Asun Tohmajärvellä, kateellisuutesi asteikolla 0-10?
Kommentit (49)
Piti tulla kommentoimaan että olet aloitusta muuttanut mutta tulihan se kommentissa heti että
SAA KYSYÄ😅😂🤣
En ole koskaan käynyt Tohmajärvellä joten en tiedä mitä menetän. Täytyi oikein kartasta katsoa missä kyseinen kunta on. Olen jo AV-matkaillut Kouvolassa, Kotkassa ja Porvoossa (joka on muuten upea), ehkäpä seuraavana matkakohteena voisi olla siis Tohmajärvi.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Kaksi hyvää syytä asua Tohmajärvellä:
Katri-Helena
Seppo Räty
Ja Jari.
t. Kitteen tytöt
Tohmajärvi, Suomi-neidon napatyrä.
(Piti kartasta etsiä, ei kiinnosta. Savolaisuus on krooninen sairaus, joka johtaa poikkeuksetta kuolemaan.)
Kaikki kesälomalla Tohmajärvelle käymään, kun on noin hieno paikka! Saadaan uusi viruslinko Suomeen! Kiitti ap, kun kerroit tästä!
Jos oletetaan, että 10 on totaali kateus ja 0 taas olisi totaalinen vahingonilo, niin sanon 5. Muiden asuinpaikka ei kosketa minua mitenkään. Toivottavasti tykkäät valinnasta. Itse en asu, enkä usko Tohmajärvelle muuttavanikaan.
Miksi aloittaja laittaa että kysykää eikä sitten vastaa yhteenkään kysymykseen. Ovatko kaikki tohmajärveläiset yhtä pönttöjä?
Vierailija kirjoitti:
Tohmajärvi, Suomi-neidon napatyrä.
(Piti kartasta etsiä, ei kiinnosta. Savolaisuus on krooninen sairaus, joka johtaa poikkeuksetta kuolemaan.)
Ootko siis savolainen itse vai miten tuo savolaisuus liittyy tähän asiaan?
Kyllä mie vuan tykkeen assuu Tohmajärvellä,ihmiset on ystävällisiä ja auttavaisia niinkuin usein maaseudulla..
Ja tytötkin osaava miesten hommia korjata autoja ja koneita.
missä on tohmajärvi???? t. stadilainen
Vierailija kirjoitti:
missä on tohmajärvi???? t. stadilainen
Kädessäsi on esine, jolla voit selvittää sen ihan itse.
Terveisiä Pohjois-Karjalaan. Siellä varmasti aika rauhallista menoa päivät pitkät? Nyt etenkin kun rajan yli ei niin paljon kuljeta koronan takia.
Millä työtä teet? Käytkö usein Kiteellä tai Joensuussa?
Miten onnistuu autolla retkeily rajan taakse, käytkö kaupoilla ja tankkaamassa siellä?
Miltä näyttävät Venäjän puolen läheisimmät pikkukaupungit?
En pystyisi asumaan. Haluan mennä lähikahvilaan nauttimaan cappucinoa.
En edes ole kuullut mistään tohmajärvestä tai missä sijaitsee. Miksi mun pitäisi olla kade? Onko halpa asuminen, hyvät palkat ja työllisyys vai mikä?
Missä stnan tuppulassa Tahmalärvi sijaitsee?