Miksi naiset käyttävät korkokenkiä
Kommentit (16)
En ole käyttänyt enkä käytä. Syynä epämukavuus.
Koska he haluavat miellyttää miehiä.
Laadukkailla korkokengillä on todella hyvä kävellä. Minulla on lukuisia korkokenkiä, mutta myös saappaat, lenkkarit, vaelluskenkiä ja muita kenkiä.
En käytä, kun epämukavia ja äijät sekoo.
Itse käytän (harvoin) siksi, että nautin siitä epämukavuudesta jollain tasolla. En osaa kyllä selittää miksi :D
Koska ne on kauniita ja naisellisia 👠🥰 Mulla on vaatehuoneen yksi seinä täynnä ihania korkokenkiä.
En mäkää nykyisin tajua korkkareita!
Korkkarit on jo ihan vanhanaikaiset ja epätrendikkäät arkikäytössä. Kaikilla muotitietoisilla naisilla on nykyisin hameitten kanssa tennarit, ei siis mitkään juoksulenkkarit vaan sellaiset nätit citytennarit.
Käytin itse muutama vuosi sitten kesällä vielä korkkareita, sitten muutin Helsinkiin ja huomasin, että täällä vaan maalaiset tai vanhemmat daamit käyttää korkkareita.
Nyt on liuta kivoja kesätennareita ja jalat tykkää! Valkoiset tennarit näyttää tosi kivalta rusketuksen kanssa.
tää https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcR67BaZdXFPT6RcR…
on paljon trendikkäämmän näköistä kun tää https://lindajuhola.com/wp-content/uploads/2013/09/export10as.jpg
Tulee sellainen ihana, hykerryttävän hyvä olo kun laittaa ne jalkaan.
Oma mieliala siis paranee. Vähän niinkuin syö herkkuja tai roskaruokaa. Tietäähän sen, että ilmankin pärjäisi tai olisi terveellisempiä vaihtoehtoja, mutta saatu mielihyvä painaa vaakakupissa enemmän kuin mahdolliset haitat.
Kun on löytänyt hyviä korkkareita, ne eivät kipeytä jalkaa tai muutenkaan vaivaa.
Jep, kaikkein parhaat korkokengät löytyy tanssikenkiä myyvistä iliikkeistä. Tanssikorkkarit eivät hankaa ja ovat todella mukavat kävellä. En koskaan käytä kenkiä, joilla on epämukava kävellä.
Koska ne haluaa että niitä tullaan kaatamaan, korkeilta koroilta kaatuu näyttävästi pitkässä kaaressa kun vähän tökkäisee. Vähän samasta syystä siis kuin laittavat tukkaansa leteille nyittäväksi.
Persjalkainen haluaa luoda illuusion pitkistä sääristä. Pönttö.
Vierailija kirjoitti:
Jep, kaikkein parhaat korkokengät löytyy tanssikenkiä myyvistä iliikkeistä. Tanssikorkkarit eivät hankaa ja ovat todella mukavat kävellä. En koskaan käytä kenkiä, joilla on epämukava kävellä.
Ne on rumia ja kömpelöitä mummo-korkkareita joissa matala korko.
Vierailija kirjoitti:
Persjalkainen haluaa luoda illuusion pitkistä sääristä. Pönttö.
Aito pönttö kuvittelee että muita haukkumalla hänestä tulee muita parempi.
Huvikseen ja koska ne on kauniita ja siroja. Crocseillako sitä pitäisi lompsia?