Ostin kiellosta huolimatta vibraattorin, mihin piilotan sen ettei mies varmasti löydä?
Kuulemma pilaa ja turruttaa paikat eikä normiseksi tunnu sen jälkeen miltään. Käytän sitä kun mies on töissä. Nyt se on hanska/pipo/kaulaliinakorin pohjalla, mutta pian ne viedään varastoon. Mihin piilottaisit itse? Yöpöydän laatikko on huono sillä siellä on meidän molempien tarvitsemia tavaroita.
Kommentit (41)
Mitäs jos kuitenkin antaisit miehesi ikään kuin "vahingossa" saada sinut kiinni itse teosta?
Jos hän vaikka pääsisi oven raosta slaa katselemaan ja alkaisikin tästä innostua ja tulisikin mukaan leikkiin?
Vaimon vibraattori on kiihoittava kapine silloin tällöin (harvoin) yhdessä käytettynä - ja hyvää aviomiehen palvelua vaikkapa itienpäivälahjana. (Jos huumorintajut ja seksitavat lähellä toisiaan.) Olen muutaman vuoden välein hankkinut uusimman mallin tuliaisena, ja on niitä alan kaupoissa yhdessä katseltukin. Kuulemma entinen on aivan hyvä eikä käyttöä ole paljoa - viimeksi kai kun olin viikon poissa.
Suurempi ongelma vaimolla tuntuu olevan (kun ollaan ikäihmisiä) se, jos perikunta löytää kuoleman jälkeen vanhempien seksileluja. Mahtaako löytö perillisiä ja jälkimainetta järkyttää, tuskin. Vai jospa heitä ilahduttaisi kun vanhusten elämä sykkinyt ja ollut täyttä vibaa loppuun saakka. Tuskin kuitenkaan tulisi perillisten riitaa kuka kapineen saa.
Kielloista huolimatta??? Minusta olisi pelkästään hienoa, jos naiseni leikkisi leluillaan poissaollessani! Ja yhdynnässäkin tykkään katsella, kun hän räplää samalla itseään. Kiihottavaa. Välillä klitalla on minun sormet, välillä hänen.
Tunge se miehesi seksinuken vaginaan, niin voitte sen jälkeen nauttia toisistanne.
Tarvitaanko miehen lupa lelun ostoon? Nyt ei ymmärrä miten voi kieltää tai sallia. Sun oma asia.
Mä laitoin maitopurkkiin, siellä se pysyy kosteana eikä näy ulos.
Meilläkin ukko yritti kieltää. Ostin kaksi. Toinen on todella iso. Siellä ne nyt nököttää huivilaatikossa sängyn alla. Käytän niitä kun mies ei oo kotona. Mielelläni käyttäisin niitä mieheni läsnäollessa mut hän ei tykkää katsoa kun vibraan itseäni. Hänestä se on oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin ukko yritti kieltää. Ostin kaksi. Toinen on todella iso. Siellä ne nyt nököttää huivilaatikossa sängyn alla. Käytän niitä kun mies ei oo kotona. Mielelläni käyttäisin niitä mieheni läsnäollessa mut hän ei tykkää katsoa kun vibraan itseäni. Hänestä se on oksettavaa.
Oikeasti? Oksettavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vaihda miestä.
No, just. Oon jo vuosia kuunnellut teidän viisaita kommentteja, niin parissa vuodessa jo 5 eri miestä takana, ja edelleen sinkkuna, että kiitti vaan!
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa? Ei voi olla totta! Minusta taas tuo olisi kaikken ihanin näky
Vaimolla on laatikollinen leluja kirjoitti:
Ei voi ku ihmetellä että mitä v***ua mä just luin.. "kiellosta huolimatta ostin ja nyt se pitäis piilottaa ettei mies löydä sitä.." laita ny jumankauta kiertoon tuommonen äijä. Vai että pilaa ja turruttaa paikat. Sano sille ukolles että lopeta runkkaaminen.
Tässä tuskin tasa-arvo toteutuu. Ihan varmasti näistä äijä kiertoon -kommentoijista useimmat ei antaisi miehen ostaa tekopillua. Ja sanoisi sitä säälittäväksi runkkariksi ja heittäisi ulos jos niin tekisi.
Tunkee se dildo pilluus piiloon tai anusaukkoon.
Kun sitä piilopaikkaa olet nyt etsinyt, niin löysitkö miehesi tekopillun?
Ostappa vähän pienempi suristin joka sopii hyvin peppuun. Ehdota miehelle että nyt sinä laitat surisijan peppuun ja sitten ukon muna pilluun. Jos ei muuta mielipidettä niin ukollasi ei ole tuntoaistia jäljellä.
Ei voi ku ihmetellä että mitä v***ua mä just luin.. "kiellosta huolimatta ostin ja nyt se pitäis piilottaa ettei mies löydä sitä.." laita ny jumankauta kiertoon tuommonen äijä. Vai että pilaa ja turruttaa paikat. Sano sille ukolles että lopeta runkkaaminen.