Inhottaa tuo Otto
Koko ajan haukkuu isäänsä, kuinka sanoi ja teki mitä. Perintö olisi pitänyt saada ym. Miten käyttäytyy itse? Puistattaa aina kun näkee hänen kirjoittamiaan otsikoita. Ja niitä on nykyisin usein. On yksi iso asia mitä Otto sai isältään ( vaikka tätä koko ajan haukkuu) - hän sai elämän!
Kommentit (17)
”Hän sai elämän” ja p...nmarjat. Ei olisi saanut jos olisi siittäjältään kysytty. Karsea äijä.
Jörn Donnerin avioton poika jota tämä nimitti erehdykseksi.
Ja joo, hyvä että puhuu suunsa puhtaaksi.
Minua vaan koskettaa. On todella traagista kokea tuollaista tunnekylmyyttä vanhemman taholta. Kaikki sympatiani ja empatiani hänelle. Kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Mua inhottaa sen isä.
Muakin
Jaa, minä tunnen sympatiaa. Ottoja on varmaan enemmänkin. Ei pitäisi joutua kantamaan tuollaista henkistä taakkaa jonka vanhemman käytös aiheuttaa, toivon että hän tulisi olemaan onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
”Hän sai elämän” ja p...nmarjat. Ei olisi saanut jos olisi siittäjältään kysytty. Karsea äijä.
Sai kumminkin.
Moni meistä on saanut elämän, vaikka olisi ollut mitä. Vanhempia ei valuta, mutta jokaisella on alunperin syntymävsnhemmat.
Musta tuntuu tosi pahalta. Isänsä inhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin tyrkkyjulkkis. Repii mitä nimestä voi vielä irti saada.
Ei ole edes paha tyrkkyjulkkis, kun ei pui parisuhdekuvioitaan tai anna itsestään "rohkeita" kuvia mediaan.
Ei päivää ilman Ottoa... Aikuinen mies. On paljon ihmisiä, jotka eivät ole olleet isän kanssa tekemisissä. Elää voi silti. Ja rikasta elämää. - Vaikkei perintöä olisi kärkkynytkään. Tuo jaksaa valittaa siitäkin.
Henkisesti tunnekylmän vanhemman kasvattamana kaikki empatiat menee Otolle. Hyvä, että puhuu asiasta ja nostaa esille sitä, miten moninaiset ongelmat perheissä on. Jossakin perheessä isä juo, toisessa äiti hakkaa ja kolmannessa molemmat vanhemmat käyttävät henkistä väkivaltaa. Kaikissa näissä perheissä kasvavat lapset saa ikuiset haavat. Onneksi ihmisenä voi kasvaa koko loppuelämän käsittelemällä lapsuuden haavat.
Vierailija kirjoitti:
Ei päivää ilman Ottoa... Aikuinen mies. On paljon ihmisiä, jotka eivät ole olleet isän kanssa tekemisissä. Elää voi silti. Ja rikasta elämää. - Vaikkei perintöä olisi kärkkynytkään. Tuo jaksaa valittaa siitäkin.
On myös paljon sellaisia ihmisiä, joilla on ollut parisuhteita ja eroja. Silti joidenkin "kohukaunottarien" vastaavista kirjoitetaan lehdissä päivittäin. Näin ollen voimme siis päätellä, että julkisuuden kriteeri ei ole se, että pitäisi tehdä jotain ainutlaatuista jota kukaan muu ei ole koskaan tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Jörn Donnerin avioton poika jota tämä nimitti erehdykseksi.
Ja joo, hyvä että puhuu suunsa puhtaaksi.
No onko pakko nyt ratsastaa julkkisisänsä haamulla. Miksi vasta nyt kun ei ole Jörkka kertomassa omaa kantaansa asiaan. Rauha vainajan muistolle, olipa sitten millainen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kärkkymistä siinä on?
Juuri mietin, että ei ole ihme ettei Donnerin kaltainen ja luonteinen mies jaksanut tuon ruikuttajan seuraa. Ei siinä, että kirjoittaa kirjan mulkusta "isästään", se on varmasti terapeuttista. Mutta tämän Oton tyyli puhua ja vinkua koko ajan jostain asiasta alkaa raivostuttaa jo minuakin. Jostain syystä tuon tyypin artikulointi ja "musta huumori" (joka vaikuttaa vaan todella katkeralta yritykseltä verhota huumoriin noita omia näkemyksiä) saa näkemään punaista aika nopeasti. Ymmärtäisin, jos olisi noin 20-vuotias tai alle, mutta ei, aikuinen mies.
Ja siis koko Donner on mielestäni aivan kauhea ihminen, en arvosta miestä yhtään, siitä ei ole kyse. Mutta hän sentään oli loppuun asti juuri sitä mitä oli, eikä pyydellyt anteeksi omaa kusipäisyyttään keltään, eikä sitä selitellyt.
Ikävää, ettei ihmiset käytä ehkäisyä.
Mua inhottaa sen isä.