Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavuusleikkaus

Saija
08.05.2020 |

Onko kenelläkään mitään kokemusta päästä mt-ongelmien kanssa.

Mulla on vakavia lapsuudentraumoja ja äitiyden myötä "puhjennut" epävakaa persoonallisuushäiriö ja masennus.

Opiskellut olen ja nyt työelämässä.

Paastosokeri kellahti nyt yli seitsemään. Työterveyslääkäri laittoi lähetteen siihen lihavuusleikkausarvioon. BMI 40.

Laihdutusyrityksiä kymmeniä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat lapun eteesi jossa ruksit miten oot yrittänyt laihduttaa itse laitoin vääriin kohtiin ruksit ja sain kielteisen päätöksen eli kannattaa ruksia sellaiset että se ei näytä siltä että sinulla on joku henkinen ongelma laihduttamisen kanssa esim ahmimista ei kannata myöntää. Itse ajattelin ottaa pankista lainaa ja mennä Viroon leikkaukseen jossa prosessi ei ole niin vaikea päästä jos leikkaus menee pieleen niiden on kuitenkin pakko hoitaa sua Suomessa kunhan palaat takaisin Face bookissa on ryhmiä jossa kerrotaan leikkauksesta

Vierailija
2/10 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat lapun eteesi jossa ruksit miten oot yrittänyt laihduttaa itse laitoin vääriin kohtiin ruksit ja sain kielteisen päätöksen eli kannattaa ruksia sellaiset että se ei näytä siltä että sinulla on joku henkinen ongelma laihduttamisen kanssa esim ahmimista ei kannata myöntää. Itse ajattelin ottaa pankista lainaa ja mennä Viroon leikkaukseen jossa prosessi ei ole niin vaikea päästä jos leikkaus menee pieleen niiden on kuitenkin pakko hoitaa sua Suomessa kunhan palaat takaisin Face bookissa on ryhmiä jossa kerrotaan leikkauksesta

Jestas! Tuo vääriin kohtiin rastit...

Toivottavasti saisit rahat ja pääset leikkaukseen!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Fb ryhmä. Laihdutusleikkaus suomi

Vierailija
4/10 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se mahtaa maksaa, itselläkin  BMI 39

Vierailija
5/10 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö laihdutusleikkaukseen jos Bmi on 30? Eli hötöä ei ole hirveästi. Edes ulkomailla ja rahalla?

Vierailija
6/10 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on henkisesti aika haastava prosessi joten ei ehkä kannata muutenkaan.

Vierailija
7/10 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahmiminenko ei ole mikään ongelma lihavuusleikkauksen yhteydessä?

Vierailija
8/10 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö laihdutusleikkaukseen jos Bmi on 30? Eli hötöä ei ole hirveästi. Edes ulkomailla ja rahalla?

Noin pienen ylipainon takia en kyllä leikkauttaisi suolistoani vaikka maksettaisiin.

Vierailija
9/10 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kiinnostaisi, painoa nyt 100kg ja pituutta 165.  Olen nyt laihtunut 6 kg isän kuoleman takia... BMI 39

Vierailija
10/10 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on henkisesti aika haastava prosessi joten ei ehkä kannata muutenkaan.

En vähättele yhtään kirjoittamaasi, mutta henkisesti raskasta on tämäkin. Nyt varsinkin, kun ne sokerit nousi.

Ja tässä lihavia vihaavassa ilmapiirissä on vielä raskaampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi