En jaksa. Viisikymppinen vaimoni leikkuutti lähes siilitukan ja värjäsi sen porkkanaksi
Kommentit (61)
Tuo on karua, mutta silti jokaisen oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Ja on se hirveetä kun miehet kaljuuntuu....siis niin vastenmielistä että huhu, heti menee seksihalut
Mutta hiukset eivät itsekseen ”siiliinny” tai muutu porkkanaksi. Ei voi verrata.
Vaimosi tykkää siitä ja se on nyt hänen tyyliään. Onko hänen ilonsa sinulta pois? Miksi?
et tilannut kirjoitti:
vetelet sitten vaan suuhun kunnes ämmän hiukset normalisoituu
Ootko naisia alentava pervo? Sun kommenti oksettaa mua.
Ap, vaimosi on kuitenkin itsenäinen ihminen ja hän saa tehdä ulkonäölleen mitä ikinä haluaa. Niin sinäkin.
Mikä ongelma?
Tunnistin vaimosi:
- nimi on Reija
- paino n. 150 kg
- t-paita Karhu-oluen logolla
- maastokuvioidut reisitaskushortsit, tennissukat ja sandaalit
- tatskoja ja lävistyksiä löytyy
- kiroilee, ääni viskin karhentama
- harrastuksena karaoke lähipubissa
- elämäm_koulu, tosin työkkäri patistelee lähäriopintoihin
- teillä on bullmastiffi ”Roki”, pari kissaa, undulaatti, lemmikkirotta, marsu ja gerbiili
En kyllä tuommoisen taisteluhelikopterin kanssa olisi päivääkään.
Jotakin rajaa miehet, kunnollisia ja itsestään huolehtiviakin naisia on vielä olemassa!
En kyl ymmärrä tota muotia :D hirveän näköistä...
Hih.Mä ajoin just sunnuntaina siilin...oon haaveillut siitä monta vuotta.Aina on ollut lyhyet hiukset enkä ikinä kasvattais pitkiä.Olen melkeen 50 vuotias ja miehet ei oo ikinä valittanut hiuksistani.Ja nytkin yksi jos toinenkin on huudahtanu.."sulla on ihanat hiukset"
Mä tykkään ja thats it....
Jätä se. Muuten saat jatkuvasti hävetä sitä
Vierailija kirjoitti:
Tunnistin vaimosi:
- nimi on Reija
- paino n. 150 kg
- t-paita Karhu-oluen logolla
- maastokuvioidut reisitaskushortsit, tennissukat ja sandaalit
- tatskoja ja lävistyksiä löytyy
- kiroilee, ääni viskin karhentama
- harrastuksena karaoke lähipubissa
- elämäm_koulu, tosin työkkäri patistelee lähäriopintoihin
- teillä on bullmastiffi ”Roki”, pari kissaa, undulaatti, lemmikkirotta, marsu ja gerbiili
Tuollaisia tosiaan on olemassa.
Olitko kehunut naisesi hiuksia miten usein ennen tätä toimenpidettä?
Kuulostaa kamalalta, mutta kannattaa kehua silloin kun ovat mieleiset. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja on se hirveetä kun miehet kaljuuntuu....siis niin vastenmielistä että huhu, heti menee seksihalut
Keltä menee, keltä ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen harkinnut tukan ajamista siiliksi nyt kun ei pääse kampaajalle. Hiukset rehottaa rumasti ja se on ruvennut ärsyttämään. Värjätä en ajatellut kuitenkaan.
Uskaltaisikohan? Oliskohan se ihan paha? Viisikymppinen minäkin.
Sama täällä! Eikä värikään haittaisi, vaikka violetti. Hiukset ovat aina vaan tiellä, enkä tiedä miksi enää välittäisin muiden mielipiteistä. Mitä niin pahaa siinä 'keski-ikäisten naisen voimaantumisessa' on, että näitä ketjuja riittää?
vetelet sitten vaan suuhun kunnes ämmän hiukset normalisoituu