Eronnut keski-ikäinen uudalle kierroksella. Mikä on sinulle sopiva tapailutahti uuden kumppanin kanssa?
Meillä tuntuu olevan uuden kumppanin kanssa vähän erilaiset käsitykset siitä, miten usein haluaisimme ja on kohtuullista viettää aikaa toistemme seurassa. Tai ehkä paremminkin minkälaiset vaatimukset ovat omille kavereille, harrastuksille ja yksinololle.
Minä olen tietenkin se osapuoli, joka haluaisi kasvattaa tapaamisten intensiteettä, miehelle riittää näköjään, jos kerran kahteen viikkoon näkee. Minusta olisi kiva viettää aikaa muutenkin kuin sängyssä, mutta kun ei niin usein nähdä niin sänkyyn yleensä aina päädytään. Välimatkasta ei ole kyse, sillä asumme samassa kaupungissa, kummallakin on auto ja bussillakin pääsee toisen luokse alle puolessa tunnissa.
Kommentit (12)
Oletko läheisriippuvainen ripustautuja? Ei ole normaalia keski-ikäiselle takertua toiseen kuin teini.
Toivottavasti mies tajuaa paeta ennen kuin on liian myöhäistä.
Antaisin olla, jos toiselle olisi liikaa nähdä minua useammin kuin kerran kahdessa viikossa :D
Eipä ole tuollaista tarvinnut miettiä, kun kukaan ei mua halua tapailla.
N44
Ennen suhdetta tavattiin aina kun oli mahdollista.
Taidat olla samalla toinen tai kolmas.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin olla, jos toiselle olisi liikaa nähdä minua useammin kuin kerran kahdessa viikossa :D
Kyllä näin on.
Mies käy vain panemassa. En kattelisi tollasta. Pitää nähdä useammin ja tehdä jotakin kivaa.
Ei tuo ole parisuhde. Teillä on seksisuhde. Nämä ovat kaksi eri asiaa.
Entä jos se harvemmin tapaamisia haluava on nainen? Yksi viikko lasten kanssa, toinen viikko omaa aikaa. Kolmannella on ehkä minun vuoroni.
M52
Kun aloimme seurustella niin tavattiin noin kerran viikossa. Syynä välimatka ja minun alaikäiset lapset. Nyt lapset ovat aikuisia, mutta välimatka on kasvanut. Tavataan n kahden viikon välein. Lähes päivittäin puhumme puhelimessa.
Varattu mies.