En jaksa. Viisikymppinen vaimoni leikkuutti lähes siilitukan ja värjäsi sen porkkanaksi
Kommentit (61)
Anteeks, mutta tää naurattaa mua ihan hirveesti. 🤭
Värjää itse munakarvat porkkanaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse samoin. Se näyttää kivalle, kun pitkään yhdessä ollut pariskunta alkaa muistuttaa toisiaan.
:D Ehdottomasti. Ja viileämmillä kesäilmoilla molemmille päähän pirtsakan värinen antennihattu 90-luvun tyyliin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vihreäksi ne karvat niin porkkana tulee varsineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreäksi ne karvat niin porkkana tulee varsineen.
Mahtava idea!!!
Entäs alapää? Myös oranssi ja sänki?
Vierailija kirjoitti:
Hih.Mä ajoin just sunnuntaina siilin...oon haaveillut siitä monta vuotta.Aina on ollut lyhyet hiukset enkä ikinä kasvattais pitkiä.Olen melkeen 50 vuotias ja miehet ei oo ikinä valittanut hiuksistani.Ja nytkin yksi jos toinenkin on huudahtanu.."sulla on ihanat hiukset"
Mä tykkään ja thats it....[/Uteliaisuutta kysyn, mutta onko tuo ”sulla on ihanat hiukset” vitt*ilua vai mitä? Kun eihän niitä hiuksia juurikaan ole, jos malli on siili.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tuommoisen taisteluhelikopterin kanssa olisi päivääkään.
Jotakin rajaa miehet, kunnollisia ja itsestään huolehtiviakin naisia on vielä olemassa!
On toki. Mutta miksi ne huolisivat rapakalja-Kalervon?
Siksi te noidrn mussukoidenne kanssa olette, että muuhun eivät eväänne riitä.
Rouvasi päätti ylittää sinun tasosi vielä kirkkaammin.
Vaimon räväkkä siili tuo väriä miehen harmaantuvaan pelle Hermanni tyyliseen kranssitukkaan.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tuommoisen taisteluhelikopterin kanssa olisi päivääkään.
Jotakin rajaa miehet, kunnollisia ja itsestään huolehtiviakin naisia on vielä olemassa!
Hah, vai on naisen mitta hiuksista kiinni?
Mistä teitä ääliöitä piisaa...
Toivoisin, että minullakin olisi rohkeutta leikkauttaa tukka niin lyhyeksi. Tai ehkei ihan siilitukkaa, mutta sellainen miestukka. Olisi niin paljon kätevämpi, helppo pestä ja kuivuisi nopeasti, ei tarvisi harjata ja kammata, eikä olisi joka paikassa irtohiuksia.
Porkkanaksi en sentään värjäisi, olen tyytyväinen luonnolliseen väriini.
Voi että kun tämä nyt jäi vaivaamaan. Tohtisinko ajaa siiliksi?
Kun ei tosiaan kampaajalle uskalla mennä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen harkinnut tukan ajamista siiliksi nyt kun ei pääse kampaajalle. Hiukset rehottaa rumasti ja se on ruvennut ärsyttämään. Värjätä en ajatellut kuitenkaan.
Uskaltaisikohan? Oliskohan se ihan paha? Viisikymppinen minäkin.
Sama täällä! Eikä värikään haittaisi, vaikka violetti. Hiukset ovat aina vaan tiellä, enkä tiedä miksi enää välittäisin muiden mielipiteistä. Mitä niin pahaa siinä 'keski-ikäisten naisen voimaantumisessa' on, että näitä ketjuja riittää?
No onhan se aika huvittavaa (niin kauan kunnes osuu omalle kohdalle). Se on vähän niin kuin noin 40 vuotta myöhässä tullut murrosikä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki sun kaverit tietää, et käyt vauvapalstalla provoamassa.
Mistä he sen tietäisivät? Ap on nainen ja lapsen tasolle jäänyt, kun kuvittelee näissä loputtomissa trollailuissaan olevan jotain hauskaakin.
Tämä aloitus on selkeästi tarina Porvoosta, mutta silti .. Aikuiset ihmiset ja tällaista kommentointia.
Jos vaimosi on kaunis ja siro, silloin sopii hyvin. Siilitukkaiset saavat sympatiat. Ei voi piilotella mitään tukan taakse.
Itsekin leikkaisin kaljuksi, jos olisin nätimpi. Saisi miesten huomion sillä. Tällä ruumiinrakenteella ja paino-indeksillä näyttäisin pitkäaikaissairaalta.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa itsekin siilitukka ja värjää vihreäksi. Sinun hiuksesi on rairuiho ja vaimosi on porkkana.
Pelastit mun päiväni xD
Monta kertaa vuodessa ajan pään 3 millin sängelle. Ei siinä mitään erikoista ole. Eikä liity voimaantumiseen vaikka on se upea tunne kun ei tarvitse kestää hiuksia.