Huomenna treffit ja olen läski!!!!!
ÄÄÄÄHHH!!!!!
Miksi edes vaivaudun. Pitäisi mahdollisesti riisuutuakin. Voi luoja. MIKSI TEEN ITSELLENI NÄIN??????
Kommentit (33)
Ei sitä tajua siinä ensihuumassa olevansa ällöttävä! Silloin sitä kuvittelee olevansa hottis!
Ja mies on juuri sellainen tikkuhontelo, että taatusti näytän maitovalaalta hänen vierellään.
ÄÄHHH ja nenän alla on menkkafinni!!! Voi nyt heelveeetti ikinä en sovi treffejä tähän aikaa kiertoa enää KOSKAAAN1!!!
Jos juon paljon vettä tänään, pahentaako se asiaa huomenna? Vai pitäisikö juoda vähän viinaa, jos se huuhtoisi jotain nestettä pois? Ja jos en syö suolaa tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on toiset treffit. Mutta se on nähnyt mut vaan takki päällä puistokävelyllä.
YYYHHHH.
Menen polkemaan.
No kyllä se sit jo tietää sun todelliset muodot. Vaikka sä omasta peilistäs näytät hoikemmalta joku kaapu päällä niin kyllä livenä sen totuuden muut huomaa. Valitan. Been there
Mutta se takki oli pitkä! Miten se voi siitä sen nähdä? Toisaalta sehän olisi suuri helpotus, koska silloinhan hän on tykännyt siitä takkiläskistä.
Minulla ei ole peiliä!! Paitsi vessassa.
Onneksi olen naimisissa läskeineni.
Vierailija kirjoitti:
Nää on toiset treffit. Mutta se on nähnyt mut vaan takki päällä puistokävelyllä.
YYYHHHH.
Menen polkemaan.
Toiset treffit ja oot jo ihan kypsä ruusu poimittavaksi? Jos juttunne kuivuu tämän jälkeen, se ei johdu sun kiloista, vaan siitä että annoit heti. Mies sai haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YYYHHHH.
Menen polkemaan.
Toiset treffit ja oot jo ihan kypsä ruusu poimittavaksi? Jos juttunne kuivuu tämän jälkeen, se ei johdu sun kiloista, vaan siitä että annoit heti. Mies sai haluamansa.
Entäpä jos ap:kin haluaa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YYYHHHH.
Menen polkemaan.
Entäpä jos ap:kin haluaa seksiä?
Kyl mie halluun.
ap
Peru treffit niin ei tarvi pillittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polje illan kuntopyörää saunassa, niin homma on ratkaistu.
Polje koko yö.
Anna sen miehen polkea sua koko yö.
Vierailija kirjoitti:
Peru treffit niin ei tarvi pillittää.
Ei viitsi, kun on niin vaivalloista saada munaa koronan aikaan.
Onnea treffeille! Jos joku on sopinut kanssasi treffit, todennäköisesti hän on kiinnostunut sinusta omana itsenäsi, eikä se ole tärkeintä, että mitä painat. Ole itsevarma, mukava ja hyväntuulinen, niin seuralaisesi tykkää susta varmasit enemmän kuin jos olisit luuviulu mököttäjä.
Okei!
Kävin lenkillä, sheivasin kaikki karvat ja nyt juon loppuillan vettä. Ajattelin ottaa parit magnesiumit, jos vaikka vähän nestettä poistuisi, mutta niistä voi tulla ripuli tai moussekakkaa.
Oikeasti? Itse en edes pääse treffeille ylipainoisena naisena 🙄