Saako miehesi käydä sekasaunassa?
Esimerkiksi Sompasaunassa on usein nuoria naisia. Saako miehesi mennä sinne olemaan alasti niiden nuorten naisten kanssa?
Kommentit (53)
Jo vain minun puolesta saa mennä vaikka millaiseen saunaan. Jos haluaa johonkin sompasaunaan matkustaa 500km, niin ihan vapaasti. Toinen, että jos haluaa riskeerata terveytensä saunassa, niin menkööt. Saunassa saa aina sydänoireita, niin ei ole nyt pariin vuoteen käynyt. Mutta jos ihan hinku tulee lähteä sompasaunaan nuorten, nättien tyttöjen tykö, niin en kai minä ole aikuista 68 vuotiasta miestä kieltämään
Sen jälkeen, kun mies telakoitui miesten saunassa, niin olen antanut hänelle luvan käydä sekasaunassa. siellä sitä ei niin helposti kehtaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen suomalainen tietää että sauna ei ole mikään seksuaalinen paikka.
Höpö höpö. Elimet siellä tutkitaan ja muodot mittaillaan. Usko vaan tuohon ”ei seksuaalinen”. Jo paljaan jalkovälin haju tuottaa ihmisessä hormoneja ja kiihottumista - ja se on sekasaunassa tarkoituskin.
Tämä on rehellinen ja oikea vastaus. Sekasauna on myös seksuaalinen - ja se on hyvä myöntää itselle ja toiselle. On siis tarve ulkopuolisiin virikkeisiin suhteessa.
Miten niin saako? Äitinsä ei ole enää aikuista miestä kieltämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kielsikö sun _äiti_ sekasaunan? 😳
Henkistä insestiä.
Totta kai saa ja on aina saanut. Hän on itsenäinen ihminen ja tekee omat päätöksensä! Mikäs minä olen päättämään hänen puolestaan?
On ollutkin sekasaunassa ja samoin minäkin, ei ongelmaa. Ehkä siksi, että minulla on hyvä itsetunto ja kroppa.
Saa tietenkin. Se onkin sitten eri asia mitä sen jälkeen suhteelle tapahtuu jos tuollaista tulee ilmi.
Juuri eilen mieheni (ulkomaalainen) ihmetteli tätä tapaa. Oli ollut viime vuonna opiskelupaikkansa pikkujouluissa, joissa oli sekasauna. Ei mennyt ja lähti suht ajoissa kotiin.
Minun puolestani saa mennä ja olisi ihan kivakin, jos hieman rentoutuisi. Ei alastomien ihmisten näkemistä tarvitse mitenkään demonisoida. Eri asia toki sitten, jos joku alkaa siellä lääppimään tms. inhottavaa. Siinä vaiheessa kyseinen henkilö voi poistua paikalta. Mieluiten nopeasti.
Eikä ne alapäät siellä niin esillä kai ole, kun istutaan ja jutellaan. Itsekin vilkaisen varmasti tahattomasti miesten paikkoja, kun niitä on siinä, mutta ei se ole sen kummempaa. Ehkä, jos olisi sinkku, ajattelisin eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa ja saa myös saada seisokin.
Tulemiseen vedetään raja.
Ei saa saada.
Ei todellakaan. Ei hänkään halua minun menevän lihaksikkaiden, nuorten, himokkaiden, kiinteiden miesten kanssa saunaan, vaikka haluaisin niin kovasti mennä.
Sanoisin sekasaunan olevan enemmän keski-Eurooppalainen juttu kuin osa suomalaista saunakulttuuria. Aika harvassa on julkiset sekasaunat, joissa istuttaisiin alasti ja kyseessä ei olisi höyrysaunan, joissa niissäkin osassa erilaista jakajaa miesten/naisten puolten välissä. Keski-Euroopassa olen tärmännyt useammassa hotellissa sekasaunoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkistä insestiä.
Idari. Kyse on siitä ettei puolisolla ole määräysvaltaa aikuisen ihmisen tekemisiin.
Toiseksi, luepas sanan insesti merkitys sanakirjasta. Tuntuu merkitys olevan hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkistä insestiä.
Idari. Kyse on siitä ettei puolisolla ole määräysvaltaa aikuisen ihmisen tekemisiin.
Toiseksi, luepas sanan insesti merkitys sanakirjasta. Tuntuu merkitys olevan hukassa.
Ei, kyllä ”idari” olet sinä vertauksinesi.
Ja jos äiti puuttuu poikansa sekasaunomiseen, on se vähintäänkin alitajuista henkistä insestiä. Halutaan säästää ”omaa siementä” - itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkistä insestiä.
Ja jos äiti puuttuu poikansa sekasaunomiseen, on se vähintäänkin alitajuista henkistä insestiä. Halutaan säästää ”omaa siementä” - itselleen.
Sinä olet ainoa jolla on tuollaisia sisäsittoisia ajatuksia. Muilla ei tulisi mieleenkään. Järkytyin oikeasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkistä insestiä.
Ei tuollainen ole ”puoliso”, vaan irvokas itsensäpaljastelija, tirkistelijä ja seksuaalipervertikko.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkistä insestiä.
Sinä olet ainoa jolla on tuollaisia sisäsittoisia ajatuksia. Muilla ei tulisi mieleenkään. Järkytyin oikeasti!
Vaasassa järkytytään helposti. ”Miehissä isin kanssa saunaan!”
Saa, mutta vain mun kanssa kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin sekasaunan olevan enemmän keski-Eurooppalainen juttu kuin osa suomalaista saunakulttuuria. Aika harvassa on julkiset sekasaunat, joissa istuttaisiin alasti ja kyseessä ei olisi höyrysaunan, joissa niissäkin osassa erilaista jakajaa miesten/naisten puolten välissä. Keski-Euroopassa olen tärmännyt useammassa hotellissa sekasaunoihin.
Se oli hyvin palaamassa Suomeen, mutta korona pisti saunat tauolle. Helsingissä on ainakin puolenkymmentä, Saunapäivänä useampia. Jyväskylässä löytyy, Saunamaakuntaviikolla Keski-Suomessa monta. Kyllä se siitä.
Olen sitten varmaan pirttihirmu ja vaikka mitä, mutta en tykkäisi. En itsekään menisi alasti muiden miesten eteen.
Ei ole suotavaa mennä sekasaunaan... tosin pidän salassa sen että se on sallittua.
- Saatanan Marisija