Tiina Jylhä vaatii suomalaisilta veronmaksajilta 3 miljoonaa vahingonkorvauksia
Kaupat HVK:n kanssa peruuntui rahanpesuepäilyjen takia.
Kommentit (25)
Mä vaadin, että vetäytyy kivenkoloon niin mun ei tarvitse nähdä sen karseeta naamaa enää.
Riittääkö tuokaan summa, että se saisi naamastaan edes vähän normaalimman näköisen?
Todennäköisesti valtio joutuu maksamaan jotain. Joko markkinaoikeus tekee päätöksen tai asia sovitaan pienemmällä summalla.
Ihan riidaton asia on, että HVK teki hölmön, mutta sitovan sopimuksen.
Toivottavasti joutuu maksamaan valtiolle huijauksestaan, ihan itse mm. käytti markkinoinnissaan väärennettyjä sertifikaatteja.
Mikä mies tämä Kari Uoti oikein on?
Voisiko vastuuministerit maksaa korvaukset omasta pussistaan?
Johan on kurpalla otsaa!!! Onko se nykyään mies, vai nainen? Ainakin elämäntapahuijari on kovin maskuliinisen oloinen.
mela mekossa kirjoitti:
Johan on kurpalla otsaa!!! Onko se nykyään mies, vai nainen? Ainakin elämäntapahuijari on kovin maskuliinisen oloinen.
Eihän tuollaisesta voi koskaan tietää
Huijari vaatii korvausta, jo on aikoihin eletty!
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies tämä Kari Uoti oikein on?
1990-luvun puolivälissä alkoi laaja talousrikosoikeudenkäynti,joka vei Uotin veljekset yhteensä noin seitsemäksi vuodeksi vankilaan. Vuonna 2007 Euroopan ihmisoikeustuomioistuin tuomitsi Suomen valtion korvaamaan Uotille 5 000 euroa, sillä oikeudenkäynti ei tapahtunut Euroopan ihmisoikeussopimuksen edellyttämässä kohtuullisessa ajassa.
Vuonna 2005 Uotia vastaan käynnistettiin uusi rikosmenettely, jossa hän oli syytettynä velallisen petoksesta. Oikeudenkäynti päättyi vuonna 2009, jolloin korkein oikeus hylkäsi kaikki alempien tuomioistuinten langettavat tuomiot ja oman aiemman tuomionsa. Uoti oli konkurssioikeudenkäynnissä vannonut pesäluettelonsa mutta salannut osan omaisuudestaan. Oikeuden mukaan näin sai tehdä.
Että tällainen veijari.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joutuu maksamaan valtiolle huijauksestaan, ihan itse mm. käytti markkinoinnissaan väärennettyjä sertifikaatteja.
Tämän hallituksen aikana kaikki menee päinvastoin.
Noisssa maskeissa on se ongelllma etttä tilanne on uusi suomelle ja on niiin vähän tähän asiaan liittyvää tietoa standardeista muttta toki ostajanhan tuossa olisi pitänyt olla perilllä.
Mä en tajua tota juttua. Itse perui vielä kaupan ja haluaa siitä korvauksia?
Vierailija kirjoitti:
Noisssa maskeissa on se ongelllma etttä tilanne on uusi suomelle ja on niiin vähän tähän asiaan liittyvää tietoa standardeista muttta toki ostajanhan tuossa olisi pitänyt olla perilllä.
Miten niin? Maskeja on sairaaloissa käytetty vaikka kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Maskeja on sairaaloissa käytetty vaikka kuinka kauan.
Maskeja piti vastuu ministereiden mukaan olla varastossa vaikka kuinka paljon. Mihin nämä olemattomiin maskeihin käyttämättömät rahat ovat kadionneet. Miksi kukaan ei ihmettele tätä? Kuka tässä kusettaa meitä veronmaksajia oikein huolella?
Kyllä Jylhä ansaitsee 30 vappusatasta mielipahasta