Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anni ja hovimuusikko Ilkka saavat vauvan!

Vierailija
08.05.2020 |

Mitä ihmettä??

Kommentit (334)

Vierailija
161/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesällä Anni sanoi kesän menevän sinkkuna, joten tosiaan ei tuosta tule kuin maksimissaan muutama kuukausi ennenkuin raskautunut.

Älä usko kaikkea kirjotettua. Mitä sen ois pitänyt sanoa "mulla on sutinaa työkaverini Ilkan kanssa"?

Mun veikkaus että vuosi sitten keväällä eronnut Nikosta, näin päättelin instakuvien perusteella milloin sormus hävinnyt. Kesäkuun alussa laittanut sellaisen selfien että ettekö huomaa ettei mulla ole sormusta. Kun mikään taho ei tajunnut niin Jaajo kerto lehtimiehelle festarihaastiksessa. Varmasti oli jo sillon Ilkan kanssa.

Leuka loksahti auki kun uutisen kuulin. Näin aamulypsyn kuuntelijana en olisi ikimaailmassa tätä arvannut. Ihana uutinen kun tietää miten paljon Anni on lisää lapsia halunnut.

Vierailija
162/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks rojut torvessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä tämän kommentoijan kanssa. Itse eksyin ihan toisen asian tiimoilta palstalle ja hämmennyin kyllä täysin ihmisten negatiivisuudesta ja ikävästä asenteesta asiassa kuin asiassa. Oli keskustelun aihe mikä tahansa, aina löytyy yli puolet kommentoijista niitä, jotka kaivavat kaikesta ilkeyksiä. Onko ihmisillä noin paha olla itsellään vai mistä moinen kertoo? Ja mitä Anni Hautalaan ja Ilkka Ihamäkeen tulee niin ihana asia! Positiivisia, iloisia ihmisiä joille toivon kaikkea hyvää.

Vierailija
164/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annilla on chihuahua joten hän on minun kirjoissani huipputyyppi. Sopii mielestäni paremmin yhteen Ilkan kuin Nikon kanssa ja vaikuttaa hauskalta naiselta. Mahtavaa, että on raskaana! Ilahduin uutisesta ja se on näinä aikoina harvinaista herkkua.

Vierailija
165/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun Anni saa Ilkasta tarpeekseen heittää sen mäkeen, ihamäkeen.

Vierailija
166/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa kuulemme siis aamuisin hehkutuksia siitä kuinka mikäkin yritys on lähettänyt vauvalahjoja.  Tuntuu että joka päivä hehkutetaan eri yritysten lahjomuksia.

Vierailija
167/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkka on Voutilaisen kanssa vielä heinäkuussa 2019 ollut julkisesti imutellen ja halailen Ruisrockissa. Aika kylmäverinen jos samalla ollut salasuhteessa Annin kanssa. Luulen että tahallaan tai tahattomasti ehkäisy jätetty, onko kumpikin ollut tietoisia? typerää selittää että suunniteltu lapsi kun pari ollut yhdessä max 5kk ennen raskaaksi tuloa. Miksi ei voi rehellisesti myöntää että iloinen yllätys, kyllä kaikki lapset ovat ihania vaikka miten vahingossa olisivatkin saaneet alkunsa. Annikin muka niin rempseä, sanoisi että näin kävi ja siitäs saatte. Myötähäpeää aiheuttaa toi selittely että pitkään oltu.

Sinäkö heidät näit siellä?

Ovat nimittäin eronneet jo edellisenä talvena

No katso ihan kuvat omilla silmillä seiskasta, pitääkö linkki laittaa vai osaatko itse googlettaa: voutilainen ja Ilkka Ruisrockissa. Huhuu ihan julkista tietoa, turha olla ”ihan loukkaantunut” väitteestä

kyllä, olen juuri niin tyhmä, että en löydä tätä juttua. Voisitko auttaa ja linkata jutun vuodelta 2019

Vierailija
168/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuikaan pikkujouluissa? :D

Vahinko.

Vierailija
169/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kuka on Ilkka Hovimuusikko. En tiedä kuka on Ilkka ihamäki.

Vierailija
170/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin hovimuusikko?!

.

Samaa olin tulossa kysymään otsikon nähtyäni. Suomessa ei kai edelleenkään ole ainakaan varsinaisia kuninkaallisia.

Vierailija
171/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkka olisi saanut nuoremman ja kauniimman. On livenä komea mies.

Mauton kommentti kyllä. Anni Hautala on todella upea ja seksikäs nainen. Mikä siinä ikä hommassa aina on. Voi voi... 

Vierailija
172/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku väitti, että tämä hovimuusikko Ilkka olisi Seppo Hovin vahinkolapsi, siitä nimitys Hovimuusikko.

Ja sinä reppana otat tällaiset vitsit/ nokkeluudet tosissasi? Ettei vain olisi kyse siitä ilmeisimmästä, että hän tekee Aamulypsyyn vitsibiisejä ikään kuin tilaustyönä. 

samaa vois sanoa sulle! 

Vierailija
173/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni ja Ilkka on ilmeisesti viettänyt joulun yhdessä, jos vauva syntyy syyskuussa.

Vierailija
174/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anni ja Ilkka on ilmeisesti viettänyt joulun yhdessä, jos vauva syntyy syyskuussa.

Anni oli silloin viikkokausia Australiassa

Vierailija
175/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sangen nopeaa toimintaa jälleen. Ei toki liity julkisiuteen, osa taviksetkin vaihdella kumppania ja tekaista lapsia milloin kenenkin kanssa.

Vierailija
176/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulukuun loppupuoli ja tammikuun alku on alkuunpanevan voiman aikaa, jos vauva syntyy syyskuun aikana.

Vierailija
177/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulukuun loppupuoli ja tammikuun alku on alkuunpanevan voiman aikaa, jos vauva syntyy syyskuun aikana.

Hyvästelypano tai Australiassa funtsinut asioita ja ikävöinyt ja palatessa avautunut. 

Vierailija
178/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuikaan pikkujouluissa? :D

Vahinko.

Kyllä tämä on tapahtunut pikkujouluajan jälkeen.

Vierailija
179/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos. Kuka sanonut syyskuiseksi???

Vierailija
180/334 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Ile mukana joulukuussa Australiassa vai oliko radiossa?