Miten reagoisit, jos kuulisit, että internet onkin vain Suomen sisäinen intranet?
Pohjois-Koreassahan ei kansalaisilla ole tunnetusti pääsyä internetiin, vaan he käyttävät maan sisäistä intranetiä, jossa esitetään vaihtoehtoisia totuuksia.
Miten reagoisit, jos kuulisit, että internetiksi luulemasi olisikin vain Suomen (tai esim. EU:n) ylläpitämä, sisäinen intranet? Uskoisitko?
Kommentit (13)
En reagoisi mitenkään, koska väittämä ei ole loogisesti ajatellen mahdollinen.
Itseäkin epäilytttää kun Suomea kehutaan joka "ulkomailla".
Vierailija kirjoitti:
En reagoisi mitenkään, koska väittämä ei ole loogisesti ajatellen mahdollinen.
Jos haluat logiikkaa, perehdy kvanttifysiikkaan.
Miten saan tilattua tavaraa ulkomailta/eu:n ulkopuolelta? Toistaiseksi kaikki tilaamani on kuitenkin tullut.
Sanoisin Ron Weasley:n äänellä Bloody Hell.
Vierailija kirjoitti:
Minä epäilen, että asia on juuri näin. Ulkomaisilla nettisivuilla ei näy ulkomaisia mainoksia, vaan suomalaisia.
Hauska. 👍
Vierailija kirjoitti:
Miten saan tilattua tavaraa ulkomailta/eu:n ulkopuolelta? Toistaiseksi kaikki tilaamani on kuitenkin tullut.
Pohjois-korealaiset ajattelevat varmaan ihan samoin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että tilaamasi tavara tulee ulkomailta? Tuotteet lähetetään sulle Suomesta, pakettiin vaan pistetään jonkun toisen maan leimat. Tietenkin.
Jos siinä intranetissä on av, mulle riittää :D
Vihervassarien taivas. Kiusalliset totuudet eivät rikkoisi unelmaa.
Minä epäilen, että asia on juuri näin. Ulkomaisilla nettisivuilla ei näy ulkomaisia mainoksia, vaan suomalaisia.