Olen kateellinen ja muiden haukkuminen lievittää oloa
On esimerkiksi hienoa sanoa, että se on lihonut ja vanhentunut.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ja kenelle olet kateellinen?
En sano nimiä.
Muut alkaa voida paremmin kun tapat itsesi
Ymmärrän. Olen itsekin purkanut pahaa oloani noin. Mutta tosiasia on, että onnelliseksi se ei tee. Onnelliseksi tekee se, että pystyy elämään omaa elämäänsä toisia kadehtimatta ja katkeroitumatta. Sitä opettelen pikkuhiljaa. Ei ole ihan helppoa...
Minulle taas tulee hyvä mieli, kun voin auttaa ja olla ystävällinen. Ihmiset viihtyvät seurassani. On mukavaa kun on ystäviä ja töissä suosittu.
Kun ihmiset pitävät sinusta, on elämä mukavaa. Kukaan ei puukota selän takana. Ihmiset haluavat mukavalle ihmiselle hyvää. Ja aina löytyy seuraa.
Ikäviä ihmisiä inhotaan. Pahaa puhujasta puhutaan pahaa. Kukaan ei kaipaa ilkeän ja katkeran ihmisen seuraa.
Kummankohan elämä on kivempaa??
Vierailija kirjoitti:
Ap on SJW-trolli.
Tais avaus kolahtaa sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sano nimiä.
No en mä nimiä kysynytkään, vaan esim. naapuri, äiti, koko maailma. Ja miksi? Vaikea käsittää, kun itse en osaa olla kateellinen.
Jos ei muuta ilkeilyä keksi, niin lihominen ja vanheneminen on kyllä tehokas tai ulkonäkö yleensä. Kateelliset eivät käsitä, että he nolaavat siinä itsensä vain.
Miten se helpottaa oloa? Eikö siitä tule enemmänkin niljakas olo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sano nimiä.
No en mä nimiä kysynytkään, vaan esim. naapuri, äiti, koko maailma. Ja miksi? Vaikea käsittää, kun itse en osaa olla kateellinen.
Naapuri, sukulainen, työkaveri nyt ainakin ja myös jotkut julkkikset.
Vierailija kirjoitti:
Miten se helpottaa oloa? Eikö siitä tule enemmänkin niljakas olo?
Olen edes jossain parempi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas tulee hyvä mieli, kun voin auttaa ja olla ystävällinen. Ihmiset viihtyvät seurassani. On mukavaa kun on ystäviä ja töissä suosittu.
Kun ihmiset pitävät sinusta, on elämä mukavaa. Kukaan ei puukota selän takana. Ihmiset haluavat mukavalle ihmiselle hyvää. Ja aina löytyy seuraa.
Ikäviä ihmisiä inhotaan. Pahaa puhujasta puhutaan pahaa. Kukaan ei kaipaa ilkeän ja katkeran ihmisen seuraa.
Kummankohan elämä on kivempaa??
Hah elät kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sano nimiä.
Ok. Ja vielä kerran: mik-si?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sano nimiä.
Niiden hyvinvointi ja tyytyväisyys ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sano nimiä.
Niiden hyvinvointi ja tyytyväisyys ärsyttää.
Selvä, mitä jos lakkaisi kadehtimasta ja alkaisit olla tyytyväinen ja hyvinvoiva?
Kateus ja katkeruus tekee ihmisestä ruman.