Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ei ole edes ykköskierroksella kolmekymppisenä niin kannattaako edes yrittää?

Vierailija
08.05.2020 |

Moni on tuon ikäisenä jo toisella kierroksella mutta mistä ujo voisi löytää kultakimpaleen?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies niin ei kannata. Aikaikkuna on sulkeutunut eikä naisille enää kelpaa koska "Ei jaksa enää opettaa kaikkea tällä iällä".

Jos olet nainen niin vielä on kaikki mahdollisuudet.

Olen nainen, joka haluaa parisuhteen ja rakkautta, miehen ja perheen.

Sitten kaikki on vielä mahdollista. Jatka sen täydellisen etsimistä.

Mistä? Netistä olen löytänyt hyviä ystäviä mutta valitettavasti myös niitä sekopää hörhöjä.

Tämä onkin sitten eri kysymys. Itse olen miehenä netissä hyvänä ystävänä ja sekopäisenä hörhönä joten en voi auttaa.

Vierailija
22/42 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään uutisissa, yli 30v on ensimmäisen avioliiton solmimisen keski-ikä.

Keskity etsimään itsenäisyydestä oikein ihania puolia ja tee suunnitelmia sinkkuudelle pitkälle aikavälille, niin kohta joku tulee sen pilaamaan ja joudut parisuhteeseen, Murphyn laki ;) <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kierrosta sun pitää saavuttaa, jotta kokisit homman vaivan arvoiseksi?

Vierailija
24/42 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kierrosta sun pitää saavuttaa, jotta kokisit homman vaivan arvoiseksi?

Yksi mies ja papin aamen tahtomisineen, olen yksiavioinen joten yksi rakastava mies riittää kunnes kuolema erottaa.

Vierailija
25/42 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään uutisissa, yli 30v on ensimmäisen avioliiton solmimisen keski-ikä.

Keskity etsimään itsenäisyydestä oikein ihania puolia ja tee suunnitelmia sinkkuudelle pitkälle aikavälille, niin kohta joku tulee sen pilaamaan ja joudut parisuhteeseen, Murphyn laki ;) <3

Kauniisti ajateltu, mutta Murphyn laki ei toimi kohdallani.

Vierailija
26/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmatta kertaa naimisissa ja ikääkin vasta 25 vuotta.

Vierailija
27/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tottakai vahvemmilla jollet ole tuohon ikään mennessä vielä ollut naimisissa/saanut lapsia jne. Mieluiten kaikki ottavat puolison 'ekalle kierrokselle', eikä mitään jämäpaloja

Vierailija
28/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse kultakimpale :3

Vierailija
29/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos mies, kyllä jos nainen. Yli kolmekymppinen mies joka on kokematon kaikessa on naisille täysi turn-off, ja tämä on ihan fakta ja koettu asia. Voihan niitä olla sellaisiakin naisia joita tämä ei haittaa mutta heidän löytäminen olisi kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Vierailija
30/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tottakai vahvemmilla jollet ole tuohon ikään mennessä vielä ollut naimisissa/saanut lapsia jne. Mieluiten kaikki ottavat puolison 'ekalle kierrokselle', eikä mitään jämäpaloja

Mietippä vähän mikä itse olet kun puhut ihmisistä “jämäpaloina”.

Ja ap, ei ole myöhäistä.

Vierailija
31/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks keksit tyhjästä ongelmaa. Huoh.

Miten kehitän ongelmaa jo olemassaolevasta totuudesta ettei parisuhdetta ole koskaan ollutkaan? Ikinä koskaan kukaan mies ei ole pitänyt hyvänä, kohdellut kuin kukkaa kämmenellä ja rakastanut pyyteettömästi.

Tässä maassa on aika monta noin 30 vuotiasta niin miestä kuin naista joilla on ihan sama ongelma kuin sinullakin. - Minä mukaan lukien. Tai oiekastaan en enää olen jo yli 30 vuotias.  

Vierailija
32/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin pidetään outona, koska en ole esimerkiksi koskaan asunut kenenkään kanssa. Olen seurustellut 9 kuukautta pisimmillään ikävuosina 23—24.

Ei päihdeongelmia, korkeakoulutus, ihan normaalin näköinen, urheilullinen.

N33

Vierailija
33/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua ainakin pidetään outona, koska en ole esimerkiksi koskaan asunut kenenkään kanssa. Olen seurustellut 9 kuukautta pisimmillään ikävuosina 23—24.

Ei päihdeongelmia, korkeakoulutus, ihan normaalin näköinen, urheilullinen.

N33

No meillä on paljon yhteistä. - Tosin minä en ole seurustellut yhdeksää kuukautta. Sen sijaan olen kuullut olevani mahd. homo, koska mm. vaikka en ole eläessäni seurusellu saati asunu kenenkään kanssa saman katon alla, niin minulla on läheisinä kaverena ja ysävinä niin miehiä kuin naisia. 

Niin ja, kuten arvannetkin, niin olen mies. Jonkun kerran on turhauttanut kun lähipiiriini kuuluu jokunen sellainen joille vaikuttaa sinkkuuteni olevan isompi ongelma kuin minulle itselleni.

Toki sitä olisin mieluusti itsekin "jo" löytänyt ja kohdannut oman rakkaani ja Sen Yhden ja Erityisen. Mutta toisaalta olen oppinut, ainakin enimmäkseen nauttimaan ja iloisemaan sinkkuelämästäni.

M 35    

Vierailija
34/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jos mies, kyllä jos nainen. Yli kolmekymppinen mies joka on kokematon kaikessa on naisille täysi turn-off, ja tämä on ihan fakta ja koettu asia. Voihan niitä olla sellaisiakin naisia joita tämä ei haittaa mutta heidän löytäminen olisi kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Saanko kysyä miten uo käytännössä ilmenee? - Esittelet itsesi naiselle olen n.n ja olen täysin kokematon?

Kyllä minäkin olen 40 vuotiaana edelleen vailla kokemusta parisuhteesta. Mutta olen toisaalta myös hyvin onnekas koska minulla on muita erinomaisen rakkaita ja eritavoin merkittäviä ihmissuhteita niin naisten kuin miesten kanssa.

Toki se harmittaa, että meihin "ikisinkkumiehiin" tavataan liittää usein ja lähespoikkeuksetta aina samoja kliseitä; Satunnaisessa järjesyksessä mahd. homous, äärikonservatiivinen / vanhoolinen uskonnolinen maailmankuva, mielenitlaan kohdstuvat sairaudet, yleinen heikkolahjaisuus (ainoa koulutsu mahd. peruskoulu). Syrjässä Perähikiällä asuminen (aikamiespoika, joka asuu ja elää vanhan äitinsä kanssa kahden). Yleinen sosiaalinen kyvyttömyys tulla toimeen muiden kanssa. Koulukiusaamis kokemukset (Kuinka kauan voi selitää omaa asemaansa silä, etä jouui ala-aseella kiusatuksi?)  Harhainen kuvitelma omasta viehätävyydestä ja vetävyydestä yhdistettynä kärsimättömyyteen. - Kun kumppani ehdokas ei "heti" ai verraen pian suostukaan siihen mihin itse olisi halunnut, niin alkaa ennenkuin suhde on edes vakaa aloittaa kumppanihdokkaaseen kohdistuvan loukkaavan ja satuttavan käytöksen ja samalla ihmetellään, miksei toinen ns. lämpene. Yleinen kyvyttömyys sitoutua mihinkään pitkäjänteiseen ja/ tai kyvyömyys ylläpiää "jo" olemassa olevaa (Huono välit työkavereihin, omiin sisaruksiin, vanhempiin. Kavereita saati ystäviä ei ole tai on hyvin vähän, jotka lähemmässä tarkaselussa ovat enemp tuttavia).        

Harvassa, hyvin harvassa on ne kuvaukset, joissa kuvataan ihan täyspäistä heteroa ikisinkkumiestä. Vaan miksi? - Ehkä siksi, että täyspäisimmät eivät halunne tulla tai sanosinko joutua leimatuiksi ja esiteyksi "vain" sinkkuutensa kautta. 

Kuten kerroin olen minäkin 40 vuotias ikisinkkumies. Toki sinkkuuteni on varmasi vaikuttanu eritavoin elämääni sen eri vaiheissa. Mutta en usko, että se on mielenkiintoisin seikka tai asia, jota kannattaisi liiemmälti mainostaa ja korostaa. 

En odota saati vaadi, että mahd. kumpapnini olisi myös ikisinkku. On perin luultavaa, että hän olisi jossain elämänsä vaiheessa eläny parisuhteessa.

Mitä sitten? No toivon, että hän (mahd kumppanini) olisi sinut historiansa kanssa; niin olen minäkin. Ja haluan olla vastakin. - Jos mahd. kumppanini säikähtää ja haluaa antaa rukkaset minulle vain siksi, että minulta puuttuu kokemus parisuhteessa olosta, niin fine. Tämä peruste kertoo hänesä varmasti lähes yhä paljon kuin minusta itsestäni.         

Vierailija
35/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies niin ei kannata. Aikaikkuna on sulkeutunut eikä naisille enää kelpaa koska "Ei jaksa enää opettaa kaikkea tällä iällä".

Jos olet nainen niin vielä on kaikki mahdollisuudet.

Olen nainen, joka haluaa parisuhteen ja rakkautta, miehen ja perheen.

Niinhä sitä haluais (en tosin miestä), mutta kaikkea ei saa mitä haluaisi..

M37

Vierailija
36/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä miten uo käytännössä ilmenee? - Esittelet itsesi naiselle olen n.n ja olen täysin kokematon?

Kyllä minäkin olen 40 vuotiaana edelleen vailla kokemusta parisuhteesta. Mutta olen toisaalta myös hyvin onnekas koska minulla on muita erinomaisen rakkaita ja eritavoin merkittäviä ihmissuhteita niin naisten kuin miesten kanssa.

Toki se harmittaa, että meihin "ikisinkkumiehiin" tavataan liittää usein ja lähespoikkeuksetta aina samoja kliseitä; Satunnaisessa järjesyksessä mahd. homous, äärikonservatiivinen / vanhoolinen uskonnolinen maailmankuva, mielenitlaan kohdstuvat sairaudet, yleinen heikkolahjaisuus (ainoa koulutsu mahd. peruskoulu). Syrjässä Perähikiällä asuminen (aikamiespoika, joka asuu ja elää vanhan äitinsä kanssa kahden). Yleinen sosiaalinen kyvyttömyys tulla toimeen muiden kanssa. Koulukiusaamis kokemukset (Kuinka kauan voi selitää omaa asemaansa silä, etä jouui ala-aseella kiusatuksi?)  Harhainen kuvitelma omasta viehätävyydestä ja vetävyydestä yhdistettynä kärsimättömyyteen. - Kun kumppani ehdokas ei "heti" ai verraen pian suostukaan siihen mihin itse olisi halunnut, niin alkaa ennenkuin suhde on edes vakaa aloittaa kumppanihdokkaaseen kohdistuvan loukkaavan ja satuttavan käytöksen ja samalla ihmetellään, miksei toinen ns. lämpene. Yleinen kyvyttömyys sitoutua mihinkään pitkäjänteiseen ja/ tai kyvyömyys ylläpiää "jo" olemassa olevaa (Huono välit työkavereihin, omiin sisaruksiin, vanhempiin. Kavereita saati ystäviä ei ole tai on hyvin vähän, jotka lähemmässä tarkaselussa ovat enemp tuttavia).        

Harvassa, hyvin harvassa on ne kuvaukset, joissa kuvataan ihan täyspäistä heteroa ikisinkkumiestä. Vaan miksi? - Ehkä siksi, että täyspäisimmät eivät halunne tulla tai sanosinko joutua leimatuiksi ja esiteyksi "vain" sinkkuutensa kautta. 

Kuten kerroin olen minäkin 40 vuotias ikisinkkumies. Toki sinkkuuteni on varmasi vaikuttanu eritavoin elämääni sen eri vaiheissa. Mutta en usko, että se on mielenkiintoisin seikka tai asia, jota kannattaisi liiemmälti mainostaa ja korostaa. 

En odota saati vaadi, että mahd. kumpapnini olisi myös ikisinkku. On perin luultavaa, että hän olisi jossain elämänsä vaiheessa eläny parisuhteessa.

Mitä sitten? No toivon, että hän (mahd kumppanini) olisi sinut historiansa kanssa; niin olen minäkin. Ja haluan olla vastakin. - Jos mahd. kumppanini säikähtää ja haluaa antaa rukkaset minulle vain siksi, että minulta puuttuu kokemus parisuhteessa olosta, niin fine. Tämä peruste kertoo hänesä varmasti lähes yhä paljon kuin minusta itsestäni.         

Ei tarvitse mitään sanoa että on kokematon kun jo eleistä tai puheista toiselle selviää mikä on kokemustasoni niin homma oli siinä.

Vierailija
37/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa; ikäistesi naisten rima on laskenut kaikissa suhteissa ja niistä on muutenkin tullut helpompia. Jopa osasta ihan nälkäisiä.

Vierailija
38/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä järkevää ihmistä kiinnostaa edes parisuhde, nykyisessä itsekkyyden maailmassa? 

Vierailija
40/42 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miehenä aika lailla turhaa on. Sanon tämän ihan 50 vuoden kokemuksella miehenä.