Saako miehesi käydä sekasaunassa?
Esimerkiksi Sompasaunassa on usein nuoria naisia. Saako miehesi mennä sinne olemaan alasti niiden nuorten naisten kanssa?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole suotavaa mennä sekasaunaan... tosin pidän salassa sen että se on sallittua.
- Saatanan Marisija
Itse olen kyllä sitä mieltä, että tällaisista asioista on parempi kertoa ja puhua, kuin patoisi asiasta tulevaa pahaa oloa sisälleen. Loppuviimein jo senkin takia, että jos arvot on vaan kertakaikkiaan liian erilaiset, niin lähdetäänkö eri suuntiin.
Minun arvoni ovat ne, etten itse esittele vartaloani muille miehille, ja odotan ettei mieskään näyttele itseään muille naisille.
Jos se on ylitsepääsemätön ongelma, niin sitten ei sovita toisillemme arvojen takia.
Jaa...Luin että uimapuvun käyttö on vapaaehtoista, niin eiköhän nuo kaikki nuoret naiset ole siellä ainakin bikinit päällä...
Ei "saisi". Siis totta kai aikuinen ihminen tekee mitä haluaa, mutta minä en tuota hyväksyisi. En menisi itsekään, eikä miehenikään siis hyväksyisi. Ehkä hyväksyäkin on turhan voimakas sana... Mutta ollaan näistä suhteen alkaessa keskusteltu ja meillä on aika samanlaiset arvot näissä asioissa, joten ei sekasaunota kumpikaan. No, ei kyllä olla kovia saunomaankaan kumpikaan, nytkin sauna alkaa muuttua varastoksi...
Muuten en mitenkään tuomitse sekasaunoja, en vaan halua olla osallisena.
Käymme sekasaunoissa kumppanini kanssa, mutta vain sellaisissa missä on uimapuvut tai pyyhkeet päällä jne. Ei mitään alastomuutta. Myös opiskelupiireissä toimittu näin sekä harrastuksissa. Yhdessä olemme näin sopineet ja siitä pidetään kiinni.
Lupaan pohtia asiaa heti sinä päivänä, kun hän kysyy minulta, saako hän mennä sekasaunaan. Toistaiseksi sellaista ei ole tapahtunut ja minun on vaikea kuvitella, että aikuinen ihminen esittäisi tuollaisen kysymyksen.
Itsenäinen kirjoitti:
Näin varttuneempana naisena olen oppinut, että sekasaunaan tarvitaan vain oikea mielentila ja itsetuntoa.
Omalla miehellä on kaveriporukan ja suvun pienin pippeli, eikä se halua hävetä sitä yhtään. Aina ensimmäisenä ja viimeisenä munasillaan, kylmä tekee vielä tehtävänsä. Esittelee sitä kylmän pienentämää prinssinakkia, muka vilvoittelee.
Koko ajan sekasaunotaan meillä kotona ja mökillä. Ekat kymmenen vuotta häpesin silmät päästäni ja kuuntelin naisten kikatusta, nyt olen usein ainoa naispuolinen sekasaunoja. Muiden naisten miehet ei päästä naisiaan sekasaunaan. Itse olen muodokas, isoperseinen ja suht rintava. Nykyisin (37v) saan joka kerta ehdotuksia isomunaisilta mieskavereilta. Aikuiset miehet osaavat herkkuaan tarjoilla ja nykyisin en tosiaankaan vastusta kiusausta, vaan nautin elämästä.
Päästän vieraan pesemään selkää ja aina saan samalla hyvää hoitoa, yleensä pesijän mitta riittää takaapäin, ja naiset jututtaa terassilla pienimunaista miestäni. Kikattaa, kun oma mies pesee minun selkää saunassa. Löylyissä nostan jalat lauteille ja miesten syliin.
Pertillä taas runosuoni pulputtaa
Katsoa saa kirjoitti:
Sisko yllä puhuu asiaa. Oma keho, oma päätös.
Minäkin jäin kerran juhannussaunaan kahden kesken mieheni ystävän kanssa. Kyllä siinä kelpasi nakuna rupatella, kun paksu lenkki kiilteli hiestä vastapäätä. Jäi mukava muisto hyvin varustellun ystävän paikoista. Oma mieheni on vielä ns. katkarapuosastoa lepotilassa, joten paksua tankoa katseli oikein mielellään sivusilmällä.
Eikö tämä sun Brokeback mountain osasto jo riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin saako? Äitinsä ei ole enää aikuista miestä kieltämässä.
Kielsikö sun _äiti_ sekasaunan? 😳
Henkistä insestiä.
Idari. Kyse on siitä ettei puolisolla ole määräysvaltaa aikuisen ihmisen tekemisiin.
Toiseksi, luepas sanan insesti merkitys sanakirjasta. Tuntuu merkitys olevan hukassa.
Ei, kyllä ”idari” olet sinä vertauksinesi.
Ja jos äiti puuttuu poikansa sekasaunomiseen, on se vähintäänkin alitajuista henkistä insestiä. Halutaan säästää ”omaa siementä” - itselleen.
Sinä olet ainoa jolla on tuollaisia sisäsittoisia ajatuksia. Muilla ei tulisi mieleenkään. Järkytyin oikeasti!
Vaasassa järkytytään helposti. ”Miehissä isin kanssa saunaan!”
Tuo ei ole sinäänsä seksuaalista, vaan klassinen ”elimenvertaus”, eli miehisyyden mittaus laumassa tasaisin väliajoin puettuna tällaisen ”muka-mukavaan” muotoon.
Toki, mutta tuskin menisi. Monta syytä.
Ensinnäkin inhoo kovia löylyjä ja toiseksi ei halua, että ympärileikattua vehjettä tuijotetaan.
Kyllähän sekasaunassa aina on pantu ja mittailtu värkkejä. Nauttikaa toisistanne!
No ei kyllä saa. Sekasaunoissa on eroottista, sanokoot toisin, kuka uskaltaa.
Sekasaunat on asiattomia, jollain tavoin irstasta, mielen köyhyyttä.
Naisten ja miesten sauna ehdottomasti erikseen, pois sikailut.
Kun tällaista tarvetta alkaa ilmetä, päättyy suhde.
Totta kai! Minäkin olen saanut mennä ja tietysti saa mennä miehenikin, kunhan aivot ei vaihda alapään kanssa paikkoja kokonaan :D