Ostin kiellosta huolimatta vibraattorin, mihin piilotan sen ettei mies varmasti löydä?
Kuulemma pilaa ja turruttaa paikat eikä normiseksi tunnu sen jälkeen miltään. Käytän sitä kun mies on töissä. Nyt se on hanska/pipo/kaulaliinakorin pohjalla, mutta pian ne viedään varastoon. Mihin piilottaisit itse? Yöpöydän laatikko on huono sillä siellä on meidän molempien tarvitsemia tavaroita.
Kommentit (41)
Pesukonetta olisi itse ehdottanut, sinne ei ole itselläni ollut vähään aikaan asiaa.
Mutta mitäs jos näyttäisit ukollesi, kuinka ihanan orkun sillä saat, ja sen pohjilta olet valmis ottamaan luomua heti sisään, niin voisi ukkosikin innostua aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Pyykkikori. Sinne ei mies varmasti katso.
Pyykkikorissa minunkin on,käärittynä paitaan. Ollut jo vuosia.
Koverra vihkiraamattu ontoksi ja laita sinne.
Pistäisin parivuoteeseen miehen paikalle jos mies kuvittelee voivansa kieltää multa jotain. Mies voi mennä ovesta ulos.
Mistä kummasta mies on tietonsa saanut, turruttamisesta sun muusta?
Hih hih, onpa tosi hauskaa. Mitenkähän me muut nyt osattaisiin neuvoa sulle hyvä piilo, kun ei yhtään tiedetä sun kämpän pohjapiirustusta, huonekaluja, tavaroita ja teidän tapoja? Jospa nyt vaan koettaisit ihan itse keksiä noinkin ihmeellisen asian, kun olet ihan oikean vibraattorinkin osannut ostaa!
Vierailija kirjoitti:
Väärä palsta.
Kyllä nää älyvapaat aloitukset sopii juurikin aihe vapaalle.
Sullahan kulkee piilotasku matkassa koko ajan...
Tottahan se on. Jos olisin mies, en antaisi naiseni pitää keinotekoista muovilelua.
Pillun vaan piiloon niin on valmina aina käyttön.
vastaus 2 lempaa sellainen pikku pippeli joka pelkää että nainen ei kiihotu vivran jälkeen
Mä en ainakaan piilottelisi, tarpeeseen säkin sen varmaan ostit. Eihän tuollaista saa toiselta kieltää, varsin itsekästä ja huonosta syystäkin. Pöh, laittaisin keskelle keittiön pöytää.
Meillä mies suhteen alussa vähän hämmästeli mun lelulaatikon kokoa ja sisältöä, mutta kun näki miten niitä käytän, haluaa käyttää niitä muhun itse nykyään joka kerta.
Näköjään yllättävän moni joutuu piilottelemaan "lelujaan". Miksi alistutte moiseen?
Voiko ap olla aito? Joku antaa kontrolloida, miten tyydytät itsesi? No onnea vaan....
Vierailija kirjoitti:
Voiko ap olla aito? Joku antaa kontrolloida, miten tyydytät itsesi? No onnea vaan....
Kyllä voi olla. Meillä on ihan sama tilanne
Miten nykyään joku voi kieltää toiselta vibran oston? Tai siis kieltää voi eli kontrolloiko myös muuten toisen elämää? Antaako myös luvan käydä paskalla/kaupassa/töissä/tavata sukua/kavereita..
EI se noin PITÄISI olla. Nakkaa se ukko ulkoruokintaan..
Pyykkikori. Sinne ei mies varmasti katso.