Olen arvoton paskakasa
Olen täysin turha ihminen. Olen hyödytön ja arvoton paskakasa. En ole tärkeä kenellekään. Ihan sama, vaikka minua ei olisi olemassa ollenkaan.
Kommentit (27)
Etkö ole tärkeä itsellesi? Vaadit liikaa muilta ihmisiltä kun heidän pitäisi antaa merkitys elämällesi. Se on sinun oma tehtäväsi. Sinun pitää opetella ensin tykkäämään itsestäsi.
Entäpä jos olisit iloksi ja hyödyksi jollekin? Vaikka kerran viikossa?
Aika monelle tulee elämän aikana noita oloja. Että on täysin kelvoton. Yleensä kotitausta on ollut aika rakkaudeton. Vaatii kyllä työtä muuttaa se ohjelmointi mutta kannattaa. Aloita vaikka tänään.
Olen niin arvoton roska, ettei minusta ole hyötyä kenellekään. Avustani olisi enemmän haittaa kuin hyötyä. Kukaan ei tarvitse minua.
Mistä tämä johtuu? Et ole löytänyt kumppania? Tai odotat että joku tulee hakemaan kotoa?
Ei tässä mistään kumppanin löytämisestä ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mistään kumppanin löytämisestä ole kyse.
No mistä sitten? Mikä on se ongelma? Et ole näemmä puutteessa.
Tunnen vain olevani arvoton ja turha ihminen. Koen olevani muiden tiellä. Tuntuu, että kaikki vihaavat minua.
Anna muitten vihata. Elä elämääsi ja anna muitten elää omaansa.
Minäkin olen vain kasa höyryävää.
Haluaisin kokea olevani tärkeä enkä tällainen ihmisturhake.
Et ole velvollinen elämään elämääsi kenenkään odotusten mukaan. Et ole arvoton ja hyödytön paskakasa, joten lakkaa vertaamasta itseäsi muihin ja tee elämästäsi raa’an itsekkäästi omannäköisesi. Et ole mitään velkaa maailmalle. Keskity muista välittämättä tekemään asioita, joista sinulle tulee hyvä olla. Itsesäälissä rypeminen ei taatusti palvele sinua mitenkään. Mitä SINÄ haluat?
Ei täällä kukaan muukaan kovin kummoinen ole
En kelpaa kenellekään. En kelpaa mihinkään töihin. Kukaan ei tarvitse mihinkään näin paskaa ihmistä.
Tekee mieli hypätä sillalta alas. Näin turhaa ihmistä ei tarvita.
Olen paskin ihminen koko maailmassa.