Näettekö äitinne sunnuntaina äitienpäivänä? Mä en näe.
Kommentit (43)
En näe. Äiti on 70+. Sisko vie kukan hänelle.
Tietenkin mennään lasten kanssa käymään. Miksi ei mentäisi kun ollaan nähty muutenkin lähes joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
näen, isääni tosin en enää tule näkemään kun kuoli lauantaina :'(
Voimia teille.
Sitä tässä olen puntaroinut viimeisen viikon. Äiti siinä 70 paikkeilla.
Olen kallistumassa siihen, että en näe.
En uskalla. Äitini haluaisi nähdä. Vaikea tilanne kun on ollut niin epämääräisiä flunssaoireita helmikuusta asti, jotka on mennyt ja tullut vaihdellen. Allergiaakin voi olla, mutta mistä senkin voi varmaksi sanoa, kun ei ole ennen allergioita ollut.
En, emme ole väleissä. Anoppia käydään varmaan tervehtimässä heidän pihallaan PITKÄN välimatkan päästä. Hän on riskiryhmää niin ikänsä kuin terveydentilansakin puolesta, mutta yritetään etäältä vähän piristää, on kovin surullinen ettei pääse omaa, 100v äitiään tervehtimään...
Toivottavasti en, hän kuoli viime vuonna.
En näe. Kuuluu syöpähoitojen takia riskiryhmään.
En näe. Kuuluu syöpähoitojen takia riskiryhmään.
Varmaa 2 metrin päässä pihalla moikataan
Olen nähnyt häntä ihan tarpeeksi.
En näe enkö ole nähnyt vuosiin, en laita korttia enkö soita. Umpisurkea huono lapsia kaltoinkohteleva ”äiti”.
En näe, vien haudalle kauniin purkkiruusun. Unessani näen usein.
Suurimmalla osalla teistä ollut hyvä äiti - olkaa kiitollisia, kaikille ei hyvää äitiä elämään tule.
T. Äiti laittoi lapset 18v iässä maailmaan ja ilmoitti että tän jälkeen ei enää tekemisissä olla (eikä ole ollut)
Vierailija kirjoitti:
En näe enkö ole nähnyt vuosiin, en laita korttia enkö soita. Umpisurkea huono lapsia kaltoinkohteleva ”äiti”.
Ehkä olit vain kelvoton lapsi?
Voimia