Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miksi kuuntelet naistenhaķkaaja Tauskin musaa, saati käyt hänen keikoillaan?

Vierailija
08.05.2020 |

Korjaako se Sinä vain-biisi asian laidan vai mistä on kyse?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai se on jos tulee kukkapuskan kanssa ovella sunnuntaiaamuna.

Vierailija
2/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikissa minulle on tärkeintä miltä se kuulostaa, ei se minkälaisia arvoja tai käytöstapoja laulajalla on. Vaikka en Tauskia ihmisenä arvostakaan, pidän hänen lauluistaan ja lauluäänestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikissa minulle on tärkeintä miltä se kuulostaa, ei se minkälaisia arvoja tai käytöstapoja laulajalla on. Vaikka en Tauskia ihmisenä arvostakaan, pidän hänen lauluistaan ja lauluäänestään.

Eli jos sarjakurístaja laulaisi kuin Tauski, niin kuuntelisit nautiskellen, vaikka biisien teon lomassa olisi tullut muutama muusa kurístettua? Ap

Vierailija
4/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele!

Vierailija
5/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauskilla olis periaatteessa ollut ihan kivoja iskelmiä, mutta kun olen lukenut tavoistaan, en enää kuuntele. Sama Kari Tapion suhteen. En voi arvostaa, en kuuntele.

Vierailija
6/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei esittäjän henkilöllä ole väliä vaan tuotoksella. Monet taitelijat ovat paskoja persoonia, Tauski ainakin on aidosti mitä on. Ei ihmisestä tule tähträ, ellei hänellä ole antaa sydämestään.

Vierailija
7/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putositko sä AP ysäriltä suoraan tähän päivään? Kuka enää kuuntelee Tauskia? Onko sillä vielä keikkoja?

Vierailija
8/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, enkä kuuntele. Ei ole minun makuun.

Vierailija
9/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos sarjakurístaja laulaisi kuin Tauski, niin kuuntelisit nautiskellen, vaikka biisien teon lomassa olisi tullut muutama muusa kurístettua? Ap

Kyllä. Kuuntelisin vaikka Stalinin tekemää musiikkia, jos se kuulostaisi hyvältä.

Vierailija
10/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään tietoa siitä, hakkaavatko muut muusikot vaimojaan. Pitäisikö minun siis olla ihan vaan varotoimenpiteenä kuuntelematta mitään musiikkia?

Vierailija
11/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitkaapa joku sellainen artisti, joka satavarmasti ei ole koskaan lyönyt naista?

Vierailija
12/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aloittajalle ok, jos tauski hakkaisi vain miehiä? Tai vaikka kissanpentuja?

Vierailija
13/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on häpeällinen menneisyys.

Fanitettiin Rauskia joskus ysärin lopussa. Oltiin parikymppisiä ja hän kävi ykköspaikoissa esiintymässä.

Oli jo tiedossa se salakuvio Kätkän kanssa. Ja oliko Tina vaimo?

Silti ne luritukset osui niin...

Myöhemmin koko ukko tuntui joltain adhd, naistenhakkaaja-pultsari-sarjapettäjältä. Joka ei ole saanut mitään uutta aikaiseksi ja esiintyy lähiöräkälöissä tatuoitujen yksinhuoltajien ihailtavana. Miehet menee keikoille, kun näiden lemmensointujen pehmittäminä nää mutsit antaa pil lua.

Virpikin tuhlas parhaat vuotensa tämän kanssa.

En ilkeäisi kertoa tätä kellekään. Hävitin ne levytkin muinoin.

Vierailija
14/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole syyttä naisia hakannut.

Vierailija
15/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään tietoa siitä, hakkaavatko muut muusikot vaimojaan. Pitäisikö minun siis olla ihan vaan varotoimenpiteenä kuuntelematta mitään musiikkia?

Pitää. Ainakin sitä musaa, jossa todisteet ja näyttö muusikkoa vastaan ovat hyvin selkeät ja kaikkien tiedossa.

Vierailija
16/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole syyttä naisia hakannut.

Niinpä niin! Eipä tietenkään. Syitä on: alakoholi, narsismi, rahattomuus, uo-velat, elämänhallinta ongelmat, jne. Naiset ovat vaan sopivasti olleet nyrkin läheisyydessä.

Listaa saa jatkaa...

Vierailija
17/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Ainakin sitä musaa, jossa todisteet ja näyttö muusikkoa vastaan ovat hyvin selkeät ja kaikkien tiedossa.

Eli Tauskin lisäksi ainakin The Beatlesia ja John Lennonin soolotuotantoa pitäisi boikotoida?

Vierailija
18/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Haetko tällä käänteisesti jotain paskavammaista oikeutusta lyömiselle?

Vaikka antaisin sulle pitkän listan artisteista, jotka eivät harrasta väkivaltaa, niin mitä se auttaa niiden kohdalla, jotka hakkaavat kaikkea mikä vaan liikkuu?

Tässä tapauksessa käänteinen psykologia ei toimi. Etsi parempi vertailupohja, tai ole hiljaa!

Vierailija
19/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka antaisin sulle pitkän listan artisteista, jotka eivät harrasta väkivaltaa, niin mitä se auttaa niiden kohdalla, jotka hakkaavat kaikkea mikä vaan liikkuu?

Tässä tapauksessa käänteinen psykologia ei toimi. Etsi parempi vertailupohja, tai ole hiljaa!

Tarkoitin tällä vain, että typerää leimata artistin musiikki sen perusteella, mitä hän silloin tekee kun ei tee musiikkia. En hyväksy tai puolustele kenenkään hakkaamista, minusta se tekee ihmisestä huonomman ihmisen. Huonompaa muusikkoa se sen sijaan ei ihmisestä tee. Pidetäänhän John Lennoniakin yhtenä maailman arvostetuimmista musiikin tekijöistä ja hänen yhtyettään merkittävimpänä yhtyeenä musiikin kehityksen kannalta. Levyjäkin ovat myyneet melkoisen määrän John Lennonista huolimatta.

Vierailija
20/22 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millä tavalla väkivaltaisen muusikon tuotannon boikotoiminen auttaisi hänen uhrejaan? Ihan samalla tavalla se Tauski lyö tai on lyömättä, kuuntelinpa minä hänen musiikkiaan tai en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi