Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset lopettanut turvavälin noudattamisen

Vierailija
07.05.2020 |

Ainakin kaupassa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja etätyöt. Ja aloittaneet julkisissa liikennevälineissä kulkeemisen.

Vierailija
2/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin kaupassa ja ihan hyvin pidettiin turvaväliä. Huomaa kyllä, että koronarajoitteet alkavat kyllästyttää ihmisiä. Viikko viikolta näkyy enemmän porukkaa. Nyt pitää jo junassa istua jonkun viereen. Aiemmin oli 1-2 ihmistä per penkkiloosi. Kadut ovat täynnä haahuilijoita, hämmästelijöitä sun muita tallaajia, joilla ei ole mitään päämäärää. Onhan ulkoilu jokaiselle sallittu, mutta olisi kiva jos se ei ajoittuisi juuri ruuhka-ajalle liikenteen solmukohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa vouhottaa jostain typerästä turvavälistä?

Vierailija
4/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus sanoi että enää ei tarvitse välittää, mikään ei ole kiellettyä, kaikki on auki taas.

Vierailija
5/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kaikki jaksavat pitää turvavälejä. Missä junttilassa asut?

Vierailija
6/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus sanoi että enää ei tarvitse välittää, mikään ei ole kiellettyä, kaikki on auki taas.

Hallitus koijas. Kansalaisten perusoikeuksia ei voikaan rajoittaa. Jättivät vaan kertomatta sen.

Vierailija
7/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä se turvaväli vaikka läpeesi.

Vierailija
8/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus koijas. Kansalaisten perusoikeuksia ei voikaan rajoittaa. Jättivät vaan kertomatta sen.

Nyt pitää ottaa vahinko takaisin.

Vierailija
9/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yskii käsiin kaupassa ja klähmii tavaroita.

Vierailija
10/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, täytyy alkaa vähentää kaupassa käymistä taas. Ihmiset ovat kumman huolettomia, eivätkö he ymmärrä, että tartuntariski on suuri ja kasvussa koko ajan?

Vierailija
11/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää muniko siellä kassoilla, kyllä ne kätenne toimivat nopeammin nuorilla terveillä ihmisillä.

Vierailija
12/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti lue uutisia? Rajoitukset puretaan, joten turhaa pitää mitään turvavälejä. Nyt palataan vaan normaaliin mahdollisimman pian!

Vierailija
13/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ei ole kiinnostanut missään vaiheessa turvavälit, käsidesit sun muu vouhotus.

Vierailija
14/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ihmetytä yhtään, että ote alkaa jo lipsua. Ei kukaan jaksa pelätä ja rajoittaa olemistaan loputtomiin ja vapauden vuoksi ihmiset ovat ennenkin riskeeranneet henkensä ja elämänsä.

Omasta puolestani olen valmis vaikka heti menemään kirjastoihin ja ravintoloihin.

Vierailija
15/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älkää muniko siellä kassoilla, kyllä ne kätenne toimivat nopeammin nuorilla terveillä ihmisillä.

Käyn kaupassa pitkän työpäivän jälkeen. Sori jos käyn hitaalla. En voi sille mitään. Ei siellä kaupassa niin paljon ole porukkaa, että tarvitsisi kauan jonottaa.

Vierailija
16/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa enää piitata koronasta. Välimatkaa pidän tietenkin, en halua haistella kenenkään hikeä mutta muuten en piittaa. Kyllästyttää sama jauhaminen ja rahanjako. Kyllä ihmiset itse katsovat ettei kukaan tule iholle hönkimään, ei siihen normaalijärkiset neuvoja tarvitse.

Vierailija
17/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ihmetytä yhtään, että ote alkaa jo lipsua. Ei kukaan jaksa pelätä ja rajoittaa olemistaan loputtomiin ja vapauden vuoksi ihmiset .

Omasta puolestani olen valmis vaikka heti menemään kirjastoihin ja ravintoloihin.

"Ovat ennenkin riskeeranneet henkensä ja elämänsä" Ei siinä mitään, mutta miksi riskeerata muitten henkiä siinä samalla. Ai niin kun mua ei vttu kiinnosta muut. MINÄ!

Vierailija
18/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion kyllä nyt ja jatkossakin käydä kaupassa ihan normaalisti välittämättä mistään turvaväleistä. Aivan turhaa vouhotusta nyt kun rajoitteetkin on purettu. Yksin asuvien on päästävä myös kipeänä kauppaan piti siitä muut tai ei.

Vierailija
19/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei varmaan tarvii autolla ajaessakaan noudattaa turvaväliä. Tästä lähtien ajan persiissä kiinni.

Vierailija
20/23 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä järjetöntä. Korona ei saa maksaa mitään, tulevista veronkorotuksista maristaan, peruuntuneista kesälomareissuista nuristaan, yritysten konkursseista älistään, mutta kaikki korona-hallittuun yhteiskuntaan palaamiseen tähtäävät toimet jätetään tekemättä.

Meillä on 5000 testattua tartuntaa enemmän kuin poikkeuslakien tullessa voimaan, siinä niitä tartuttajia on riittävästi ja enemmänkin yskimässä siellä kaupoilla virusta eteenpäin, niistä testaamattomista ja oireettomista nyt puhumattakaan.