parhaita! :)

t. ap

Vierailija
13/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusta olisin ehdottanut väliin mutta se on kyllä tosi tunnettu kikka.

Vierailija
14/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sinne jotakin todella outoa, just tyyliin että ajattelet olevasi lesbo. Jos mies ottaa puheeksi niin selvä peli!

Vierailija
15/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita että haluat lopettaa työnteon ja alkaa elää miehen siivellä. Lupaan että mies ottaa aiheen esille.

Vierailija
16/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se hius kirjan alle. Muista vielä mihin asentoon. Hius heilahtaa automaattisesti, kun päiväkirjaa siirtää. Mies ei osaa laittaa sitä oikeaan asentoon kun ei tiedä oikeaa asentoa

Vierailija
17/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen kannen päälle hienoasokeria ihan vain muutama "jyvänen" esimerkiksi kolmion muotoon. Vaikka siihen lähelle kirjan selkää, niin niiden liikkumista ei huomaa niin hyvin. Sitten tarkkailet että ovatko siirtyneet.

Vierailija
18/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kirjan päälle hieman hienoa sokeria tai jauhoja. Siis niin vähän ettei huomaa. Sitten katso myöhemmin onko ne edelleen siinä vai ovatko tippuneet pöydälle kirjan selkämyksen viereen.

Jos mies ihmettelee sokeria yöpöydällä niin sitähän on voinut tippua karkkipussista jota söit yöpöydältä.

Vierailija
19/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehdottanut, että kirjoitat jotain tosi kaunista miehestäsi. Vaikka, jotain sen tyylistä, että on ihanaa, kun vierellä on niin luotettava ihminen, ja kuinka onnellinen olet, kun saat jakaa elämää hänen kanssaan. Ei tämä ratkaise sinun alkuperäistä ”ongelmaa”, mutta hänestä voisi olla kiva lukea, että on sinulle tärkeä, ja että rakastat häntä vikoineen päivineen (joka vaimon päiväkirjan tiirailu on).

Vierailija
20/25 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä kiinnostaa, mutta kenties löysi jostain sen ensimmäisen lapsena aloitetun ja haluaa lukea sarjan loppuun. Päätalokin myi hyvin kirjoillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi