Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelotteleva ja vähättelevä mies - kokemuksia kenelläkään samankaltaisista ihmisistä?

Vierailija
07.05.2020 |

Ristiriitatilanteessa huutaa niin kovaa kuin pystyy, näyttää hampaita kuin koira ja heristelee nyrkkiä ilmassa. Hajottaa tavaroita ja uhkailee minulle tärkeiden tavaroiden rikkomista. Sanoo että tarkoituksellaan pitää minua pelossa jotta olisi uskottavampi silmissäni, ja ymmärtäisin "naisen paikan". Päästää suustaan pelottelukohtauksen aikana törkeyksiä ja pilkkanimiä, aliarvioi totaalisesti älyn lahjani. Vaikka pyydän häntä lopettamaan, ei hän lopeta vaan jatkaa törkeyksien suoltamista. Mies on myös tukistanut ristiriitatilanteen yhteydessä. Mies rauhoittuu yhtä nopeasti , kuin pelottelukohtaus alkaa, en silti saa mielestäni miehen käytöstä, yritän vain ymmärtää miksi toimii niin...?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä miksi toimii? Sehän sanoi jo että haluaa pelotella sut kuriin. Kysymys kuuluukin: miksi SINÄ haluat tuollaisen elinkumppanin?

Vierailija
2/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg. Iha ku mun exä. :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika...

Vierailija
4/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellane se minun vaimo on...

Vierailija
6/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä ymmärtää vaan juokse jo. Jossain kohdin se ottaakin tukan sijaan kiinni kurkusta.

Vierailija
7/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tämä:

https://www.docdroid.net/py03/why-does-he-do-that-pdf#page=17

Älä jää tuohon suhteeseen.

Vierailija
8/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katselis tuollaista kohtausta kuin kerran. Sen jälkeen ukko saisi hakea joko apua tai uuden eukon.

Vierailija
9/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen yrittää ymmärtää ja sitten se onkin jo kuollut.

Vierailija
10/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en katselis tuollaista kohtausta kuin kerran. Sen jälkeen ukko saisi hakea joko apua tai uuden eukon.

Ei tuollaset ukot hae apua, ei ne nää itsessään vikaa

Vierailija
11/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia, mitä minä yrittäisin ymmärtää on, että miksi sinä toimit niin kuin toimit. Eli jäät tuollaisen miehen luo.

Vierailija
12/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista miten paljon ap:n kaltaisessa tilanteessa olevia ihmisiä on maailmanlaajuisesti sekä ihan Suomen mittakaavassa. 

!!!! Ylen uutisen mukaan Suomi on Euroopan unionin toiseksi väkivaltaisin maa naisille, mutta väkivalta kirjataan vain harvoin sairaalassa ylös. Lähes joka toinen suomalaisnainen on kokenut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa 15 ikävuoden jälkeen Euroopan keskiarvon ollessa joka kolmas. !!!!

https://yle.fi/uutiset/3-11167864

Vierailija
13/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa asia, mitä minä yrittäisin ymmärtää on, että miksi sinä toimit niin kuin toimit. Eli jäät tuollaisen miehen luo.

Väkivallan uhrin syyttely tuskin auttaa asiaa...

Vierailija
14/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kyselet jotta voisit kertoa miehelle tarkalleen miksi otat eron?

Oikeasti sun ei tarvitse ymmärtää tai perustella miehelle mitään.

Hänhän on itse kertonut sinulle syynsä niin se riittää, voit sanoa ettet hyväksy hänen käytöstään, älä kuitenkaan puhu miehelle erosta kahdestaan naamatusten ja pakkaa tavarasi salassa (tai jos olette sinun omassa asunnossasi niin pyydä apua).

Vierailija
15/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joko jumalattoman tyhmä tai totaalisen aivopesty jos et tajua lähteä tuosta suhteesta. Sinun miehesi on saastaa eikä hänessä ole mitään rakastettavaa. Et ole hänen kanssaan muuta kuin sen vuoksi, että päässäsi on vikaa. Tuollaisen paskan kanssa ei ole yksikään täysillä käyvä ihminen.

Harvinaisen typerä kommentti. Suosittelen lukemaan Riina-Maria Metson kirjan "Miksi se ei vain lähde"

https://atena.fi/miksi-se-ei-vain-lahde

Vierailija
16/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten ihmiset alkavat syyttelemään väkivallan uhria kun oikea syytösten kohde on ap:n mies! Väkivaltaisesta suhteesta lähteminen on todella vaikeaa, koska uhri on usein lyöty henkisesti niin pahasti ettei ole voimia lähtöön eikä uskoa omaan itseensä.

Vierailija
17/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaista. Onneksi on kuitenkin muuten ihana.

Vierailija
18/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vakavaa oiretta: Kun suhde on sairas

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2014121718935627

Vierailija
19/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies kuuluisi psykiatriseen hoitoon tai vankilaan. Lähde ap, saat varmasti paljon parempaa. (Ansaitset ainakin)

Vierailija
20/44 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joko jumalattoman tyhmä tai totaalisen aivopesty jos et tajua lähteä tuosta suhteesta. Sinun miehesi on saastaa eikä hänessä ole mitään rakastettavaa. Et ole hänen kanssaan muuta kuin sen vuoksi, että päässäsi on vikaa. Tuollaisen paskan kanssa ei ole yksikään täysillä käyvä ihminen.

Tuollaisessa suhteessa sairastuu ja traumatisoituu. Ihan normaali psykologinen käytäntö. Tapahtuisi lähes kaikille traumaattisissa oloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän