Jos ei ole edes ykköskierroksella kolmekymppisenä niin kannattaako edes yrittää?
Moni on tuon ikäisenä jo toisella kierroksella mutta mistä ujo voisi löytää kultakimpaleen?
Kommentit (42)
Miks keksit tyhjästä ongelmaa. Huoh.
Jos noin ajattelet, niin toivon ettet löydä ketään. Tai ehkä samanhenkisen, joka ajattelee jotain kierroksia, ja että niitä pitää olla useampia. Tää on tätä nykyaikaa...
T:ekalla kierroksella reilut 20v.
Ei. Aina kannattaa luovuttaa, ihan kaikessa.
Jos olet mies niin ei kannata. Aikaikkuna on sulkeutunut eikä naisille enää kelpaa koska "Ei jaksa enää opettaa kaikkea tällä iällä".
Jos olet nainen niin vielä on kaikki mahdollisuudet.
Mitä tuo 'toisella kierroksella' käytännössä edes tarkoittaa?
Ihmiset nykyään vähän liikaa lokeroi elämää, että se pitäisi suorittaa jossain tietyssä järjestyksessä tai tiettyyn ikään mennessä. Ei kannata kahlia itseään tällaisilla ajatuksilla. Jotkut suorittajat saattavat toki haluta kiillottaa omaa kilpeään vähättelemällä niitä, jotka eivät ole suorittaneet juuri samalla tavalla kuin he itse, mutta sellaiset kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies niin ei kannata. Aikaikkuna on sulkeutunut eikä naisille enää kelpaa koska "Ei jaksa enää opettaa kaikkea tällä iällä".
Olen nainen, joka haluaa parisuhteen ja rakkautta, miehen ja perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kaikki on vielä mahdollista. Jatka sen täydellisen etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset nykyään vähän liikaa lokeroi elämää, että se pitäisi suorittaa jossain tietyssä järjestyksessä tai tiettyyn ikään mennessä. Ei kannata kahlia itseään tällaisilla ajatuksilla. Jotkut suorittajat saattavat toki haluta kiillottaa omaa kilpeään vähättelemällä niitä, jotka eivät ole suorittaneet juuri samalla tavalla kuin he itse, mutta sellaiset kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Samaa mieltä kanssasi. En kiillota itseäni, kierros- ja tasoteoriat nyt on palstalta luettua. Siksi käytin kierrostermiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kaikki on vielä mahdollista. Jatka sen täydellisen etsimistä.
Mistä? Netistä olen löytänyt hyviä ystäviä mutta valitettavasti myös niitä sekopää hörhöjä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo 'toisella kierroksella' käytännössä edes tarkoittaa?
Palstalta opittuja tasoteoria ja toisella kierroksella eli on eronnut ja toista kertaa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen asennoituminen on kyllä ylimielisyyden huippu. Siinä nostetaan itseään korkealle jalustalle, josta muita alentavasti katsellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Naisena riittää että käy katsomassa jonkun marketin kalatiskiltä mallia. Jos siellä näkyy lahnoja niin vielä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Olihan tämä sarkasmia, olihan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi. En kiillota itseäni, kierros- ja tasoteoriat nyt on palstalta luettua. Siksi käytin kierrostermiä.
Ei kannata uskoa kaikkea mitä lukee tai näkee. Hullu on jos näitä av juttuja kovin vakavasti ottaa tai ainakin tulee sellaiseksi nopeasti. Vai kierrokset. No, kukin näemmä halventaa itseään valitsemallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tämä sarkasmia, olihan?
Ei täällä.
Vierailija kirjoitti:
Miks keksit tyhjästä ongelmaa. Huoh.
Miten kehitän ongelmaa jo olemassaolevasta totuudesta ettei parisuhdetta ole koskaan ollutkaan? Ikinä koskaan kukaan mies ei ole pitänyt hyvänä, kohdellut kuin kukkaa kämmenellä ja rakastanut pyyteettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin ajattelet, niin toivon ettet löydä ketään. Tai ehkä samanhenkisen, joka ajattelee jotain kierroksia, ja että niitä pitää olla useampia. Tää on tätä nykyaikaa...
T:ekalla kierroksella reilut 20v.
En ajattele, kierroksia käytin esimerkkinä joita olen kuullut palstalla paljon käytettävän. Olen yksiavioinen, haluan kunnioittavan ja rakastavan miehen.
Kävisikö tällainen kiva kilttis?