Olen 29v mies, n.18-20 kesäinoen tyttö kassalla kysyi papereita kun ostin perjantai-kaljat
😂
Nyt kun tarkemmin mietin niin olin huomaavinani hänen silmäilevän minua "siihen malliin" pieni pilke silmäkulmassa, jos ymmärrätte. 😉 Voikin olla että halusi vain nähdä nimeni, noh odotetaan facebookissa yhteyden ottoa.😉
M29
Kommentit (50)
Ap on oikea ja normaali kriitikko.
Ilman kritiikkiä asiat eivät parane ja kritiikki parantaa asioita.
Pseudotiede ja kreationismi on heroinistien puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
30v on jo ikäloppu mieheksi. Itse naureskelisin kavereiden kanssa jos tuon ikäinen mies luulisi hänellä olevan mitään mahiksia!😂
N19
Kummasti näitä N19 pulpahtaa aina pinnolle näissä ketjuissa. Muissa ketjuissa ei pikku likkoja näy.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Varmaan just aloittanut työt, eikä ole vielä silmä tottunut arvioimaan ikää. Samoin kuin keväällä eka mittaa ihan vaan varmuuden vuoksi ne heittämällä yli 140cm.
Ja eikö kaikilta, jotka näyttää alle 30v. pidä tarkistaa ikä?
Silmä tottunut? Justhan se kassa kysyi oikean ikäiseltä. Tätä myös valvotaan siten, että käy esim 27-vuotiaita "haamuostajia" ja siitä saa huomautuksen, jos ei ole kysynyt henkkareita.
Ei millään lailla saa vainota ihmisiä ja huijata toisia itse tekemiin lakeihin.
Asioista pitää varoittaa kuten jumala tekee. Se on empatiaa. Lakeja ei tehdä kylmäpäisesti.
Opiskeluaikana, jo nuorena aikuisena, Aku Ankan tilaajapalvelusta kysyttiin puhelimitse jatketaanko Aku Ankan tilausta. Vastasin, että jatketaan, johon asiakaspalvelija kysyi olisiko jompaa kumpaa vanhempaa paikalla tekemään tilausta. Ei ollut mutta sain lopulta itse jatkettua tilausta
Vierailija kirjoitti:
Tuo laki on tehty ihmisten pidättämiseen. Varmaan ap myös saa sakot tästä aloutuksesta. Joku ihmiskokeilu tuo on. Maailman paskin laki ikinä. Sama on tämä laki aurinkokunnan idiootein laki että vuodesta 2018 on saanut kävellä vasemmalla puolella tietä.
Vain otettu lääke auttaa
Onko mtv3 kello 22 tai yle 1 kello 20:30 uutisissa uutisoitu että paperit täytyy olla mukana mutta ei vessapaperit?
Vierailija kirjoitti:
Tuo laki on tehty ihmisten pidättämiseen. Varmaan ap myös saa sakot tästä aloutuksesta. Joku ihmiskokeilu tuo on. Maailman paskin laki ikinä. Sama on tämä laki aurinkokunnan idiootein laki että vuodesta 2018 on saanut kävellä vasemmalla puolella tietä.
Mitä oot ottanut?
Tien vasenta laitaa tiedetään saadun kävellä jo muinaisessa Foinikiassa.
Eikä sitä ikinä ole Suomessakaan kielletty, päin vastoin. Se on jopa suositeltavaa.
Onko mtv3 kello 22 tai yle 1 kello 20:30 uutisissa uutisoitu että paperit täytyy olla mukana mutta ei vessapaperit?
Vierailija kirjoitti:
Asioista pitää varoittaa kuten jumala tekee. Se on empatiaa. Lakeja ei tehdä kylmäpäisesti.
Kuule Jumala varoittaa kassalla olevassa tarrassa siitä, että henkkareita voidaan kysyä ikärajoitettuja tuotteita ostavalta.
Lait säädetään mieluiten pää kylmänä, koska tunteilulle ei ole sijaa järkiperäisissä asioissa. Tämä tosin ohimoaivokuoren vammaa potevilta unohtuu, kuten persuleilta ja Päiviltä.
Empatia = myötäelämisen kyky, kyky samaistua toisen asemaan. Tämä kyky puuttuu persuleilta ja Päiviltä.
Kyseli multa kanssa, ja istuu itse asiassa nyt parhaillaan tässä mun kainalossa ilman rihmankiertämää.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pitää useimmissa paikoissa kysyä alle 30-vuotiaan näköisiltä, että kassahan oli ihan oikeassa arvioidessaan sun ikää.
Lisään vielä tähän, että olin itse kaupassa töissä vuonna 2013, kun tämä sääntö/ohjeistus tuli. Kaupassa oli tarroja/julisteita joka paikassa siitä uudesta ohjeistuksesta. Silti jotkut 25-32 asiakkaat aina aloitti jonkun ihmeellisen shown kun niitä henkkareita kysyi, vaikka sanoin vielä että uusien ohjeistusten takia kysyn.
Mutta en uskonut, että joku ei vielä 7 vuotta myöhemminkään ole asiasta kuullut ja pitää oikein keskustelu avata asiasta av:lle.
Todennäköisesti viettänyt 7 vuotta Tiibetissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioista pitää varoittaa kuten jumala tekee. Se on empatiaa. Lakeja ei tehdä kylmäpäisesti.Kuule Jumala varoittaa kassalla olevassa tarrassa siitä, että henkkareita voidaan kysyä ikärajoitettuja tuotteita ostavalta.
Lait säädetään mieluiten pää kylmänä, koska tunteilulle ei ole sijaa järkiperäisissä asioissa. Tämä tosin ohimoaivokuoren vammaa potevilta unohtuu, kuten persuleilta ja Päiviltä.
Empatia = myötäelämisen kyky, kyky samaistua toisen asemaan. Tämä kyky puuttuu persuleilta ja Päiviltä.
Empatia on samaistua omaan asemaan siitä että joku taitavampi osaa antaa ohjeet tälle taidolle jotta samaistuva voi olla itsensä.
Tuo sinun empatia määritelmä on psykopatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyseli multa kanssa, ja istuu itse asiassa nyt parhaillaan tässä mun kainalossa ilman rihmankiertämää.
M43
Sepä onkin Pirkko 63 v. ja istuu kanssasi, kun et muuhun kykene.
Näköjään taas Pasi päässyt lomille Peijaksen yläkerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pitää useimmissa paikoissa kysyä alle 30-vuotiaan näköisiltä, että kassahan oli ihan oikeassa arvioidessaan sun ikää.
Lisään vielä tähän, että olin itse kaupassa töissä vuonna 2013, kun tämä sääntö/ohjeistus tuli. Kaupassa oli tarroja/julisteita joka paikassa siitä uudesta ohjeistuksesta. Silti jotkut 25-32 asiakkaat aina aloitti jonkun ihmeellisen shown kun niitä henkkareita kysyi, vaikka sanoin vielä että uusien ohjeistusten takia kysyn.
Mutta en uskonut, että joku ei vielä 7 vuotta myöhemminkään ole asiasta kuullut ja pitää oikein keskustelu avata asiasta av:lle.
Ohjeistuksessa ei ole mitään järkeä, jos tuotteen saa ostaa 18v, niin miksi helvetissä pitää kysyä papereita jos arvioi ostajan iäksi 29v?
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Varmaan just aloittanut työt, eikä ole vielä silmä tottunut arvioimaan ikää. Samoin kuin keväällä eka mittaa ihan vaan varmuuden vuoksi ne heittämällä yli 140cm.
Ja eikö kaikilta, jotka näyttää alle 30v. pidä tarkistaa ikä?Silmä tottunut? Justhan se kassa kysyi oikean ikäiseltä. Tätä myös valvotaan siten, että käy esim 27-vuotiaita "haamuostajia" ja siitä saa huomautuksen, jos ei ole kysynyt henkkareita.
Minä vastaisin että ostaja näytti vanhalta huuhkajalta joka ei mitenkään voinut olla alle 30v.
Eipä ole itselle tullut mitään yhteydenottoja, vaikka papereita kysytty. Ei kyllä tullut edes mieleen moinen 😂
Saahan sitä toki haaveilla kaikenlaista
29-vuotias naureskelee, kun joku kassaneiti on luullut hänen olevan 29-vuotias tai alle. En nyt oikein ymmärrä aloituksen pointtia.
Ap = setiintymään päin oleva alkoholisti, jolla on halluja.