”Sisustus sopii kuin nyrkki talon henkeen”
Mitäs tykkäätte tästä sisustuksesta ja sen kuvauksesta?
Vanha koulutalo on uudistettu kodiksi. Aikaisempi sisätilojen ruskeus ei hivellyt silmää mutta kun pienellä (25 000 eurolla) budjetilla paikat uusittiin, saatiin tulokseksi sisustus, joka sopii kuin nyrkki!
Kommentit (21)
Sisustus ylipäänsä sopii taloon kuin taloon kuin nenä.
Kaipa sieltä se hellakin sitten löytyy.
No, ennen vanhaan sisustus oli tilkkutäkkiä. Ja sitä se on nytkin.
Sisuustus sopii taloon kuin otsatukka tai hajuvesi.
Ruskea väri ei hivele mun silmiäni. Paremminkin se pistää silmään.
Talo kieltämättä henkii jonkinsorttista aggressiivisuutta. Sisustus siis sopii taloon kuin nyrkki.
Vierailija kirjoitti:
Talo kieltämättä henkii jonkinsorttista aggressiivisuutta. Sisustus siis sopii taloon kuin nyrkki.
Kovin on pieni tönö, jos sinne ei mahdu muuta kuin nyrkki.
Vierailija kirjoitti:
Onko emäntä nyrkin ja hellan välissä?
Ottamatta kantaa tuohon nyrkkiin, niin nämä jutut ovat aina samanlaisia. "Tiesi tulleensa kotiin." "Toteutettiin pienellä budjetilla." "Upeat huonekalut ovat kirpputorilöytö."
Ainut mistä tykkään niin on eteinen missä se seinäkello on.
Liian levoton sisustus ja puuttuu harmonia, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa sieltä se hellakin sitten löytyy.
Ja niiden väli.
Talossa lienee hyvin ikävä henki.
Ja mikä tärkeintä. Velikin tykkää.
Sopii kuin suutarin k#rpä sian v¤ttuun.
Jokainen sisustakoon kuten parhaaksi näkee. Monissa asuntojen esittelyissä minua on ihmetyttänyt, miksi sänky sijoitetaan suoraan ikkunan eteen, niin että pää on ikkunan alla. Vanhoissa taloissa on vetoiset ikkunat, joten sijoittaisin sängyn eri tavalla.
Miksi tästä on tehty artikkeli? Täsmälleen samanlainen sisustus kuin kaikissa muissakin "vanha talo rempattu kunnioittaen mutta modernilla twistillä" -jutuissa.
Sitäpaitsi ihmiset, jotka pitää puuhellan päällä romua sen sijaan että käyttäisivät sitä, pitäisi piestä. Ei se hella mikään sisustuselementti ole. Kuinka moni säilyttää peltimukejaan sähkö- tai kaasuhellalla?
Keittiön kaakelit on rikos ihmisyyttä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen sisustakoon kuten parhaaksi näkee. Monissa asuntojen esittelyissä minua on ihmetyttänyt, miksi sänky sijoitetaan suoraan ikkunan eteen, niin että pää on ikkunan alla. Vanhoissa taloissa on vetoiset ikkunat, joten sijoittaisin sängyn eri tavalla.
Jos tavoittelee nyrkkiä, ei siinä pieni veto haittaa.
Tuossa keittiössä ei ole päätä eikä häntää.
Minun mielestäni sisustus sopii talon henkeen niin kuin jalka.