Kaveri on ammattirenttu
Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt, voiko renttuus tosiaan kantaa läpi elämän? Minulla on kaveri, joka on nuoresta asti ollut renttu, aina työtön, aina rahaton, vähät rahat menevät aina kaljaan tai röökiin. Naiset ovat vaihtuneet 1-3 vuoden välein, aina löytyy uusia.
Kuvio on aina sama: uusi nainen joka ihastuu renttuiluun, muutetaan yhteen, "Joo mä muutun", mitään ei tapahdu, nainen maksaa laskut, siivoaa, kokkaa, tekee ylipäätään kaiken, riitely alkaa, nainen lähtee, uusi nainen tulee.
Nuorempana en ihmetellyt, mutta nyt kun olen seurannut touhua parikymmentä vuotta, olen alkanut pohtia, miten pitkään sama menee läpi? Kaverin puolesta olen tottakai iloinen, koska hän saa elintason ja ilmaisen piian, mutta noiden naisten puolesta olen alkanut ihmetellä, eikö heillä mikään hälytyskello soi? Luulisi että nelikymppiset töissäkäyvät naiset olisivat jo sen verran fiksuja ja maailmaa ymmärtäviä että tajuaisivat, että ei tuosta mitään pidemmän päälle tule. Miksi naiset suostuvat miehelle äidiksi?
Kommentit (6)
Huono itsetunto. Tekihän Auervaarakin noin
Kiinnostaiskos sua samanlainen elämä?
Ap, senhän takia se mies jätetään, koska naiset eivät suostu piiaksi ja elättäjäksi.
Jos tähän miestyyppiin ei ole nainen elämässään aiemmin törmännyt vaan on elänyt normaalien miesten kanssa, ei pysty kuvittelemaan, että jotkut käyttävät rakastamiaan ihmisiä räikeästi hyväksi. Eivätkä nämä ihmiset edes häpeä ja uskovat aidosti rakastavansa. Suhteen loppuvaiheessa ja jättämisen jälkeen uhriutuvat huolella "naisen itsekkyydestä ja kylmyydestä".
Kappas, tuttu meininki näköjään, juuri noin se menee. :D
Ymmärrän kyllä jos viimeistään vuoden päästä tulee ero, siinä vaiheessa meno on nähty, mutta miten kukaan jaksaa katsella päivittäistä kaljan juomista ja hoitaa kaikki asiat sitä pidempään? Luuleeko naiset oikeasti että jokin muutos tulee, kun vaan jatkuvasti vakuuttelee että "Joo, 20 vuotta tää on jatkunut mutta nyt tulee muutos"?
Ja eipä kiinnostaisi samanlainen elämä, mieluummin tienaan itse omat rahani. :D
Voi olla että naisten faijat olleet tuota tyyppiä. Ikäänkuin sisäänajettu että miehiltä ei voi odottaa aikuisuutta. Sekin on turvallista, vanhat tutut mallit aina on vaikka olisi kyseessä perheväkivalta. Jotkut naiset ovat ehdollistuneet tuohon jo lapsina. Juu, ja se äitikin voi olla se väkivaltainen.
Tuo on yksi tapa olla parisuhteessa ja hakea sisältöä elämään. Osa naisista saa myös sen sädekehän ja kunnon ihmisen osan ns uhriutuessaan.
Uskoo ken haluaa. Voihan sen aikansa noinkin haaskata.
Mutta seksi on ihanaa.