Kevätlahja opelle: älä laita lastasi kouluun
Kommentit (14)
Ope: osta itsellesi maski, ettet tartuta lapsiamme.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä jatketaan kiitos.
Kiitos ei.
Kerrankin halpa lahja ja sen teen <3
Vierailija kirjoitti:
Lakko on vaihtoehto
Yksin on vaikea lakkoilla.
Toki tämä koskee vain hälyalueita. Ei niitä, joissa ei tartuntoja.
Meillä lapset jäävät kotiin ja itse otan palkatonta vapaata. Kuulun riskiryhmään ja työterveyslääkäri suositteli etätyötä, mutta lausunto ei kelpaa kunnan virkamiehille. Olisin tietysti voinut saikuttaakin, mutta ajattelin olla reilu pomoa kohtaan ja ilmoittaa poissaolosta ennen, että osaa varautua.
Ensi lukuvuonna saa opettajan hommat jäädä. THL voi hankkia koekaniinit tutkimuksilleen muualta.
Kiitos! Kevätjuhlalahjaongelma ratkaistu!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset jäävät kotiin ja itse otan palkatonta vapaata. Kuulun riskiryhmään ja työterveyslääkäri suositteli etätyötä, mutta lausunto ei kelpaa kunnan virkamiehille. Olisin tietysti voinut saikuttaakin, mutta ajattelin olla reilu pomoa kohtaan ja ilmoittaa poissaolosta ennen, että osaa varautua.
Ensi lukuvuonna saa opettajan hommat jäädä. THL voi hankkia koekaniinit tutkimuksilleen muualta.
Olet siis läski? Astma tai rr-lääkitys ei ole riski oikeesti. Vai oletko henkihaukka-astmaatikko? Mun hoitajakaverikin on niin olevinaan riskiryhmää, kun on astma.
Vierailija kirjoitti:
Lakko on vaihtoehto
Ai että OAJ lakkoilisi? Hyvän vitsin murjaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi lukuvuonna saa opettajan hommat jäädä. THL voi hankkia koekaniinit tutkimuksilleen muualta.Olet siis läski? Astma tai rr-lääkitys ei ole riski oikeesti. Vai oletko henkihaukka-astmaatikko? Mun hoitajakaverikin on niin olevinaan riskiryhmää, kun on astma.
Mieheni syö reumaan sytostaatteja, eli syöpälääkkeitä. Ei ole mikään vitsin aihe, vaan hän on todellakin riskiryhmää, vastustuskyky nolla. Olet todella oksettava tyyppi, hirvittävän itsekäs. Ei tarvitse olla mikään läski, että kuuluu riskiryhmään. Kaverilla taas on rintasyöpä, miehensä ope. Mies joutuu muuttamaan kuukaudeksi pois kotoa (kahden viikon karanteeni töiden jälkeen) että voi mennä töihin. Työterveys kun ei antanut lupaa jäädä kotiin.
t. toinen ope
Ope: ilmoita itsesi flunssaiseksi ja pysy saikulla. Kiitos.
Ja kesän jälkeen älä enää palaa lapseni opettajaksi.