Kummilasten kuvat??
Missä teistä kummilasten kuvia " kuuluu" pitää? Meillä 1-vuotiskuvat olkkarin hyllyssä niissä valokuvaamon pahvikansissa, mutta kaveri pitää lapsemme kuvaa (siis kummilapsensa) kuvaa kehyksissä vessassa. Näin sen nyt eka kertaa, kun olimme käymässä sen jälkeen kun viimeeksi sen hänelle annoin. Heillä siis hieno, tyylikäs talo ja kuva näteissä kehyksissä, mutta silti tuli paskamainen olo!
Kommentit (7)
kummi säilyttäisi kummilapsensa kuvaa weeceessä :(
Meillä ainakin hyllyssä kehyksissä.
Jotain omia " hupikuvia" voisi sisustusmielessä vaikka vessaan laittaakin, mutta kummilapsen kuva. Aika mautonta minusta.
(Lukuunottamatta yhtä valokuvaa äidistäni nuorena, koska se nyt on niin uskomattoman kaunis valokuva, kauniissa kehyksessä, ja sopii tuonne, missä nyt onkin.)
Kyllä vähän hassua pitää jonkun valokuvaa vessassa, mutta muuten on ihan yhtä hassua puhua siitä, että valokuvia " kuuluu" pitää jossakin tietyssä paikassa. Mulla on valokuvia mun kummipojasta tietokoneella ja pienessä laatikossa, jossa pidän myös hänen itsensä askartelemia kortteja ja piirustuksia, joita on mulle antanut.
No ei vessassa nyt kuulu pitää kummilasten kuvia! Hyvänen aika sentään! Siinä sitten pöntöllä istuessa tuumivat mitähän tuolle lapselle kuuluu... kääk! Mun kummilasten kuvat on lähinnä albumissa tai laatikossa. Lapseni yksi kummi ainakin pitää lipaston päällä lapsen kuvaa. Muista kummeista en tiedä missä kuvat säilyttävät..
vanhemmilta. Tuntui niin kummalta, etten sanonut sitten yhtään mitään kun tarpeiltani tulin...
Ja ap kun peloissaan tänne kirjoitti, ettei kummitäti vain näe viestiä, kun jollain sivustoilla kirjoittaa. Ehkei se hänellekään sitten kovin iso asia ole.
Omista lapsista on vauvakuvat ja viimeisimmät koulu/päiväkotikuvat esillä. Enempää en kuvia tahdo näkyville. Toisen kummilapseni passikuva löytyy lompakostani.
En kyllä pidä kenenkään valokuvia kehystettynä vessassa, tosi omituista. Kummilasten kuvat kuuluvat seinälle tai hyllylle oleskelutiloihin.