Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla/mennä avioon ja tehdä lapsia miehen kanssa joka "lähtee jätkien kanssa Kanarialle"?

Vierailija
08.05.2020 |

On lähtenyt ja aikoo joskus lähteäkin, siis aikuisena ja perheellisenä. Onko sinulle OK vai turn off? Ehdoton este hyvälle avioliitolle?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En edes näin jo lapset aikuiseksi kasvattaneena. Olisi liian erilaiset elämäntoiveet jos toinen haluaisi pyöriä "jätkien kaa" kanarialla kännissä, kun itse en juuri saunaolutta kummempia ota.

Ehkä tuommoiselle miehelle löytyy nainen joka haluaa kesken perheleikkien välillä käydä "muijien kaa" kanarialla vetämässä korrkarit kattoon? Jos molemmat tykkää samanlaisesta menosta niin sehän on hyvä? 

Hyvin kiteytetty. Jokaisella on omanlaiset arvonsa ja puolison olisi hyvä olla sellainen, jolle nämä arvot myös sopivat.

Olen itse sitten varmaan vähän vanhanaikainen. Viihdyn kotona ja olen perhekeskeinen ihminen. En vaan voisi elää ihmisen kanssa, joka taas lähtisi kaverilomille viikoiksi milloin mihinkin.

Mutta eiköhän jokaiselle löydy se sopiva pari, eli siksi vähän turha kiistelynaihe.

Vierailija
22/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Kanaria ny mikään Pattaya ole! Pitäähän sitä välillä päästä tuulettumaan !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksais katsella. Liian erilainen elämäntyyli saati kiinnostuksen kohteet.. Niin, itse asiassa ei tarttis katella.