Juonteet silmien alla jo nuorena
Mulla on ollu koko ikäni ollut kaksi vuonnetta kummankin silmän alla. Lähempänä silmää oleva on paljon vahvempi/syvempi kuin alempi. Vanhemmillani ei ole vastaanlaisia. Olen vasta 21 ja tuntuu, että juonteet vaan pahenee. Miltä mahdan näyttää joskus kolmekymppisenä, jolloin muilla vasta alkaa tulla ryppyjä. Muuten olen kunnon babyface, joten nuo juonteet on jotenkin oudot. Meikki pakkautuu aina niihin, vaikka mitä tekisin. Onko kellään muulla samanlaisia? Pystyykö noille tekemään mitään?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kysele Rodrigo Alvesilta täytevinkkejä.
Sillä on itsellään vastaavanlaiset juonteet
Mulle tuli 18-vuotiaana eka otsaryppy. Nyt 29-vuotiaana otsa on kuiva kuin hiekkapaperi ja ryppyjä risteilee siellä täällä. Help, mitä voin tehdä
Minulla on ollut myös silmien alla aika erottuvat juonteet jo yläasteikäisestä asti, nyt olen 26 ja ne ovat ehkä hieman selkeämmät, mutta aika lailla samanlaisina pysyneet jo yli 10 vuotta. Saman ongelman olen havainnut meikin kanssa, sillä jos laitan silmien alle peitevoidetta niin kohta juonteet erottuvat selkeästi ja meikki näyttää suttuiselta. Hyvin ohut peitevoidekerros ja päälle irtopuuterilla kiinnitys hieman auttaa, ettei meikki pakkaudu niin pahasti, mutta usein jätän vain kyseisen alueen meikkaamatta juonteiden vuoksi. Muuten ne eivät minua hirveästi haittaa, koska ihoni on muulta osin hyvässä kunnossa. En tiedä voisiko niille tehdä kotikonstein juuri mitään, silmänympärysvoidetta olen kuitenkin käyttänyt päivittäin alle parikymppisestä lähtien ja hyvin kosteutettuna tuo silmänympärysiho näyttää kyllä paremmalle.
Mulla on ohuita ryppyjä/juonteita silmien alla sekä silmäpussit. Lisäksi mulla on kiukkuryppy kulmakarvojen välissä. Olen vasta 25-vuotias. Joillekin niitä tulee vaan helpommin. Pitää oppia elämään asian kanssa. Ei muita sun rypyt kiinnosta ja tuskin huomaavatkaan asiaa.
Mulla kanssa ja vaan silmien alla! Ja samaa ikäluokkaa ollaan. Mulla on tosi kuiva iho, joten luulen että korostuu kuivuuden vuoksi kun peiteaine pakkautuu juonteisiin.
Kysele Rodrigo Alvesilta täytevinkkejä.