Saako miehesi käydä sekasaunassa?
Esimerkiksi Sompasaunassa on usein nuoria naisia. Saako miehesi mennä sinne olemaan alasti niiden nuorten naisten kanssa?
Kommentit (53)
Eikö tästä ole jauhettu jo ihan tarpeeksi?
Käyköön mun puolesta. Seksiä kun en kuitenkaan siltä saa.
Jokainen suomalainen tietää että sauna ei ole mikään seksuaalinen paikka.
Kunhan pitää siittimensä kurissa eikä telakoidu.
Saa jos kaikilla muillakin seisoo.
Saa, kuten käyn myös minä. Saunomisessa ei ole mitään seksuaalista ja se kuuluu suomalaiseen kulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen suomalainen tietää että sauna ei ole mikään seksuaalinen paikka.
Höpö höpö. Elimet siellä tutkitaan ja muodot mittaillaan. Usko vaan tuohon ”ei seksuaalinen”. Jo paljaan jalkovälin haju tuottaa ihmisessä hormoneja ja kiihottumista - ja se on sekasaunassa tarkoituskin.
Senkus. Ei multa tarvitse lupia kysellä.
Tottakai saa, ja käykin. Minäkin käyn. En ymmärrä miten se meiltä on pois, vaikka välillä muita vilkuilisikin.
Vierailija kirjoitti:
Saa, kuten käyn myös minä. Saunomisessa ei ole mitään seksuaalista ja se kuuluu suomalaiseen kulttuuriin.
Voitko kertoa mistä on lähtenyt tämä hieno perinne, että istutaan alasti puulankuilla hikoilemassa kuumassa huoneessa, varsinkaan ventovieraiden kanssa?
Ja millä perusteella se kuuluu kulttuuriimme?
Saa mennä mihin saunaan huvittaa. Ei ole minulta pois mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa mistä on lähtenyt tämä hieno perinne, että istutaan alasti puulankuilla hikoilemassa kuumassa huoneessa, varsinkaan ventovieraiden kanssa?
Ja millä perusteella se kuuluu kulttuuriimme?
Eiköhän se juonna kaukaa historiasta?
Hienoa, että olet noin kiinnostunut saunasta. Suosittelen kirjaa Vuorenjuuri Martti: Sauna kautta aikojen. Siitä opit paljon. Melkein unohtunut tapa on ilahduttavasti elpymässä myös Suomessa.
Saa käydä, tietenkin. Mies on aikuinen, en omista enkä määräile häntä.