Miksi mut tunnistetaan ulkonäön perusteella pienituloiseksi?
Miksi niin monet ihmiset näyttävät rikkailta tai köyhiltä, jos ovat sitä? Sen siis tunnistaa ulkonäössä.
Mut jo kolmannen kerran aikuisiällä arvattiin Pienituloiseksi.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vaatetus?
Miten sen voi erottaa? Mä käytän aika normaaleja vaatteita
Mä käytän kyllä rikkinäisiä ja kauhtuneita vaatteita koska en vaan jaksa välittää, joten tiedostan huokuvani köyhyyttä ja lannistuneisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän kyllä rikkinäisiä ja kauhtuneita vaatteita koska en vaan jaksa välittää, joten tiedostan huokuvani köyhyyttä ja lannistuneisuutta.
Minkäkin käytän rikkinäisiä ja kauhtuneita vaatteita, koska en vaan jaksa välittää koska tiedän että varallisuuteni on suurempi kuin 95% vastaantulijoista.
Kuka muka arvuuttelee vieraan ihmisen tuloja ja sanoo päin naamaa pienituloiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäkin käytän rikkinäisiä ja kauhtuneita vaatteita, koska en vaan jaksa välittää koska tiedän että varallisuuteni on suurempi kuin 95% vastaantulijoista.
Jos on hyvin rikas niin ei kannatakaan näyttää sitä ulospäin.
Niin tunnistetaan kai... :D Sillon ku olin "kaunis" niin kaikki oli et "joo sä oot varmaa tosi rikas, etit miljonääriii," ja puhu ties mistä kaikesta luxuksesta. Nytku en oo keskittyny ulkonäköön niin kukaa ei oo samanlaine :D eli ilmeisesti ainaki jos on kaunis nainen nii oletetaa olevan rikas. :D jne..
Tupakanhaju. Vain alaluokka käryttää, enkä nyt viittaa peruskouluun.
Ihan sama miltä näyttää, jos haisee kuin tuhkakuppi, johon on rutkittu parfyymiä.
Vierailija kirjoitti:
Tupakanhaju. Vain alaluokka käryttää, enkä nyt viittaa peruskouluun.
Ihan sama miltä näyttää, jos haisee kuin tuhkakuppi, johon on rutkittu parfyymiä.
Kävin tänään lääkärissä. Haisi tupakalle vaikka imi jotain pastillia. Eli ei päde.
Tuo tupakkajuttu ei kyllä pidä paikkaansa.
Ylipaino yh paljon erivärisiä lapsia Karmeat tatuoinnit
Vierailija kirjoitti:
Taviksen näköinen = yksinkertainen = korkeintaan amistausta = ei voi ansaita paljoa = pienituloinen
Mun mies on amis. Sähköasentaja ja vuositulot 70k. Minä olen hallintotieteiden maisteri ja vuosituloni ovat 36k.
Kyllä monella amisalalla pääsee keskituloiseksi ja jopa hyvätuloiseksi. Suurin osa lähihoitajistakin taitaa yltää keskituloiseksi.
Ja minua luullaan upporikkaaksi, vaikka olen rutiköyhä ja vaatteetkin on kirppikseltä. Ei varakkuutta näe ulkonäöstä.
Minä teen työkseni kotisiivouksia kalliilla alueilla, eli asiakkainani ei kyllä ole pienituloisia.
Merkkilaukut ovat sellaisia, joita näkee jokaisessa kodissa. En kaikkia merkkejä tunnista, mutta Vuittonin, Mulberryn yms kyllä.
Lävistykset ja tatskat kertoo kaiken.
Joo ja se tupakka!
En polta, mulla on normaalit korvikset vaan ja tatuointi nilkassa, ettei sitä edes näe.
Vaatetus?