Olen 29v mies, n.18-20 kesäinoen tyttö kassalla kysyi papereita kun ostin perjantai-kaljat
😂
Nyt kun tarkemmin mietin niin olin huomaavinani hänen silmäilevän minua "siihen malliin" pieni pilke silmäkulmassa, jos ymmärrätte. 😉 Voikin olla että halusi vain nähdä nimeni, noh odotetaan facebookissa yhteyden ottoa.😉
M29
Kommentit (50)
Just joo.
On sekopäisiä naisia, jotka lähettelävät "selkeitä signaaleja" miehille.
Ja sitten on sekopäisiä miehiä, jotka luulevat että jokainen tekeminen on joku kiinnostuksen osoitus, vaikka sitten vaan töitäsi hoitaisit.
En tiedä kummat on kuvottavampia.
Vierailija kirjoitti:
Just joo.
On sekopäisiä naisia, jotka lähettelävät "selkeitä signaaleja" miehille.
Ja sitten on sekopäisiä miehiä, jotka luulevat että jokainen tekeminen on joku kiinnostuksen osoitus, vaikka sitten vaan töitäsi hoitaisit.
En tiedä kummat on kuvottavampia.
Sinä vaikutat katkeralta kun nuori gimma flirttailee vähän varttuneemmalle miehelle..
Sitä Fb-yhteydenottoa saat kyllä odotella tovin.
Aika säälittävää, että joku kolmikymppinen äijä odottelee Facebookissa yhteydenottoa joltain kassaneidiltä ja samalla päivittelee vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä tähän, että olin itse kaupassa töissä vuonna 2013, kun tämä sääntö/ohjeistus tuli. Kaupassa oli tarroja/julisteita joka paikassa siitä uudesta ohjeistuksesta. Silti jotkut 25-32 asiakkaat aina aloitti jonkun ihmeellisen shown kun niitä henkkareita kysyi, vaikka sanoin vielä että uusien ohjeistusten takia kysyn.
Olin samana kesänä parikymppisenä opiskelijana kassalla ja ihan saman juttu! Osa kyllä ilahtui, kun kysyin. Ja ns. ennätykseni, ketä luulin alle 30-vuotiaaksi oli japanilaisturisti 37 v. :D
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävää, että joku kolmikymppinen äijä odottelee Facebookissa yhteydenottoa joltain kassaneidiltä ja samalla päivittelee vauvapalstalle.
Ei siinä ole mitään säälittävää jos lopulta pääsee pil*un päälle.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30v on jo ikäloppu mieheksi. Itse naureskelisin kavereiden kanssa jos tuon ikäinen mies luulisi hänellä olevan mitään mahiksia!😂
N19
Kummasti näitä N19 pulpahtaa aina pinnolle näissä ketjuissa. Muissa ketjuissa ei pikku likkoja näy.
Muissa ketjuissa en näe sillä olevan merkitystä, minkä ikäinen olen. Sen takia liitän ikäni perään vain ketjuissa, joissa se liittyy asiaan.
Ja tosiaan, vaikka aloitus kuulostaa trollilta, näitä miehiä ikävä kyllä on. Ja heille naureskellaan kaveripiireissä, mutta itsepä naurun kohteeksi haluavat.
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30v on jo ikäloppu mieheksi. Itse naureskelisin kavereiden kanssa jos tuon ikäinen mies luulisi hänellä olevan mitään mahiksia!😂
N19
Kummasti näitä N19 pulpahtaa aina pinnolle näissä ketjuissa. Muissa ketjuissa ei pikku likkoja näy.
Muissa ketjuissa en näe sillä olevan merkitystä, minkä ikäinen olen. Sen takia liitän ikäni perään vain ketjuissa, joissa se liittyy asiaan.
Ja tosiaan, vaikka aloitus kuulostaa trollilta, näitä miehiä ikävä kyllä on. Ja heille naureskellaan kaveripiireissä, mutta itsepä naurun kohteeksi haluavat.
N21
Turpa kiinni pikku pil*u. :)
M31
Olen 40 ja nuorehko kassapoika kysyi papereita, kun ostin simaa. Vähän ihmettelin. Tiedän kyllä, että näytän nuorelta, mutta en kai enää alle 30-vuotiaalta.
Hiljaa,nainen.